Silly Season 2012/2013

Gestart door Enzo, 24 mei 2012 - 22:25:36

« vorige - volgende »

0634

Citaat van: Wizard op 01 oktober 2012 - 20:06:45
Doe je wel. Je zegt dat ik geen reden opgeef en ik geef wel een reden. Jij vind het onzin en bekrompen maar dat neemt niet weg dat ik het prima onderbouw.

Dat je het er niet mee eens bent. Maar waarom slap? Dat snap ik niet.

Franky R.

Citaat van: Wizard op 01 oktober 2012 - 20:03:17

Ja en? Ik vind het slap. Ik zeg nergens dat hij Hamilton niet respecteert. Met alle respect, je vliegt harder over mij heen dan ik over Withmarsh. Veel harder.


Ik denk dat Jeroen bedoelt dat je niet per sé een waardeoordeel over de woorden van Whitmarsh hoeft te vellen...Whitmarsh komt idd. met argumenten, dus kun je het IMHO nooit slap noemen, hooguit dat Whitmarsh selectief winkelt qua argumenten omdat hij het invloed van Mercedes in het succes van McLaren vergeet...

Fabian

Citaat van: Wizard op 01 oktober 2012 - 20:08:36
Citaat van: Fabian op 01 oktober 2012 - 20:06:11
Citaat van: Figge op 01 oktober 2012 - 20:03:33
Wat mij verbaasd aan het huidge silly season is dat er nagenoeg geen debutanten te verwachten zijn.
Alleen Bottas? Zal een mooi plaatje worden bij de 1e GP...
Hmm. Bottas is ook niet zeker. Maar het ligt eraan hoe alles gaat lopen. Pic zou in de belangstelling staan van Caterham/Sauber dus als hij verkast zou Chilton in kunnen stappen bij Marussia. Maar goed dat is allemaal afwachten.

Bottas in plaats van Senna? Van mij mag het. Senna is matig maar geen winwaardig materiaal. Heeft weinig verloren in de Formule 1.
Van mij mag het ook. Ik heb al eerder geroepen dat ik Bottas een goede vind. Senna is inderdaad geen winwaardig materiaal. Hij heeft weinig uitschieters naar boven.

0634

Citaat van: Kootje op 01 oktober 2012 - 20:08:26
Oh ja ???, ik had toch echt begrepen dat hij maar 'n éénjarig contract had.
Maar goed, dan is nog steeds Grosjean niet zeker van z'n zitje, want "vrijwel niets" betekend nog altijd "iets"
Naja je mag eruit concluderen dat je dan niet 50% van je line-up veranderd, of wel dan? Dat is namelijk niet 'bijna niets', dat is huge!

Maar goed, woorden betekenen niet alles natuurlijk. Dat is zo.

Maar goed, Franse teambaas, Franse motor, Grosjean doet het leuk, ik denk dat het wel goed zit hoor.

Wizard

Citaat van: Franky R. op 01 oktober 2012 - 20:09:18
Citaat van: Wizard op 01 oktober 2012 - 20:03:17

Ja en? Ik vind het slap. Ik zeg nergens dat hij Hamilton niet respecteert. Met alle respect, je vliegt harder over mij heen dan ik over Withmarsh. Veel harder.


Ik denk dat Jeroen bedoelt dat je niet per sé een waardeoordeel over de woorden van Whitmarsh hoeft te vellen...Whitmarsh komt idd. met argumenten, dus kun je het IMHO nooit slap noemen, hooguit dat Whitmarsh selectief winkelt qua argumenten omdat hij het invloed van Mercedes in het succes van McLaren vergeet...

Dat. En dat prestaties in het verleden geen garantie bieden voor de toekomst. Dus, Hamilton succes wensen voor de toekomst was afdoende.

Kootje

Citaat van: Jeroen op 01 oktober 2012 - 20:11:47
Citaat van: Kootje op 01 oktober 2012 - 20:08:26
Oh ja ???, ik had toch echt begrepen dat hij maar 'n éénjarig contract had.
Maar goed, dan is nog steeds Grosjean niet zeker van z'n zitje, want "vrijwel niets" betekend nog altijd "iets"
Naja je mag eruit concluderen dat je dan niet 50% van je line-up veranderd, of wel dan? Dat is namelijk niet 'bijna niets', dat is huge!

Maar goed, woorden betekenen niet alles natuurlijk. Dat is zo.

Maar goed, Franse teambaas, Franse motor, Grosjean doet het leuk, ik denk dat het wel goed zit hoor.

Ik ook hoor.
Boullier liet al eerder weten zéér tevreden te zijn, dus ik verwacht ook zeker geen verandering.
Maar ja ..... ik verwachtte ook niet dat Lewis naar Mercedes zou gaan. :P

Wizard

Citaat van: Fabian op 01 oktober 2012 - 20:10:08
Citaat van: Wizard op 01 oktober 2012 - 20:08:36
Citaat van: Fabian op 01 oktober 2012 - 20:06:11
Citaat van: Figge op 01 oktober 2012 - 20:03:33
Wat mij verbaasd aan het huidge silly season is dat er nagenoeg geen debutanten te verwachten zijn.
Alleen Bottas? Zal een mooi plaatje worden bij de 1e GP...
Hmm. Bottas is ook niet zeker. Maar het ligt eraan hoe alles gaat lopen. Pic zou in de belangstelling staan van Caterham/Sauber dus als hij verkast zou Chilton in kunnen stappen bij Marussia. Maar goed dat is allemaal afwachten.

