Wereld Kampioen F1 in 2012

Gestart door Gerard, 23 april 2012 - 09:18:46

« vorige - volgende »

Wie wordt Wereld Kampioen F1 in 2012??

Vettel
8 (23.5%)
Button
2 (5.9%)
Hamilton
7 (20.6%)
Alonso
14 (41.2%)
Webber
1 (2.9%)
Iemand anders, nl...
2 (5.9%)

Totaal aantal stemmen: 31

Jozef

Citaat van: Folkert op 31 juli 2012 - 16:03:29
Citaat van: Wizard op 31 juli 2012 - 15:22:10
Volgens mij scoorde Ferrari toch aardig op de banen met snellere bochten, net als Red Bull, welke je volledig buiten beschouwing laat.
Nou ja laat ik zeggen dat het en gevoel is. Beetje gebaseerd op Canada en dat Mclaren geloof ik vaker sneller is op snelle circuits. Maar als ik het zo zie word het gewoon spannend. Alle 3 de top teams 3 races gewonnen.  ;D

Ik denk dat Silverstone nog dichter bij Spa ligt wat karakteristieken betreft en we hebben allemaal gezien wat McLaren daar neerzette...

SanderD

Citaat van: Folkert op 01 augustus 2012 - 15:50:03
Citaat van: Jozef op 01 augustus 2012 - 15:48:59
Citaat van: M@rc op 31 juli 2012 - 11:26:31
Hij vergroot zijn voorsprong op de nr.2 in de stand en dat is het belangrijkste. De rest staat ver genoeg om (nog) niet over te spreken. Moest Hamilton nu over Webber zijn gesprongen en het verschil tussen 1 en 2 kleiner was het een ander verhaal.

Dat is toch nonsens? Webber, Vettel en Hamilton staan virtueel gelijk. Blindstaren op Webber is misschien goed voor het vertrouwen van Alonso, maar ik zou echt niet naar Webber kijken als ik Ferrari was...
Laten we dan hopen dat hij de zelfde fout maakt als in 2010.  ;D

Heeft Hamilton dan dat soort fouten (pech) nodig dan om WK te worden?

Folkert

Citaat van: sanderalonso op 01 augustus 2012 - 16:10:33
Citaat van: Folkert op 01 augustus 2012 - 15:50:03
Citaat van: Jozef op 01 augustus 2012 - 15:48:59
Citaat van: M@rc op 31 juli 2012 - 11:26:31
Hij vergroot zijn voorsprong op de nr.2 in de stand en dat is het belangrijkste. De rest staat ver genoeg om (nog) niet over te spreken. Moest Hamilton nu over Webber zijn gesprongen en het verschil tussen 1 en 2 kleiner was het een ander verhaal.

Dat is toch nonsens? Webber, Vettel en Hamilton staan virtueel gelijk. Blindstaren op Webber is misschien goed voor het vertrouwen van Alonso, maar ik zou echt niet naar Webber kijken als ik Ferrari was...
Laten we dan hopen dat hij de zelfde fout maakt als in 2010.  ;D

Heeft Hamilton dan dat soort fouten (pech) nodig dan om WK te worden?
Op dit moment misschien wel. Als Alonso constant presteert en ik verwacht niet dat Lewis alles wint tot het einde, moet Alonso pech hebben of een fout maken. Maar normaal gesproken? Nee heeft hij dat zeker niet nodig.
Trotse vader van Rosalie(L)

Folkert

Citaat van: Jozef op 01 augustus 2012 - 15:51:06
Citaat van: Folkert op 31 juli 2012 - 16:03:29
Citaat van: Wizard op 31 juli 2012 - 15:22:10
Volgens mij scoorde Ferrari toch aardig op de banen met snellere bochten, net als Red Bull, welke je volledig buiten beschouwing laat.
Nou ja laat ik zeggen dat het en gevoel is. Beetje gebaseerd op Canada en dat Mclaren geloof ik vaker sneller is op snelle circuits. Maar als ik het zo zie word het gewoon spannend. Alle 3 de top teams 3 races gewonnen.  ;D

