Waar F1 te kijken in 2012 ??

Gestart door Racerke 007, 13 maart 2012 - 16:54:32

« vorige - volgende »

Racerke 007

Hallo,
Nu dat BBC de F1 niet meer uitzend en ik er totaal niet meer aan gedacht had waar F1 te kijken wou ik eens even polsen hoe jullie de F1 volgen? Want nu komt het wel hééél dichtbij... .
Welke zenders zenden de F1 nog uit?
OK de paar races die BBC uitzend zijn handig meegenomen maar ik weet liever ineens zeker wat het interessantste is qua commentaar én zo goedkoop mogelijk.

Waar ik woon heb ik op de digitale TV TF1 en LaDeux, zenden zij de F1 nog uit?
Verder wie zend het uit vanuit onze buurlanden?

Of wat is de prijs om de race en qual op pc te kijken? Werkt dat goed??

Kootje

Ik kijk de voor en nabeschouwing opo de BBC, tot zover dit nog mogelijk is, en de race op het Nederlandse RTL 7
Geen technish hoogstaande verslaggeving (net voldoende), maar wel vol passie.
Helaas erg veel reclameonderbrekingen, en dan zap ik weer naar de BBC.

Wat de uitzendingen betreft:
In Groot Brittanië wisselen BBC en SKY elkaar af, in België VT4 tot zover ik weet, en in Duitsland doet RTL het geloof ik.
Voor de rest weet ik niet wie nog meer.

Qua lifestreams op het net, daar ben ik niet kapot van.
De streams die ik ken zijn of van slechte kwaliteit, en/of in 'n taal waar ik geen barst van versta.
Maar er zullen ongetwijfeld goede bestaan.

_Makke_

La Deux zendt de Formule 1 in elk geval uit. Ik denk dat ik daar op ga afstemmen. Als ik me niet vergis zijn de commentatoren bij VT4 dezelfde bij zowel F1 als MotoGP. Ik heb ooit eens een hele race moeten luisteren naar hun gezwets (zat bij familie) en heb geen zin om ze na een MotoGP-race ook een F1-race te laten verprutsen.

La Deux dus.

Enzo

Ik verwacht dat er via Justin.tv wel wat Sky streams te vinden zijn. Maar dat weet je pas op de dag zelf en je moet even goed zoeken. Want officieel mag dit namelijk niet... ;)

Fabian

Ik ga weer luisteren naar het commentaar van Olav Mol op RTL 7 en af en toe een switch naar de BBC

Korre

Zit met hetzelfde probleem.
Mijn opties zijn:
- bbc voor de races die ze uitzenden
- la deux: goed commentaar, maar het blijft frans hé...
- vt4: kris wauters?? pfff

ben er nog niet uit

SDG

Voor mij zal het 's morgens wellicht VT4 of RTBF worden en als het weer in de namiddag niet naar die aard is om buiten te komen ga ik wellicht de herhaling op de BBC ook nog eens bekijken. En als ik er dan nog geen genoeg van heb, vermoed ik dat ik ook nog wel ergens een link weet te vinden om de reportage van Sky binnen te trekken.  ;)

Racerke 007

RTL 7 ?
Hoe kan je die bij Telenet digitaal krijgen?

La deux idd
mijn frans is goed maar om zo 3u naar SNEL frans te luisteren dat is wel héél vermoeiend... .
Maar ALLES écht ALLES is beter dan Kris  8)

Is er verder nog iets wat je in een upgrade pakket van Telenet kan krijgen die de F1 uitzend?
Eurosport doet dat niet meer dacht ik hé?
Motors TV ??
Sky sport kan je hier niet krijgen vermoed ik.

Livestream, 6j geleden zat ik in Indianapolis en toen heb ik 's ochtends nog op mijn laptop in een restaurant bij het ontbijt de GP van Monaco gekeken maar hoe ik dat gefixt heb: geen idee.
Bijkomend voor een livestream moet ik thuis zijn .... de 1e koers ga ik met een kleine vertraging kijken doordat ik van t weekend eerst naar een feestje in Hasselt ga, maar soit.
Voor later in het jaar kan dit wel een eens interessant zijn. Dus tips zijn altijd welkom!!

robbert

Citaat van: Racerke 007 op 13 maart 2012 - 20:41:39
RTL 7 ?
Hoe kan je die bij Telenet digitaal krijgen?

