Wereld Kampioen F1 in 2012

Gestart door Gerard, 23 april 2012 - 09:18:46

« vorige - volgende »

Wie wordt Wereld Kampioen F1 in 2012??

Vettel
8 (23.5%)
Button
2 (5.9%)
Hamilton
7 (20.6%)
Alonso
14 (41.2%)
Webber
1 (2.9%)
Iemand anders, nl...
2 (5.9%)

Totaal aantal stemmen: 31

Kootje

Citaat van: Wizard op 07 oktober 2012 - 10:14:15
@Kootje: Zoals je weet heb ik een andere visie over pech en geluk. ;) Dat geldt nu ook voor Alonso.

Hamilton gaat zeker geen titel bewust vergooien maar demotivatie heb je niet zelf in de hand. Hetgeen wat voorspeld wordt (ik ben het er overigens niet mee eens) is dat McLaren Button nu liever ziet winnen en dat dit wel eens ten koste zou kunnen gaan van Hamilton. En warempel een race later heeft hij een verkeerde race-afstelling waardoor niet maximaal gescoord kan worden in kwalificatie en race. Dan spoken dat soort uitspraken, wat voor een waanzin dan ook, wel door mijn hoofd. Het is i.i.g. voeding voor de doemdenkers.

Tsja ..... het zou natuurlijk altijd kunnen.
Maar nee .... daar wil ik niet aan. :-\

Folkert

Citaat van: Kootje op 07 oktober 2012 - 10:19:46
Citaat van: Wizard op 07 oktober 2012 - 10:14:15
@Kootje: Zoals je weet heb ik een andere visie over pech en geluk. ;) Dat geldt nu ook voor Alonso.

Hamilton gaat zeker geen titel bewust vergooien maar demotivatie heb je niet zelf in de hand. Hetgeen wat voorspeld wordt (ik ben het er overigens niet mee eens) is dat McLaren Button nu liever ziet winnen en dat dit wel eens ten koste zou kunnen gaan van Hamilton. En warempel een race later heeft hij een verkeerde race-afstelling waardoor niet maximaal gescoord kan worden in kwalificatie en race. Dan spoken dat soort uitspraken, wat voor een waanzin dan ook, wel door mijn hoofd. Het is i.i.g. voeding voor de doemdenkers.

Tsja ..... het zou natuurlijk altijd kunnen.
Maar nee .... daar wil ik niet aan. :-\
Daar geloof ik niet in. Mclaren wilt na 4 jaar echt wel weer een rijders titel. Of Lewis vertrekt of niet voor een team telt ook een rijders titel. Zo'n titel word toch altijd ook gelinkt aan de auto.
Trotse vader van Rosalie(L)

Kootje

Daarom, gelukkig hoeven we Wizard dit keer niet te overtuigen. ;D

Matthijs

Citaat van: Folkert op 07 oktober 2012 - 10:22:18
Citaat van: Kootje op 07 oktober 2012 - 10:19:46
Citaat van: Wizard op 07 oktober 2012 - 10:14:15
@Kootje: Zoals je weet heb ik een andere visie over pech en geluk. ;) Dat geldt nu ook voor Alonso.

Hamilton gaat zeker geen titel bewust vergooien maar demotivatie heb je niet zelf in de hand. Hetgeen wat voorspeld wordt (ik ben het er overigens niet mee eens) is dat McLaren Button nu liever ziet winnen en dat dit wel eens ten koste zou kunnen gaan van Hamilton. En warempel een race later heeft hij een verkeerde race-afstelling waardoor niet maximaal gescoord kan worden in kwalificatie en race. Dan spoken dat soort uitspraken, wat voor een waanzin dan ook, wel door mijn hoofd. Het is i.i.g. voeding voor de doemdenkers.

Tsja ..... het zou natuurlijk altijd kunnen.
Maar nee .... daar wil ik niet aan. :-\
Daar geloof ik niet in. Mclaren wilt na 4 jaar echt wel weer een rijders titel. Of Lewis vertrekt of niet voor een team telt ook een rijders titel. Zo'n titel word toch altijd ook gelinkt aan de auto.
Precies. Niemand denkt aan Arrows bij de titel van Hill of aan de McLaren bij de titel van Button. De auto waarin je de titel behaalt, daar gaat het om. Ik geloof niet in completheorieen omtrent de vorm van Hamilton.