Ik denk dat Silverstone nog dichter bij Spa ligt wat karakteristieken betreft en we hebben allemaal gezien wat McLaren daar neerzette...
Denk dat je van de onderlinge kracht verhoudingen daar niet zo heel veel kan zeggen. Chaotische kwalificatie met regen. Daarnaast reden ze toen zonder de updates van Duitsland en Hongarije. Laat de top 5 maar in omgekeerde volgorde finishen in Spa
1) Kimi
2) Lewis
3) Vettel
4) Webber
5) Alonso.
Trotse vader van Rosalie(L)

0634


Folkert

Citaat van: Jeroen op 01 augustus 2012 - 21:43:19
Zou leuk zijn voor het WK. :)
Daarom, ik heb het voorstel voorgeschoteld aan de stewards van België en ook Bernie en Charley zijn op de hoogte van het idee. Nu nog gehoorzame coureurs en we zijn er  ;D
Trotse vader van Rosalie(L)

Fabian

Citaat van: Folkert op 01 augustus 2012 - 22:32:51
Citaat van: Jeroen op 01 augustus 2012 - 21:43:19
Zou leuk zijn voor het WK. :)
Daarom, ik heb het voorstel voorgeschoteld aan de stewards van België en ook Bernie en Charley zijn op de hoogte van het idee. Nu nog gehoorzame coureurs en we zijn er  ;D
Ik heb van een coureur vernomen dat hij graag de race wil winnen. Zijn naam is mij even ontschoten, maar dat doet er niet toe.

Folkert

Citaat van: Fabian op 02 augustus 2012 - 13:26:13
Citaat van: Folkert op 01 augustus 2012 - 22:32:51
Citaat van: Jeroen op 01 augustus 2012 - 21:43:19
Zou leuk zijn voor het WK. :)
Daarom, ik heb het voorstel voorgeschoteld aan de stewards van België en ook Bernie en Charley zijn op de hoogte van het idee. Nu nog gehoorzame coureurs en we zijn er  ;D
Ik heb van een coureur vernomen dat hij graag de race wil winnen. Zijn naam is mij even ontschoten, maar dat doet er niet toe.
Ja ik weet welke je bedoelt, kom alleen even niet op zijn naam.  ;D
Trotse vader van Rosalie(L)

Fabian

Citaat van: Folkert op 02 augustus 2012 - 17:17:36
Citaat van: Fabian op 02 augustus 2012 - 13:26:13
Citaat van: Folkert op 01 augustus 2012 - 22:32:51
Citaat van: Jeroen op 01 augustus 2012 - 21:43:19
Zou leuk zijn voor het WK. :)
Daarom, ik heb het voorstel voorgeschoteld aan de stewards van België en ook Bernie en Charley zijn op de hoogte van het idee. Nu nog gehoorzame coureurs en we zijn er  ;D
Ik heb van een coureur vernomen dat hij graag de race wil winnen. Zijn naam is mij even ontschoten, maar dat doet er niet toe.
Ja ik weet welke je bedoelt, kom alleen even niet op zijn naam.  ;D
Ja kan ook effe niet op zijn naam komen. Ach ja....

SanderD

Maakt niet uit, dat kan de beste overkomen ;)

Figge

Kom op Fabian, we weten toch allemaal dat je goede contacten hebt met Narain...  :P

Wizard


Folkert

Ik weet het weer, Karun Chandok (of iets in die richting )  ;D
Hij ruikt iig naar atjar tampoer.
Trotse vader van Rosalie(L)

Fabian

Citaat van: Mark F1gge op 02 augustus 2012 - 20:25:05
Kom op Fabian, we weten toch allemaal dat je goede contacten hebt met Narain...  :P
Heb hem net nog effe snel gesproken. Hij heeft er vertrouwen in dat het na de zomerstop helemaal goed gaat komen.

Citaat van: Wizard op 02 augustus 2012 - 21:52:43
En een poster boven z'n bed.
Een poster is wel erg weinig. Mijn kamer hangt helemaal vol met Narain spullen!

Citaat van: Folkert op 02 augustus 2012 - 23:15:11
Ik weet het weer, Karun Chandok (of iets in die richting )  ;D
Hij ruikt iig naar atjar tampoer.
Karoen Sjandok? Die ken ik niet...

Jozef

Of Chanok Nissany, het legendarische talent dat een keer op vrijdag mocht rijden voor Minardi en na een paar rondjes weer naar binnen kwam om te klagen dat hij te veel grip had.