Button versus Hamilton

Gestart door 0634, 08 maart 2012 - 18:45:13

« vorige - volgende »

Welke van de twee McLaren coureurs gaat de broedertwist winnen?

JB! Slim, foutloos, tactisch, zuinig op het rubber.
12 (44.4%)
King Lewis! Spectaculair en supersnel natuurtalent.
10 (37%)
....Weet t eg nie....
5 (18.5%)

Totaal aantal stemmen: 24

Fabian

Citaat van: Kootje op 29 november 2012 - 18:50:07
Verfris m'n geheugen: Hoe heeft hij welke teamgenoot beledigt?
Button denk ik. Dat hele twittergebeuren dat Button hem niet volgde op Twitter....

Kootje

Mwah ..... als dat al als belediging wordt gezien. ::)

Fabian

Citaat van: Kootje op 29 november 2012 - 19:00:09
Mwah ..... als dat al als belediging wordt gezien. ::)
Ik weet niet hoor. Ik gokte maar wat!  :P

0634

#423
Dat ja. Dat Button geen respect voor hem had enzo... zei hij later wel weer sorry voor, maar roep dan niet dat Lewis nooit eens iets over andere rijders roept.

OF hier: http://www.telegraph.co.uk/sport/motorsport/formulaone/8546595/Lewis-Hamilton-apologises-for-post-race-insults-at-Monaco-Grand-Prix.html

Noemt hij MAssa en Maldonado stupid en ridiculous. Tja. Dat vind ik beledigend, maar ik weet niet hoor...

Kootje

Citaat van: Jeroen op 29 november 2012 - 19:03:31
Dat ja. Dat Button geen respect voor hem had enzo... zei hij later wel weer sorry voor,

Was ook mijn eerste gedachte, maar met de beste wil vd wereld zie ik daar geen belediging in.  ???
Een misvatting .... ja, maar 'n belediging .... nee.


Citaatmaar roep dan niet dat Lewis nooit eens iets over andere rijders roept.

Heb ik gelukkig ook niet geroepen. ;)

Zou ik ook niet durven trouwens, want wie weet wat hij achter de schermen allemaal zegt. :-\

0634

Citaat van: quotemaar roep dan niet dat Lewis nooit eens iets over andere rijders roept.

CitaatHeb ik gelukkig ook niet geroepen. ;)

Zou ik ook niet durven trouwens, want wie weet wat hij achter de schermen allemaal zegt.
Nee klopt, zei jij ook niet hoor :)

Franky R.

Citaat van: Jeroen op 29 november 2012 - 19:03:31
Dat ja. Dat Button geen respect voor hem had enzo... zei hij later wel weer sorry voor, maar roep dan niet dat Lewis nooit eens iets over andere rijders roept.

OF hier: http://www.telegraph.co.uk/sport/motorsport/formulaone/8546595/Lewis-Hamilton-apologises-for-post-race-insults-at-Monaco-Grand-Prix.html

Noemt hij MAssa en Maldonado stupid en ridiculous. Tja. Dat vind ik beledigend, maar ik weet niet hoor...
Dat klopt helemaal...Echter kwam Hamilton terug op zijn woorden...Een Vettel heeft nooit zijn woorden teruggenomen, toen hij meende dat Narain een komkommer zou zijn.


Terwijl het toch ook aan hem lag, dat hij lek reed....

Kootje

Citaat van: Jeroen op 29 november 2012 - 19:16:46
Citaat van: quotemaar roep dan niet dat Lewis nooit eens iets over andere rijders roept.

CitaatHeb ik gelukkig ook niet geroepen. ;)

Zou ik ook niet durven trouwens, want wie weet wat hij achter de schermen allemaal zegt.
Nee klopt, zei jij ook niet hoor :)

Overigens heb je wel gelijk waar het Massa en Maldonado betreft, dat is wel iemand beledigen.
Dat hij daar dan later excuses voor maakt, zoals Franky aanvoert als tegenargument, doet daar niets aan af.
Het is weliswaar heel netjes, mits 't uit eigen wil gebeurde waar ik dan weer m'n twijfels over heb, maar het kwaad is dan al geschied.

0634

Ach weet je, ik heb er op zich niet zoveel moeite mee hoor, dat is het niet. Zeker niet in the heat of the moment. Zelf roep ik ook wel eens wat in het dagelijks leven. Maar als iemand hier dan expliciet zegt dat Lewis nooit medecoureurs beledigd, dan is dat gewoon niet waar. Gewoon onzin dus.