0634

Ik ook niet. Absoluut niet zelfs. Al kan ik me bij gelijke kansen voorstellen dat je liever hebt dat Button kampioen wordt dan Lewis in dit geval.

rafael25

Jongens, Vettel wordt Kampioen ??daar ben ik nog niet zo zeker van, er kan nog van alles gebeuren. :)

Nyoxios

Citaat van: rafael25 op 07 oktober 2012 - 14:51:47
Jongens, Vettel wordt Kampioen ??daar ben ik nog niet zo zeker van, er kan nog van alles gebeuren. :)

ik ben inderdaad bang dat Vettel weer kampioen word..
"Sorry, mijn vinger schoot van de koppeling"

jende

Ik ben wel een Vettel fan.
Heb voordat de 2012 serie's begonnen veel geld ingezet op Vettel.
In het begin zat hij gewoon niet lekker en die auto en de zachte band was zijn ergste nachtmerrie.
Maar zoals hij een paar maanden terug al in een interview zei was hij ervan overtuigd dat aan het einde de auto naar hem toe zou komen.
Het lijkt erop dat hij gelijk heeft.. door de dubbele DRS hebben ze veel voordeel bij kwalificatie en hopen tijdens de race genoeg pace te hebben.
Ik ben benieuwd of Mclaren en Ferrari er voor zaterdag nog een dubbele DRS bij kunnen bouwen..
Ik heb er nu wel redelijk vertrouwen in dat Vettel er dit jaar weer met de winst vandoor gaat.
Maarja het blijft F1 je weet het nooit zeker voor hetzelfde geld krijgt Vettel weer problemen met zijn auto zoals in Valencia.

Fabian

Citaat van: jende op 07 oktober 2012 - 15:55:05
In het begin zat hij gewoon niet lekker en die auto en de zachte band was zijn ergste nachtmerrie.
Vettel is mijn ergste nachtmerrie, maar desalniettemin(klote woord om te typen zeg) Welkom op het forum Jende!

Folkert

RBR ook een dubbele DRS? Dat is me toch redelijk ontgaan dan. Waar heb je dat gelezen als ik vragen mag?

@Fabian: Voor mij ook. Ik weet niet wat het is, maar 2009 was ik nog fan van hem en ineens was dat over. Komt denk ik voornamelijk door zijn gedrag. Want rijden kan hij wel.


Maar ik  ben er bijna van overtuigd dat Mclaren nog terug komt. Singapore waren ze er ook.
Trotse vader van Rosalie(L)

Nyoxios

Citaat van: jende op 07 oktober 2012 - 15:55:05
Ik ben wel een Vettel fan.
Heb voordat de 2012 serie's begonnen veel geld ingezet op Vettel.
In het begin zat hij gewoon niet lekker en die auto en de zachte band was zijn ergste nachtmerrie.
Maar zoals hij een paar maanden terug al in een interview zei was hij ervan overtuigd dat aan het einde de auto naar hem toe zou komen.
Het lijkt erop dat hij gelijk heeft.. door de dubbele DRS hebben ze veel voordeel bij kwalificatie en hopen tijdens de race genoeg pace te hebben.
Ik ben benieuwd of Mclaren en Ferrari er voor zaterdag nog een dubbele DRS bij kunnen bouwen..
Ik heb er nu wel redelijk vertrouwen in dat Vettel er dit jaar weer met de winst vandoor gaat.
Maarja het blijft F1 je weet het nooit zeker voor hetzelfde geld krijgt Vettel weer problemen met zijn auto zoals in Valencia.

ten eerste welkom!

je kan de afgelopen weken je lol op als Vettel fan! en terecht uiteraard.

zoals ik al zei: ik denk ook dat Vettel kampioen word. verder ben ik eigenlijk gewoon Ferrari fan. en van een paar rijders apart.
"Sorry, mijn vinger schoot van de koppeling"

Fabian

Citaat van: Folkert op 07 oktober 2012 - 15:58:56
RBR ook een dubbele DRS? Dat is me toch redelijk ontgaan dan. Waar heb je dat gelezen als ik vragen mag?

@Fabian: Voor mij ook. Ik weet niet wat het is, maar 2009 was ik nog fan van hem en ineens was dat over. Komt denk ik voornamelijk door zijn gedrag. Want rijden kan hij wel.


Maar ik  ben er bijna van overtuigd dat Mclaren nog terug komt. Singapore waren ze er ook.
Red Bull reed ook met een dubbele DRS, vertelde Mol voor het begin van de race.

Vettel is inderdaad een geweldige coureur, maar er is ooit al een Duitser geweest die de F1 domineerde. Eentje is wat mij betreft genoeg! Maar zijn gedrag is me ook een beetje tegen gaan staan dit seizoen. Als het niet gaat zoals hij wil dan is het een klein kind.

jende

#1107
RBR ook een dubbele DRS? Dat is me toch redelijk ontgaan dan. Waar heb je dat gelezen als ik vragen mag?


Ja sinds Singapore heeft Redbull een dubbele DRS het pas na de kwalificatie duidelijk geworden toen iedereen zijn hersens ging kraken over waar die gap van vettel vandaan kwam.
Redbull wilden het natuurlijk zo lang mogelijk stil houden, zie link hieronder:

http://www.formula1.com/news/technical/2012/878/1012.html

Wizard


Fabian

Citaat van: Wizard op 07 oktober 2012 - 16:07:00
Jende, die avatar..... ;D
doet pijn aan mijn ogen en roept frustraties op