Mercedes AMG Petronas

Gestart door Kootje, 15 februari 2012 - 22:27:18

« vorige - volgende »

Enzo

Citaat van: Folkert op 14 december 2012 - 12:36:55
Citaat van: Enzo op 14 december 2012 - 11:56:32
Het schijnt dat op zijn verjaardag drie weken voor het bekend maken van zijn ontslag, Haug nog strijdlustig sprak over het volgende seizoen en geen intentie had om te stoppen. De Duitse kranten berichten dat Lauda hem eruit heeft gewerkt...

Haug wordt verantwoordelijk gehouden voor dubbel gezichtsverlies voor Mercedes, een slecht DTM seizoen en het niet in staat zijn om Schumacher een fatsoenlijke auto te geven.
Haug zelf ontkent het hele Lauda verhaal iig. http://www.racexpress.nl/index.php?nav=Artikel&nid=46220

Jammer wel, want Haug was inderdaad het gezicht van Mecedes in de Mclaren jaren. "Enorm" vriendelijke man, kreeg altijd zin in braadworsten en bier als ik hem zag.

Tja, de voledige waarheid zal waarschijnlijk nooit naar buiten komen. Maar het feit dat hij drie weken voor zijn vertrek nog strijdlustige taal uitkraamde verteld ook een verhaal.

Enzo


Folkert

Citaat van: Enzo op 14 december 2012 - 13:01:41
Citaat van: Folkert op 14 december 2012 - 12:36:55
Citaat van: Enzo op 14 december 2012 - 11:56:32
Het schijnt dat op zijn verjaardag drie weken voor het bekend maken van zijn ontslag, Haug nog strijdlustig sprak over het volgende seizoen en geen intentie had om te stoppen. De Duitse kranten berichten dat Lauda hem eruit heeft gewerkt...

Haug wordt verantwoordelijk gehouden voor dubbel gezichtsverlies voor Mercedes, een slecht DTM seizoen en het niet in staat zijn om Schumacher een fatsoenlijke auto te geven.
Haug zelf ontkent het hele Lauda verhaal iig. http://www.racexpress.nl/index.php?nav=Artikel&nid=46220

Jammer wel, want Haug was inderdaad het gezicht van Mecedes in de Mclaren jaren. "Enorm" vriendelijke man, kreeg altijd zin in braadworsten en bier als ik hem zag.

Tja, de voledige waarheid zal waarschijnlijk nooit naar buiten komen. Maar het feit dat hij drie weken voor zijn vertrek nog strijdlustige taal uitkraamde verteld ook een verhaal.
dat zeker, niets is zo onzeker als de zakenwereld
Trotse vader van Rosalie(L)

Franky R.

Citaat van: Enzo op 14 december 2012 - 13:01:41


Tja, de voledige waarheid zal waarschijnlijk nooit naar buiten komen. Maar het feit dat hij drie weken voor zijn vertrek nog strijdlustige taal uitkraamde verteld ook een verhaal.
Zeg dat niet te snel...Dat dacht ik ook van het vertrek van Adam Parr. Heb inmiddels zijn boek al besteld via Amazone... :P

Enzo

http://www.autosport.com/news/report.php/id/104864
Haug blijkt dus toch echt geofferd te zijn, slachtoffer van de slechte prestaties in DTM en F1.
Zetsche's contract loopt ook af in 2013, het zou me niks verbazen als hij ook mag vertrekken...

0634

Sja, terecht of onterecht, er zit een bepaalde logica achter.

rafael25


0634

Tja, daar moet jouw vriend het vanaf volgend jaar meedoen. Misschien dan eindelijk een serieuze titalkans voor het team. Iig zijn ze vroeg genoeg met de motor.

En hij klinkt goed, schijnt het. Da's het belangrijkste!

Franky R.

Ziet er best fors uit voor een 1600cc V6 motor. Al lijkt de pairbox nog groter dan het blok... ;D
Ik vind het nog steeds een gemiste kans van de FIA, om de motorconfiguratie vast te leggen. Had mij verheugd op verschillende types 1600cc blokken. Vier, vijf en zescilinders. V6 of V4 of een lijnmotor.

rafael25

Het is nog niet 4 februari maar ik heb al!! Vraag me niet hoe!! :D

Kootje

Citaat van: rafael25 op 18 januari 2013 - 00:55:32
Het is nog niet 4 februari maar ik heb al!! Vraag me niet hoe!! :D


Oh die foto weer. Was die vorig jaar ofzo niet ook al de revu gepasseerd? ::)

0634

Laten we het op. Wanstaltig gedrocht. Een andere benaming kan ik niet verzinnen. Maar goed, zal wel niet echt zijn.

Fabian

Citaat van: Kootje op 18 januari 2013 - 06:44:13
Oh die foto weer. Was die vorig jaar ofzo niet ook al de revu gepasseerd? ::)
Die foto heb ik ook al eerder voorbij zien komen. Dat gaat um niet worden denk ik!  ;)

Jehoentelaar

Lijkt me niet dat deze voldoet aan de reglementen. Leuk gemaakt plaatje, maar dit gaan we vier februari niet zien.

0634

Ligt eraan. Als je die dag op deze pagina kijkt wel.