Bottas in plaats van Senna? Van mij mag het. Senna is matig maar geen winwaardig materiaal. Heeft weinig verloren in de Formule 1.
Van mij mag het ook. Ik heb al eerder geroepen dat ik Bottas een goede vind. Senna is inderdaad geen winwaardig materiaal. Hij heeft weinig uitschieters naar boven.

Daarom. Ik vind hem meer een Caterham-man.

Franky R.

Citaat van: Wizard op 01 oktober 2012 - 20:13:12
Citaat van: Franky R. op 01 oktober 2012 - 20:09:18
Citaat van: Wizard op 01 oktober 2012 - 20:03:17

Ja en? Ik vind het slap. Ik zeg nergens dat hij Hamilton niet respecteert. Met alle respect, je vliegt harder over mij heen dan ik over Withmarsh. Veel harder.


Ik denk dat Jeroen bedoelt dat je niet per sé een waardeoordeel over de woorden van Whitmarsh hoeft te vellen...Whitmarsh komt idd. met argumenten, dus kun je het IMHO nooit slap noemen, hooguit dat Whitmarsh selectief winkelt qua argumenten omdat hij het invloed van Mercedes in het succes van McLaren vergeet...

Dat. En dat prestaties in het verleden geen garantie bieden voor de toekomst. Dus, Hamilton succes wensen voor de toekomst was afdoende.
Ok dan! ;)

Figge

Het managementbureau van Boulier, Gravity geloof ik, doet ook de zakelijke kant van Grojean. Grojeans marktwaarde stijgt, dus hebben ze er zelfs belang bij om hem een meerjaren contract aan te bieden...

Jehoentelaar

Alguersuari vertelt in het Spaans (doet 'ie vaker, schijnt) dat hij in de buurt van een deal was met Sauber, maar dat het ietsje anders is gelopen. Als er iemand iets van de Spaanse taal hier kan bakken, wil ik hem of haar bij deze naar voren roepen.
http://www.caranddriverthef1.com/formula1/noticias/2012/10/01/61913-entrevista-jaime-alguersuari-digo-hasta-nunca-f1-no-gusta-parado-22-anos

Fabian

Citaat van: Jehoentelaar op 01 oktober 2012 - 23:03:06
Alguersuari vertelt in het Spaans (doet 'ie vaker, schijnt) dat hij in de buurt van een deal was met Sauber, maar dat het ietsje anders is gelopen. Als er iemand iets van de Spaanse taal hier kan bakken, wil ik hem of haar bij deze naar voren roepen.
http://www.caranddriverthef1.com/formula1/noticias/2012/10/01/61913-entrevista-jaime-alguersuari-digo-hasta-nunca-f1-no-gusta-parado-22-anos
Sorry. Mijn Spaans houdt op bij 'Una cerveza,  por favor'  :)

0634

Citaat van: Figge op 01 oktober 2012 - 20:18:55
Het managementbureau van Boulier, Gravity geloof ik, doet ook de zakelijke kant van Grojean. Grojeans marktwaarde stijgt, dus hebben ze er zelfs belang bij om hem een meerjaren contract aan te bieden...
Dat zou mooi zijn. Ik moet bekennen dat ik een klein beetje fan van die jongen geworden ben. Leuke, pure racer. Wildebras, zeker, maar ook wel erg snel. Hoort m.i. in de F1 thuis.

Kootje

Citaat van: Jehoentelaar op 01 oktober 2012 - 23:03:06
Alguersuari vertelt in het Spaans (doet 'ie vaker, schijnt) dat hij in de buurt van een deal was met Sauber, maar dat het ietsje anders is gelopen. Als er iemand iets van de Spaanse taal hier kan bakken, wil ik hem of haar bij deze naar voren roepen.
http://www.caranddriverthef1.com/formula1/noticias/2012/10/01/61913-entrevista-jaime-alguersuari-digo-hasta-nunca-f1-no-gusta-parado-22-anos

Google translate of één van de vele andere vertaalsites ???

Kootje

Citaat van: Jeroen op 02 oktober 2012 - 06:42:02
Citaat van: Figge op 01 oktober 2012 - 20:18:55
Het managementbureau van Boulier, Gravity geloof ik, doet ook de zakelijke kant van Grojean. Grojeans marktwaarde stijgt, dus hebben ze er zelfs belang bij om hem een meerjaren contract aan te bieden...
Dat zou mooi zijn. Ik moet bekennen dat ik een klein beetje fan van die jongen geworden ben. Leuke, pure racer. Wildebras, zeker, maar ook wel erg snel. Hoort m.i. in de F1 thuis.

Doet 't idd ereg leuk, precies zoals ik al verwachtte.
Die jongen kan echt 'n potje sturen, moet alleen bij de start iets geduldiger worden.

Jehoentelaar

Citaat van: Kootje op 02 oktober 2012 - 06:47:19
Citaat van: Jehoentelaar op 01 oktober 2012 - 23:03:06
Alguersuari vertelt in het Spaans (doet 'ie vaker, schijnt) dat hij in de buurt van een deal was met Sauber, maar dat het ietsje anders is gelopen. Als er iemand iets van de Spaanse taal hier kan bakken, wil ik hem of haar bij deze naar voren roepen.
http://www.caranddriverthef1.com/formula1/noticias/2012/10/01/61913-entrevista-jaime-alguersuari-digo-hasta-nunca-f1-no-gusta-parado-22-anos

Google translate of één van de vele andere vertaalsites ???
Voor de geïnteresseerden kan dat een mogelijkheid zijn; het bracht mij in ieder geval niet veel verder.