Wereld Kampioen F1 in 2012

Gestart door Gerard, 23 april 2012 - 09:18:46

« vorige - volgende »

Wie wordt Wereld Kampioen F1 in 2012??

Vettel
8 (23.5%)
Button
2 (5.9%)
Hamilton
7 (20.6%)
Alonso
14 (41.2%)
Webber
1 (2.9%)
Iemand anders, nl...
2 (5.9%)

Totaal aantal stemmen: 31

jende

haha waarom denken jullie dat ik die avatar gekozen heb, bite the dust!

Nyoxios

Citaat van: Fabian op 07 oktober 2012 - 16:04:07
Citaat van: Folkert op 07 oktober 2012 - 15:58:56
RBR ook een dubbele DRS? Dat is me toch redelijk ontgaan dan. Waar heb je dat gelezen als ik vragen mag?

@Fabian: Voor mij ook. Ik weet niet wat het is, maar 2009 was ik nog fan van hem en ineens was dat over. Komt denk ik voornamelijk door zijn gedrag. Want rijden kan hij wel.


Maar ik  ben er bijna van overtuigd dat Mclaren nog terug komt. Singapore waren ze er ook.
Red Bull reed ook met een dubbele DRS, vertelde Mol voor het begin van de race.

Vettel is inderdaad een geweldige coureur, maar er is ooit al een Duitser geweest die de F1 domineerde. Eentje is wat mij betreft genoeg! Maar zijn gedrag is me ook een beetje tegen gaan staan dit seizoen. Als het niet gaat zoals hij wil dan is het een klein kind.

juist als hij wint is hij heel leuk, behalve dat vingertje maarja dat is nou eenmaal zijn ding. maar als het tegenzit word hij zo'n kwal.

andere coureurs zeggen gewoon: het ging niet, er zat niet meer in. maar Vettel gaat dan zitten klagen en verwijten.

@jende: die avatar zal niet veel positieve reacties krijgen :)
"Sorry, mijn vinger schoot van de koppeling"

0634

Citaat van: jende op 07 oktober 2012 - 16:09:45
haha waarom denken jullie dat ik die avatar gekozen heb, bite the dust!

Ik ben helemaal niet voor Vettel, sowieso moet ik niet veel van Duitse sporters hebben, maar ik snap de aversie tegen die vinger nooit zo. Toen Alonso in 2005 op zijn vingers telde bij iedere zege werd daar ook al zo moeilijk over gedaan. Ik snap daar niks van. Laat die gasten toch lekker hun vreugde uiten als ze dat willen.

Nyoxios

Citaat van: Jeroen op 07 oktober 2012 - 16:14:47
Citaat van: jende op 07 oktober 2012 - 16:09:45
haha waarom denken jullie dat ik die avatar gekozen heb, bite the dust!

Ik ben helemaal niet voor Vettel, sowieso moet ik niet veel van Duitse sporters hebben, maar ik snap de aversie tegen die vinger nooit zo. Toen Alonso in 2005 op zijn vingers telde bij iedere zege werd daar ook al zo moeilijk over gedaan. Ik snap daar niks van. Laat die gasten toch lekker hun vreugde uiten als ze dat willen.

je hebt wel gelijk hoor, maar het straalt wel wat arrogantie uit. en dat werkt irriterend. ik vind ook wel dat ze het moeten kunnen blijven doen, het is hun manier van vreugde uiten, maar dat kan door andere vervelend overkomen.

maarja dat is met alles zo. dus moraal van het verhaal: Laat Vettel maar lekker met zijn vinger! hopelijk zien we dat de aankomende weken niet meer, en staat Fernando op die plek!
"Sorry, mijn vinger schoot van de koppeling"

Wizard

Citaat van: Jeroen op 07 oktober 2012 - 16:14:47
Citaat van: jende op 07 oktober 2012 - 16:09:45
haha waarom denken jullie dat ik die avatar gekozen heb, bite the dust!

Ik ben helemaal niet voor Vettel, sowieso moet ik niet veel van Duitse sporters hebben, maar ik snap de aversie tegen die vinger nooit zo. Toen Alonso in 2005 op zijn vingers telde bij iedere zege werd daar ook al zo moeilijk over gedaan. Ik snap daar niks van. Laat die gasten toch lekker hun vreugde uiten als ze dat willen.

Eensch. Heeft me ook nooit geboeid. Maar het leidt wel tot de meest hilarische afbeeldingen. Die humor begrijp ik dat wel weer.

Franky R.

Citaat van: Jeroen op 07 oktober 2012 - 16:14:47
Citaat van: jende op 07 oktober 2012 - 16:09:45
haha waarom denken jullie dat ik die avatar gekozen heb, bite the dust!