La deux idd
mijn frans is goed maar om zo 3u naar SNEL frans te luisteren dat is wel héél vermoeiend... .
Maar ALLES écht ALLES is beter dan Kris  8)

Is er verder nog iets wat je in een upgrade pakket van Telenet kan krijgen die de F1 uitzend?
Eurosport doet dat niet meer dacht ik hé?
Motors TV ??
Sky sport kan je hier niet krijgen vermoed ik.

Livestream, 6j geleden zat ik in Indianapolis en toen heb ik 's ochtends nog op mijn laptop in een restaurant bij het ontbijt de GP van Monaco gekeken maar hoe ik dat gefixt heb: geen idee.
Bijkomend voor een livestream moet ik thuis zijn .... de 1e koers ga ik met een kleine vertraging kijken doordat ik van t weekend eerst naar een feestje in Hasselt ga, maar soit.
Voor later in het jaar kan dit wel een eens interessant zijn. Dus tips zijn altijd welkom!!

ja die links voor live stream wil ik ook wel eens krijgen. En idd, kan je via telenet digitale tv rtl7 krijgen???

SDG

Citaat van: robbert op 13 maart 2012 - 20:59:02

ja die links voor live stream wil ik ook wel eens krijgen. En idd, kan je via telenet digitale tv rtl7 krijgen???

Nee, de Nederlandse commerciële zenders zijn in België niet te ontvangen.

Racerke 007

Dus geen andere optie als
La Deux
TF1
RTL
VT4

Geen Engelstalige post mogelijk? (zonder sateliet)

Enzo

Nope, Engelstalig is alleen mogelijk via het internet.
Voor Melbourne althans.

robbert

en zou je een of meerde links kunnen geven waar we dit kunnen volgen

Racerke 007

ok thx

ik zal deze posten eens allemaal naast elkaar programmeren in de box
en dan morgen alle uitzenduren eens opzoeken, wie live de qual doet, wie de voorbeschouwing doet enzovoort
en de samenvatting van BBC zal ook standaard opnemen hier ...

Info voor streams mag altijd volgen ...  ;)

Alvast bedankt allemaal
lang geleden dat ik nog op het forum zat, mijn oude account, skynet mailadres vervangen en tja paswoord kwijt dus nu er maar wat getalletjes achter ....  ;)

Het aftellen kan verder lopen.

Staat RB er écht zo goed voor
staat Ferrari er écht zo slecht voor
klopt mijn vermoeden van in Barcelona dat Mercedes enkel met knalvolle tanks reed en gaan zij het Mclaren moeilijk maken?
Verder interessant: Lotus, Sauber of Williams of toch Torro Rosso met hun mooi ontwerp?

GENTLEMEN PLEASE START ....      ;D 8) ;D

Topweekend: sensation en dan hierna de kick-off van het seizoen  :)
Vandaag al een voorraadje Red Bull gekocht  ;)

Enzo

Citaat van: robbert op 13 maart 2012 - 22:05:45
en zou je een of meerde links kunnen geven waar we dit kunnen volgen

Dat is een lastige om uit te leggen... ::)

Je begint hier: http://nl.justin.tv/ . Dan zoek je naar een kanaal wat beweerd een live stream uit te zenden, die bezoek je en dan kom je erachter dat de FOM het al heeft stil gelegd. Maar er zit een chatbox in je scherm rechts, kijk daar en je zal linkjes vinden naar andere websites die beweren de live stream uit te zenden. Op deze manier blijf je doorgaan en uiteindelijk vind je wat je zoekt. Ik zet er meestal 2 of drie open gezien ze er nog wel eens uit klappen gedurende de race, dan heb je altijd een back-up. Gewoon goed zoeken en je zal het vinden, het is zo moeilijk te vinden omdat de FOM je anders meteen uit de lucht haalt. Maar let wel op, ga niet als een dwaas overal op klikken want voor je het weet heb je een virus te pakken.

Succes!  :)