Folkert

Citaat van: Jeroen op 26 november 2012 - 22:08:19

Ja en? vind ik minder belangrijk dan punten of zeges om eerlijk te zijn.
Overwinningen heeft Hamilton dus meer en punten. Tja wel erg beinvloed door de pech van Hamilton imo. Punten vind ik in dit geval totaal niet representatief voor de onderlinge verhoudingen. Hamilton was dit jaar duidelijk de betere van de 2. Verschil in punten komt dan ook meer door het uitvallen van Hamilton (veel al aan de leiding) en zijn crappy 2011 jaar.
Citaat
'Feit' en 'geloof ik' in één zin?
hehe, foutje. Was met meerdere dingen te gelijk bezig.
Citaat
'Feit' en 'mogelijk'. Tja, zo ken ik er ook nog een paar.

Ik durf hier bijvoorbeeld keihard te stellen dat als ik ga zitten turfen Lewis aanmerkelijk meer fatale fouten heeft gemaakt in races dan Button. En dat is toch ook wel een belangrijke factor.

De feiten die Kootje liet zien (die ook echt feiten zijn) vind ik toch realistischer. Button meer punten, Lewis meer zeges, meer poles, meer teamduels.
Nou ja als het om vergelijk gaat vind ik dat wel een goed vergelijk. Alle 4 de races was hij instaat te winnen, maar won deze buiten eigen schuld om niet. Ja, 2010 en 2011 maakte hij veel meer fouten. Klopt, maar dit jaar was hij na genoeg foutloos.
De punten zijn niet representatief imo. Te veel scorenbordjournalistiek.

Citaat
Drie jaar is een lange tijd en dus een realistische afspiegeling. De ene zal best iets meer pech hebben gehad maar heel veel zal het niet schelen over zo'n lange tijd. De conclusie dat Lewis de snellere is, daar kan ik mij wel in vinden, maar dat Button gewoon heel goed bij kan blijven, op slimheid, constantheid en allroundheid, daar kan ik mij alleen maar bij aansluiten. Eigenlijk vind ik die conclusie nauwelijks te ontkennen. Zeker niet als je naar feiten kijkt ;).
[/quote]Button kan goed bij benen, maar naar mate Lewis meer ervaring krijgt, zal Lewis steeds beter worden tov Button. Lewis heeft dit jaar iig bewezen duidelijk de betere te zijn.
Trotse vader van Rosalie(L)

0634


Wings

Alsof Button nooit is uitgevallen, alsof McLaren zijn race nooit vergooide, alsof Button nooit problemen had met de balans in zijn bolide. Dit alles lees ik nergens terug. Vrij eenzijdig en subjectief belicht. Zo kan ik ook verklaren dat Webber de betere is. Maar ja, Webber kreeg meer tegenslag te verwerken. Dus, alles in het voordeel van Vettel kunnen we daarmee wegstrepen......

T.Nuvolari


Folkert

Citaat van: Wings op 03 december 2012 - 18:52:32
Alsof Button nooit is uitgevallen, alsof McLaren zijn race nooit vergooide, alsof Button nooit problemen had met de balans in zijn bolide. Dit alles lees ik nergens terug. Vrij eenzijdig en subjectief belicht. Zo kan ik ook verklaren dat Webber de betere is. Maar ja, Webber kreeg meer tegenslag te verwerken. Dus, alles in het voordeel van Vettel kunnen we daarmee wegstrepen......
Kan me niet veel races herinneren waarin Button aan de leiding van de race uitviel. En ja over balans in de auto? Daar heb ik het geloof ik nooit echt over gehad. En Mclaren heeft niet veel races van Button vergooid, iig niet die ik me echt kan herinneren. Dit jaar Italië, maar verder heeft hij zelf een periode gehad waar hij niet uit kreeg wat er inzat. Misschien belicht ik het wel wat subjectief, maar waar Hamilton dit jaar vaak kon strijden om de overwinning, bungelde Button vaak rond de 5de plek. Het verschil in punten komt imo voornamelijk tot stand door Hamiltons slechte jaar in 2011(waar hij zelf heel veel heeft vergooid.) en Button ijzersterk jaar had. En het enorme pech jaar 2012, waar hij toch wel realistische kans op de titel zou hebben als zijn Mclaren heel bleef.

Maar goed, verklaar maar waarom Webber de betere is. Ben benieuwd. Ongelooflijk scheef vergelijk, maar goed.  Ben benieuwd.


Maar ik ga dan eens (als ik tijd heb) kijken of ik alle pech, uitvallen etc. op kan zoeken en naast elkaar kan zetten.
Trotse vader van Rosalie(L)

Victor Monza 2008

Citaat van: Kootje op 29 november 2012 - 18:50:07
Verfris m'n geheugen: Hoe heeft hij welke teamgenoot beledigt?
Van beledigingen geen weet maar de data van jezelf en van je teammaat openbaren getuigt van weinig professionalisme en daar zou ik meer aan tillen.