Ik ben helemaal niet voor Vettel, sowieso moet ik niet veel van Duitse sporters hebben, maar ik snap de aversie tegen die vinger nooit zo. Toen Alonso in 2005 op zijn vingers telde bij iedere zege werd daar ook al zo moeilijk over gedaan. Ik snap daar niks van. Laat die gasten toch lekker hun vreugde uiten als ze dat willen.


Raar, ik heb destijds niets meegekregen van irritatie om het 'tellen' van Alonso. Ik werd destijds wel helemaal 'lijp' van zijn gezwaai naar iedereen; achterblijvers, opponenten die gewoon hun lijn reden of de concurrentie die het waagde om hem in te halen... ::)

Franky R.

Citaat van: Fabian op 07 oktober 2012 - 16:08:22
Citaat van: Wizard op 07 oktober 2012 - 16:07:00
Jende, die avatar..... ;D
doet pijn aan mijn ogen en roept frustraties op


Mijn avatar heeft ook een 'vinger'.... :P :P :P

Fabian

Citaat van: Franky R. op 07 oktober 2012 - 16:39:13
Citaat van: Fabian op 07 oktober 2012 - 16:08:22
Citaat van: Wizard op 07 oktober 2012 - 16:07:00
Jende, die avatar..... ;D
doet pijn aan mijn ogen en roept frustraties op


Mijn avatar heeft ook een 'vinger'.... :P :P :P
Jouw avatar geeft alleen maar aan dat die ouwe zo gek als een deur is.

Jende: Als handtekening een autootje van Webber?

Kootje

Citaat van: jende op 07 oktober 2012 - 16:09:45
haha waarom denken jullie dat ik die avatar gekozen heb, bite the dust!

Wou je net welkom heten, maar nu ......
#$@&%  ;)

Wizard

Citaat van: Franky R. op 07 oktober 2012 - 16:38:36
Citaat van: Jeroen op 07 oktober 2012 - 16:14:47
Citaat van: jende op 07 oktober 2012 - 16:09:45
haha waarom denken jullie dat ik die avatar gekozen heb, bite the dust!

Ik ben helemaal niet voor Vettel, sowieso moet ik niet veel van Duitse sporters hebben, maar ik snap de aversie tegen die vinger nooit zo. Toen Alonso in 2005 op zijn vingers telde bij iedere zege werd daar ook al zo moeilijk over gedaan. Ik snap daar niks van. Laat die gasten toch lekker hun vreugde uiten als ze dat willen.


Raar, ik heb destijds niets meegekregen van irritatie om het 'tellen' van Alonso. Ik werd destijds wel helemaal 'lijp' van zijn gezwaai naar iedereen; achterblijvers, opponenten die gewoon hun lijn reden of de concurrentie die het waagde om hem in te halen... ::)

Wel op fora. Daar lag hij regelmatig onder vuur net als Vettel met zijn vinger. De media neemt het dan snel over. ;)

jende

 [/quote]
Jende: Als handtekening een autootje van Webber?
[/quote]

Gewoon een random redbull auto genomen volgens mij.
http://www.redbullracing.com/cs/Satellite/en_INT/Red-Bull-Racing-Car/001242807166675

Maar waar zie jij het verschil aan dan?

Fabian

Aan de helm  ;)

Misschien is het leuk om je effe 'voor te stellen' in dit topic: http://www.gppits.net/forum/index.php/topic,12133.0.html

SanderD

Ik probeerde eerst positief te blijven, maar er moet gauw iets veranderen of Vettel gaat ermee heen :(. Maar als hij dan WK wordt vind ik het wel terecht en neem ik de meeste van mijnnegatiefe woorden over hem terug.

jende

Citaat van: Fabian op 07 oktober 2012 - 17:15:23
Aan de helm  ;)

Misschien is het leuk om je effe 'voor te stellen' in dit topic: http://www.gppits.net/forum/index.php/topic,12133.0.html

Haha ok je hebt een punt niet opgelet, ik heb hem even aangepast :)

Fabian

Citaat van: jende op 07 oktober 2012 - 17:20:30
Citaat van: Fabian op 07 oktober 2012 - 17:15:23
Aan de helm  ;)

Misschien is het leuk om je effe 'voor te stellen' in dit topic: http://www.gppits.net/forum/index.php/topic,12133.0.html

Haha ok je hebt een punt niet opgelet, ik heb hem even aangepast :)
Hahaa. Had niet gehoeven hoor! *Shit. Had ik mijn mond nu maar gehouden!*