Waar F1 te kijken in 2012 ??

Gestart door Racerke 007, 13 maart 2012 - 16:54:32

« vorige - volgende »

Enzo

Citaat van: Racerke 007 op 13 maart 2012 - 22:12:33
Alvast bedankt allemaal
lang geleden dat ik nog op het forum zat, mijn oude account, skynet mailadres vervangen en tja paswoord kwijt dus nu er maar wat getalletjes achter ....  ;)

Had al zo'n vermoeden dat je niet nieuw was, welkom terug Racerke!
Wellicht kunnen we je oude account nieuw leven in blazen, als je dit wilt?  :)

Gerard

Zoals al aangegeven in het topic 'kans op verdwijnen f1 bij de BBC' Kij ik, waar mogelijk op de beeb. De rest zal ik op rtl7 moeten kijken met de zapper in de hand bij reclame op rtl7 zal ik zappen naar rtl duitsland... Als me dat niet bevalt ga ik de uitgebreide samenvatting op de beeb kijken (smiddags om 2u dacht ik

JimmySPA

http://www.vipbox.tv/sports/motorsports.html


Hier een link voor trainingen, kwali en race. Ik weet niet of het werkt denk het wel, je moet iets downloaden en daarna zou ie het moeten doen??

"Racing is Life, Everything Else is Just Waiting"

Niels_

Ik snap sommigen toch echt niet. Jullie verkiezen dus Engels commentaar + slecht beeld op een stream boven (wel dramatische, maar zelfs dan nog) Nederlandse commentaar + goed beeld? Ik ga zeker niet op La Deux kijken als ik VT4 kan ontvangen.

Racerke 007

Citaat van: Enzo op 13 maart 2012 - 22:22:11
Had al zo'n vermoeden dat je niet nieuw was, welkom terug Racerke!
Wellicht kunnen we je oude account nieuw leven in blazen, als je dit wilt?  :)
Dat mag altijd Enzo, kijk maar even hoe je het samendoet. Mail me maar op Telenetadres.

Racerke 007

Net even alles goed gezet ....  8)

Alvast een overzichtje van de uren die mijn digicorder mij vertelde:

VT4
6u40 - 9u10
14u10 - 16u45

La Deux
6u30 - 9u
13u30-15u30
Qual op zaterdag 6u55-8u
Qual op zaterdag 13-14u15

TF1
6u45 - 8u45

RTL
5u45 - 8u45
13u15 - 15u30

Rai (zal wel sneeuwscramble zijn vermoed ik)
6u15 - 9u30

BBC1
15-17u

Qual BBC2
14 - 15u15

Wat ik vergeten ben: vul gerust aan.

Livestreams laat weten hoe het lukte: zelf zal ik dit weekend niet achter pc kruipen na een zware nacht.  ;)

Schumivill

Heb hier Eurosport Frankrijk op de digicorder (Belgacom,boeket movie en sport op kanaal 75),daar tonen ze alles,ook de drie vrije trainingen!
Francorchamps:'96,'00,'01,'02,'04,'05,'08,'15,'16,'17
Hockenheim: '03
Nurburgring: '06,'07,'09
Barcelona: '10,'11,'12
Boedapest: '13,'14,'17
Montreal: '14
Monza: '18

Fabian

Citaat van: Schumivill op 14 maart 2012 - 23:26:31
Heb hier Eurosport Frankrijk op de digicorder (Belgacom,boeket movie en sport op kanaal 75),daar tonen ze alles,ook de drie vrije trainingen!

DIE ZENDER WIL IK OOK HEEL GRAAG HEBBEN!!!

Niels_

Ow, serieus? Ik heb Eurosport Frankrijk hier op de Telenet digibox ook liggen, maar ik dacht dat Eurosport hiervoor geen rechten had?

Racerke 007

Citaat van: Ńiels op 15 maart 2012 - 16:21:35
Ow, serieus? Ik heb Eurosport Frankrijk hier op de Telenet digibox ook liggen, maar ik dacht dat Eurosport hiervoor geen rechten had?

Standaard op den digibox?  :o
Het is tijd dat ik naar huis ga .... eens kijken of hij standaard is of in een pakket zit én of ze het uitzenden.
Het is Frans maar het zijn wel vrije trainingen ....

lol dan reserveer ik dat vandaag, en zeg ik het morgen op  ;D
de eerste keer de vrije trainingen zien in Melbourne zal iets anders dan Barca zijn ........ .
I'll keep ya posted!

SDG

Als ik het onderstaande correct interpreteer, dan zenden ze op Eurosport enkel de kwalificaties rechtstreeks uit. De wedstrijden zelf worden in uitgesteld relais uitgezonden.

CitaatEnfin, la Formule 1 et de retour ! Avec trois cerises sur le gâteau : Grosjean, Vergne et Pic. Tout la saison sur Eurosport.

Tout le monde dans les baquets c'est la reprise. Melbourne donne encore le coup d'envoi de ce championnat qui s'annonce passionnant, peut-être même le plus passionnant de ces dix dernières années. Six champions du monde sont inscrits et trois Français aux dents longues espèrent se montrer à leur avantage. Grosjean avec sa Lotus, Vergne avec sa Toro Rosso et Pic avec sa Marussia.

Tous les essais sont à vivre en direct et en exclusivité sur Eurosport (programme ci-dessous). Pour les courses et pour les lève tard, ne vous inquiétez pas, ce sera le dimanche à 23h10. Sans oublier votre rendez-vous Dimanche F1 qui revient aussi et qui reste présenté par Margot Laffite et Franck Montagny. Vous êtes prêts, la saison ne fait que commencer !

http://tv.eurosport.fr/formule-1/gp-de-melbourne_sto3195163/tvproduct.shtml


Hieronder tevens een overzicht van alle zenders die de F1 in 2012 uitzenden:

http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Formula_One_broadcasters

gloudiesaurus

Zouden de vrije trainingen ook ergens uitgezonden worden..?
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Fabian

Citaat van: gloudiesaurus op 15 maart 2012 - 21:30:49
Zouden de vrije trainingen ook ergens uitgezonden worden..?

Franse Eurosport dacht ik hier te lezen. In Nederland denk ik het niet.

Enzo

Een stream op de site van SpeedTV, zonder commentaar en dan de live timing aanzetten. Heerlijk!! 8)
Het is wel geblocked voor NL, dus je moet even via een andere server internetten.(omzeilen)

Fabian

Citaat van: Enzo op 15 maart 2012 - 21:55:59
Een stream op de site van SpeedTV, zonder commentaar en dan de live timing aanzetten. Heerlijk!! 8)
Het is wel geblocked voor NL, dus je moet even via een andere server internetten.(omzeilen)


Vrije trainingen zijn morgen en dat zit ik op de opleiding. Kan gelukkig de kwalificatie zien!