Wereld Kampioen F1 in 2012

Gestart door Gerard, 23 april 2012 - 09:18:46

« vorige - volgende »

Wie wordt Wereld Kampioen F1 in 2012??

Vettel
8 (23.5%)
Button
2 (5.9%)
Hamilton
7 (20.6%)
Alonso
14 (41.2%)
Webber
1 (2.9%)
Iemand anders, nl...
2 (5.9%)

Totaal aantal stemmen: 31

SanderD

Citaat van: Folkert op 29 juli 2012 - 11:04:49
Ja is ook wel wat van te zeggen. Maar ja tis gebeurt uit eindelijkt wint lewis hier de race en in Brazilie de titel ;D

We zullen zien. Als het droog blijft zal hij waarschijnlijk winnen, maar als het regent weet ik het niet

Wizard

Ziet er erg droog uit in Hongarije. ;)

Kootje

Citaat van: Jeroen op 29 juli 2012 - 09:07:29
Welnee. Zo groot is die voorsprong niet. Afwachten.

Maar er zijn nu twee discussies die door elkaar heen lopen volgens mij. De wie wordt kampioen discussie en de wie is de beste discussie. Ik denk niet dat Alonso kampioen wordt, maar wel dat hij de beste van het spul is. Dat kan ook he. :)

Kan idd ook.
Ik denk het beide.
Hij wordt wél kampioen, en is de beste van het spul.
Ik denk alleen niet dat hij de enige van dit spul is die tot de buitencategorie hoort.

Kootje

Citaat van: Wizard op 29 juli 2012 - 09:47:30
De schuldvraag is geen eens belangrijk, zoals Niels al aangeeft was het een kansloos gevecht dus had Hamilton beter zijn verlies kunnen nemen. Dat deed hij niet met een touché als gevolg. Wie ook de schuldige is, het was nog altijd te voorkomen. In die situatie had je positie met hand en tand verdedigen geen enkele toegevoegde waarde. Het gat naar Schumacher was 20 seconden, als ik me niet vergis, dus Hamilton had zich daar beter op kunnen focussen. Dat is nu het verschil tussen Alonso en Hamilton en maakt Alonso completer.

En als hij z'n verlies genomen had had je 'm ook bekritiseerd.
Dan zou het 'n slappeling geweest zijn zoals Vettel in Canada, dus wat wil je nu eigenlijk.
Feit blijft dat Pastor de fout maakt, niet Lewis.

En ja, de kans is groot dat Alonso 'm wel voorbij had gelaten, deed hij immers ook met Lewis in Canada.
Maar ga nu niet doen alsof Alonso zoveel slimmer is, want dan had hij in Canada ook wel naar binnen gekomen ipv kansloos z'n race uitrijden.

0634

Citaat van: Kootje op 29 juli 2012 - 12:33:28
Citaat van: Jeroen op 29 juli 2012 - 09:07:29
Welnee. Zo groot is die voorsprong niet. Afwachten.

Maar er zijn nu twee discussies die door elkaar heen lopen volgens mij. De wie wordt kampioen discussie en de wie is de beste discussie. Ik denk niet dat Alonso kampioen wordt, maar wel dat hij de beste van het spul is. Dat kan ook he. :)

Kan idd ook.
Ik denk het beide.
Hij wordt wél kampioen, en is de beste van het spul.
Ik denk alleen niet dat hij de enige van dit spul is die tot de buitencategorie hoort.

En ik denk van wel, met de toevoeging dat er anderen zich nog naar die categorie kunnen opwerken.

Kootje

Citaat van: Jeroen op 29 juli 2012 - 13:54:37
Citaat van: Kootje op 29 juli 2012 - 12:33:28
Citaat van: Jeroen op 29 juli 2012 - 09:07:29
Welnee. Zo groot is die voorsprong niet. Afwachten.

Maar er zijn nu twee discussies die door elkaar heen lopen volgens mij. De wie wordt kampioen discussie en de wie is de beste discussie. Ik denk niet dat Alonso kampioen wordt, maar wel dat hij de beste van het spul is. Dat kan ook he. :)

Kan idd ook.
Ik denk het beide.
Hij wordt wél kampioen, en is de beste van het spul.
Ik denk alleen niet dat hij de enige van dit spul is die tot de buitencategorie hoort.

En ik denk van wel, met de toevoeging dat er anderen zich nog naar die categorie kunnen opwerken.

8)
Dat was me al duidelijk. :)

rafael25


0634

Sja, Alonso zal tevreden zijn.

Wizard

Citaat van: Kootje op 29 juli 2012 - 12:37:06
En als hij z'n verlies genomen had had je 'm ook bekritiseerd.
Dan zou het 'n slappeling geweest zijn zoals Vettel in Canada, dus wat wil je nu eigenlijk.

Nee hoor. Hamilton hoeft ook niet de deur open zetten. Ik snap niet dat een verhaal naar een uiterste moet worden getrokken om een punt te maken. Wat ik Vettel verweet is de deur open te zetten. Dat betekent niet dat hij Hamilton er maar af had moeten rossen.

CitaatFeit blijft dat Pastor de fout maakt, niet Lewis.

Dat is louter je mening, geen feit.

CitaatEn ja, de kans is groot dat Alonso 'm wel voorbij had gelaten, deed hij immers ook met Lewis in Canada.
Maar ga nu niet doen alsof Alonso zoveel slimmer is, want dan had hij in Canada ook wel naar binnen gekomen ipv kansloos z'n race uitrijden.

Nog altijd beter dan kansloos botsen. Daarom wordt Alonso en niet Hamilton verkozen tot de beste van het veld. En met hoofd en schouders!

rafael25

Citaat van: rafael25 op 29 juli 2012 - 21:35:18
Duidelijk toch ;) ;)

Als jij zo kijkt moet Button Hamilton helpt!!!!!

0634

Dat zullen ze nu echt nog niet doen bij McLaren. Drie, vier races voor het einde wel.

Wizard

Of dat verstandig is, is een tweede. Button heeft net geen 100 punten achterstand. De kans wordt wel erg wiskundig.

0634


Wizard

Klopt, maar die zit toch flink wat korterbij. Het verschil tussen Button en Hamilton is ookk nog eens 41. Button gaat het écht niet meer redden waar Hamilton nog een kleine kans heeft. Zeker als McLaren competitief blijft.

Matthijs

Een kleine kans? Hamilton is nog volop in de race voor de titel. Het verschil is minder dan twee overwinningen (in punten) en dat met nog 8, 9 (?) races te gaan.