Wereld Kampioen F1 in 2012

Gestart door Gerard, 23 april 2012 - 09:18:46

« vorige - volgende »

Wie wordt Wereld Kampioen F1 in 2012??

Vettel
8 (23.5%)
Button
2 (5.9%)
Hamilton
7 (20.6%)
Alonso
14 (41.2%)
Webber
1 (2.9%)
Iemand anders, nl...
2 (5.9%)

Totaal aantal stemmen: 31

robbert

Citaat van: SanderAlonso op 07 oktober 2012 - 17:16:44
Ik probeerde eerst positief te blijven, maar er moet gauw iets veranderen of Vettel gaat ermee heen :(. Maar als hij dan WK wordt vind ik het wel terecht en neem ik de meeste van mijnnegatiefe woorden over hem terug.


je ziet het, dat de wagen ook snel moet zijn é, en dat was ferrari niet. Ik hoopte ook het tegendeel, maar je moet realistisch blijven, en Alonso zal moeten beginnen denken aan volgend seizoen, want het zal niet voor dit seizoen zijn, vrees ik

jende

Ik heb trouwens even de quotes gechecked voor het kampioenschap gezien goksites echte pro's inzetten om de kansberekening uit te voeren.
Voor Japan was de quote van vettel 3,8  (dus als jij 100 euro inzit krijg je 380 terug)

Vandaag zien de quotes er zo uit:

Sebastian Vettel   1.65
Fernando Alonso   2.40
Lewis Hamilton     21.00
Kimi Raikkonen    51.00
Jenson Button           81.00
Mark Webber           101.00


Folkert

Ik ga maar eens 100 euro op Lewis zetten. Volgende week komt hij gewoon weer als eerste over de finish en valt Vettel uit en word Alonso 8ste. Of nee, valt ook uit ;D
Trotse vader van Rosalie(L)

robbert

Citaat van: Folkert op 07 oktober 2012 - 21:14:23
Ik ga maar eens 100 euro op Lewis zetten. Volgende week komt hij gewoon weer als eerste over de finish en valt Vettel uit en word Alonso 8ste. Of nee, valt ook uit ;D

zou wel eens goed kunnen. Alonso kan nu zodanig onder druk staan, dat hij wel eens kostbare fouten kan gaan maken. Of te veel van zijn niet zo snelle ferrari wil vergen, dat hij iets stuk rijdt :D

0634

Als de druk hoger wordt, gaan kampioenen vaak juist beter presteren.

robbert

Citaat van: Jeroen op 07 oktober 2012 - 21:19:45
Als de druk hoger wordt, gaan kampioenen vaak juist beter presteren.

ja maar dan moet het totaalpakket goed zijn, dus wil zeggen, dat de wagen ook snel moet zijn

Jehoentelaar

Kampioenen gaan in mindere auto's niet opeens meer fouten maken. Je ziet ze alleen wat minder vaak op dat gruwelijk lelijke podium staan.

Figge

Citaat van: Folkert op 07 oktober 2012 - 09:28:54
Wat baal ik van dat seizoensverloop zeg. Zoveel seizoensverloop voor Lewis, jammer hij had makkelijk vooraan kunnen staan. En Alonso, jammer maar helaas is zijn seizoensverloop op denk ik.
Nu maar hopen dat Ferrari een betere seizoensverloop kan ontwikkelen de komende races.

Hahaha Flauwer dan dit kun je het echt niet maken he...

Figge

Citaat van: robbert op 07 oktober 2012 - 22:14:28
Citaat van: Jeroen op 07 oktober 2012 - 21:19:45
Als de druk hoger wordt, gaan kampioenen vaak juist beter presteren.

ja maar dan moet het totaalpakket goed zijn, dus wil zeggen, dat de wagen ook snel moet zijn

Dat klopt...
En dan nog heb ik Alonso wel eens rijdersfouten zien maken onder druk, die hem gewoon aan het einde van de rit de titel hebben gekost...
Alonso is onder druk goed, maar zeker niet foutloos.
Als ik heel objectief kijk, begin ik zelfs de indruk te krijgen dat Vettel beter als hij onder druk staat...

Wizard

Afgelopen seizoen bezweek hij toch onder druk van vriend Jenson. ;) Dus die vlieger gaat niet op.

Figge

Citaat van: Wizard op 08 oktober 2012 - 09:30:35
Afgelopen seizoen bezweek hij toch onder druk van vriend Jenson. ;) Dus die vlieger gaat niet op.

Vettel bezweek onder de druk van Button?? In 2011?? Dat moet je ff uitleggen...

jende

ja in china gebeurde dat, hij reed de hele race voorraan met button net achter hem.
in de laatste ronde maakt hij onder de druk een foutje en daardoor won button

Folkert

Citaat van: jende op 08 oktober 2012 - 10:32:35
ja in china gebeurde dat, hij reed de hele race voorraan met button net achter hem.
in de laatste ronde maakt hij onder de druk een foutje en daardoor won button
Canada was dat ;) Laten we hopen dat dat dit jaar weer 1 of 5 keer gebeurt :P
Trotse vader van Rosalie(L)

Folkert

#1138
Citaat van: Figge op 08 oktober 2012 - 09:06:41
Citaat van: Folkert op 07 oktober 2012 - 09:28:54
Wat baal ik van dat seizoensverloop zeg. Zoveel seizoensverloop voor Lewis, jammer hij had makkelijk vooraan kunnen staan. En Alonso, jammer maar helaas is zijn seizoensverloop op denk ik.
Nu maar hopen dat Ferrari een betere seizoensverloop kan ontwikkelen de komende races.

Hahaha Flauwer dan dit kun je het echt niet maken he...
Hehe, nee ik heb het geprobeerd. Meer seizoensverlopen kon ik niet meer bedenken  ;D

Overigens, als ik nu eens de resultaten bekijk van vorig jaar, en het jaar daarvoor en het lijkt iets meer RBR circuit te zijn, maar ligt vaak dicht bij elkaar. Ik verwacht wel weer sterk RBR en Mclaren.
Trotse vader van Rosalie(L)

0634

Citaat van: Figge op 08 oktober 2012 - 09:22:23
Citaat van: robbert op 07 oktober 2012 - 22:14:28
Citaat van: Jeroen op 07 oktober 2012 - 21:19:45
Als de druk hoger wordt, gaan kampioenen vaak juist beter presteren.

ja maar dan moet het totaalpakket goed zijn, dus wil zeggen, dat de wagen ook snel moet zijn

Dat klopt...
En dan nog heb ik Alonso wel eens rijdersfouten zien maken onder druk, die hem gewoon aan het einde van de rit de titel hebben gekost...
Alonso is onder druk goed, maar zeker niet foutloos.
Als ik heel objectief kijk, begin ik zelfs de indruk te krijgen dat Vettel beter als hij onder druk staat...

Welke fout onder druk heeft Alonso dan gemaakt die hem welke titel kostte?