Silly Season 2012/2013

Gestart door Enzo, 24 mei 2012 - 22:25:36

« vorige - volgende »

Matthijs

Maldonado moet gewoon blijven. De snelheid heeft hij gewoon, de kans dat hij het volgend jaar in de races net zo verprutst als nu is klein. Massa begon ook als een wildebras en heeft inmiddels een goede carriere (achter de rug...).

Folkert

Het zou wat zijn als hij Massa opvolgt ;D. Dan ga ik stuk.
Trotse vader van Rosalie(L)

Fabian


Kootje

Citaat van: Fabian op 04 oktober 2012 - 14:47:33
Citaathttp://www.gppits.net/nieuws/pastor_weg_bij_williams/

Ja waar crasht Pastor volgend jaar?

Vindt dit sowieso 'n vaag verhaal.
Volgens mijn informatie, die ik destijds op de Williams site kreeg, had hij 'n 3-jarige deal getekend.
Dat zou dus betekenen dat hij ook volgend jaar bij Williams rijdt.
De sponsorovereenkomst is, volgens diezelfde info, zelfs voor 5 jaar aangegaan.
Mocht Pastor dus vertrekken, dan is dat zonder z'n sponsors.


Niels_

Snap niet waarom ze hem aan de kant zouden zetten. De man heeft duidelijk de snelheid en je kan nu wel roepen dat hij sinds zijn overwinning geen punt meer pakte, maar dat was echt niet altijd zijn fout.

robbert

Citaat van: Ńiels op 04 oktober 2012 - 16:57:24
Snap niet waarom ze hem aan de kant zouden zetten. De man heeft duidelijk de snelheid en je kan nu wel roepen dat hij sinds zijn overwinning geen punt meer pakte, maar dat was echt niet altijd zijn fout.

is wel een brokkenpiloot é

Fabian

Citaat van: robbert op 04 oktober 2012 - 17:16:02
Citaat van: Ńiels op 04 oktober 2012 - 16:57:24
Snap niet waarom ze hem aan de kant zouden zetten. De man heeft duidelijk de snelheid en je kan nu wel roepen dat hij sinds zijn overwinning geen punt meer pakte, maar dat was echt niet altijd zijn fout.

is wel een brokkenpiloot é
Daarom neemt ie ook zoveel geld mee. Kan ie de reparatiekosten betalen...

Maar ik denk dat ze bij Williams volgend jaar met Pastor en Bottas moeten gaan rijden.

KovalainenFanForever

Ik had persoonlijk wel verwacht dat Maldonado weg zou gaan. de brokken die hij maakt, niet normaal. Ik zie persoonlijk Kovalainen wel erin zitten 8)

0634

Kova naar Williams? Zowel voor Kova als voor Williams zou dat een mooie transfer zijn in mijn ogen.

Kootje

Citaat van: Jeroen op 04 oktober 2012 - 18:36:02
Kova naar Williams? Zowel voor Kova als voor Williams zou dat een mooie transfer zijn in mijn ogen.

Héhé ...... eindelijk komen jullie is met 'n optie waar ik 't mee eens kan zijn. :P

Wizard

Citaat van: Edwin90 op 03 oktober 2012 - 18:46:48
Citaat van: Sabai op 03 oktober 2012 - 17:44:47
Het lijkt mij daarom logisch dat Kovalainen dan toch als enigste in aanmerking komt om massa op te volgen bij Ferrari.

Als dat zo is, dan heeft de man een indrukwekkende CV na zijn carriere! Renault, McLaren, 'Lotus', Ferrari. Menig coureur die daar een moord voor zou doen!  :)

McLaren, Lotus en Ferrari zonder resultaat! :)

Wizard

Citaat van: Kootje op 04 oktober 2012 - 18:41:57
Citaat van: Jeroen op 04 oktober 2012 - 18:36:02
Kova naar Williams? Zowel voor Kova als voor Williams zou dat een mooie transfer zijn in mijn ogen.

Héhé ...... eindelijk komen jullie is met 'n optie waar ik 't mee eens kan zijn. :P

Serieus? Natuurlijk hij heeft inmiddels flink ervaring en is solide, maar dan heb je alles wel gehad ongeveer. Ik zou Hülkenberg (of Di Resta) daar graag zien instappen samen met Massa. Mja, zolang geld nodig is, is de keuze niet onbeperkt.

0634

Citaat van: Wizard op 05 oktober 2012 - 12:43:02
Citaat van: Edwin90 op 03 oktober 2012 - 18:46:48
Citaat van: Sabai op 03 oktober 2012 - 17:44:47
Het lijkt mij daarom logisch dat Kovalainen dan toch als enigste in aanmerking komt om massa op te volgen bij Ferrari.

Als dat zo is, dan heeft de man een indrukwekkende CV na zijn carriere! Renault, McLaren, 'Lotus', Ferrari. Menig coureur die daar een moord voor zou doen!  :)

McLaren, Lotus en Ferrari zonder resultaat! :)

Hij heeft toch evht een race gewonnen voor Mac ;)

Wizard

Klopt ja. En wat voor één. ;)

0634

Doet er niet toe, jij zegt géén resultaat en een zege is een prachtig resultaat ;).