HRT te koop?

Gestart door gloudiesaurus, 13 november 2012 - 23:08:17

« vorige - volgende »

Jehoentelaar

Bonk geld in pompen en meteen aan 2014 gaan werken, dan zou het nog best wat kunnen worden. Nu nog aan 2013 gaan beginnen is een herhaling van de niet al te sjieke start in 2010, om vervolgens in 2014 alweer op nul te kunnen beginnen.

Kootje

Citaat van: Jehoentelaar op 29 januari 2013 - 18:48:42
Bonk geld in pompen en meteen aan 2014 gaan werken, dan zou het nog best wat kunnen worden. Nu nog aan 2013 gaan beginnen is een herhaling van de niet al te sjieke start in 2010, om vervolgens in 2014 alweer op nul te kunnen beginnen.

Idd ja.
Gewoon met de 2012 auto het seizoen aanvangen en gebruiken om  zoveel mogelijk testwerk voor 2014 te doen.

Fabian

Tja. Vraag me toch stiekem af of dit geen gevalletje 'geld in een bodemloze put' storten is....

gloudiesaurus

Verrasend! Ben benieuwd wat of wie er achter Scorpion zit? Heb er nog nooit van gehoord namelijk....
Ik lees Amerikaanse en Canadese investeerders...

Ecclestone schijnt vanmorgen gezegd te hebben dat 2013 sowiezo te vroeg komt... ben benieuwd of Scorpion zolang wil wachten.

GPPits.net: als Formule 1 een passie is

gloudiesaurus

GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Franky R.

Citaat van: Fabian op 30 januari 2013 - 00:59:29
Tja. Vraag me toch stiekem af of dit geen gevalletje 'geld in een bodemloze put' storten is....
En te weten dat Thesan een dikke 40 miljoen dollar vroeg voor de lege huls dat HRT is...Geen ontwerpafdeling, werk aan de 2013 stopgezet, gedemotiveerd personeel wat nog steeds op hun salaris zit te wachten...


Ik gun het die lui, ook al is 'Scorpion' een dubieuze naam...Een beetje 'bad guy'-achtig in een strip van Michel Vailliant... ;D ;D ;D

gloudiesaurus

Jep veel is het niet dat je overneemt, wat auto's, meer is het niet... die prijs kan nooit zo hoog zijn.
Hopelijk zijn het geen avonturiers die nog een jaar spotgoedkoop willen meerijden en de auto vervolgens voor veel geld "verhuren" aan pay-drivers?
Ik bedoel als die Chinees 10 miljoen Euro op tafel legt...

Was het na Prost en Arrows ook niet zo'n partij die wat wilde proberen? Ik herinner mij de naam Phoenix GP die vervolgens werden geweigerd door de FIA.

Als ze echt serieus geld hadden dan had Ecclestone denk ik wel toegehapt  ;)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Franky R.

Citaat van: gloudiesaurus op 30 januari 2013 - 13:36:27
Jep veel is het niet dat je overneemt, wat auto's, meer is het niet... die prijs kan nooit zo hoog zijn.
Hopelijk zijn het geen avonturiers die nog een jaar spotgoedkoop willen meerijden en de auto vervolgens voor veel geld "verhuren" aan pay-drivers?
Ik bedoel als die Chinees 10 miljoen Euro op tafel legt...

Was het na Prost en Arrows ook niet zo'n partij die wat wilde proberen? Ik herinner mij de naam Phoenix GP die vervolgens werden geweigerd door de FIA.

Als ze echt serieus geld hadden dan had Ecclestone denk ik wel toegehapt  ;)


Juist! Bernie is de belangrijkste man in deze...En die zegt nu dat Scorpion 'rijkelijk laat' is...M.a.w. Bernie heeft er geen zin in en/of hij weet dat het een stelletje avonturiers zijn... 8)

Fabian

Die gasten gaan HRT misschien wel overnemen, maar als ze in 2013 mee gaan doen dan krijg je van die HRT taferelen(verrassend) dat de auto nog in elkaar wordt gezet in de pitbox. Lijkt me toch echt te laat om in 2013 mee te doen!

gloudiesaurus

Voor jouw heeft het wel als voordeel Fabian dat je :D HRT - polo dan weer met trots kun dragen
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Fabian

Citaat van: gloudiesaurus op 30 januari 2013 - 15:49:39
Voor jouw heeft het wel als voordeel Fabian dat je :D HRT - polo dan weer met trots kun dragen
Ja dat klopt helemaal Peter!
Draag die polo sowieso met heel veel trots!

Franky R.

Sowieso kan Scorpion gewoon de auto van 2012 gebruiken. Die heeft immers al een crash-test doorstaan en voldoet aan het reglement voor 2013.


Hoe zit dat eigenlijk met het gebruik van oudere F1-auto? Ik weet nog wel dat het jaren terug geen probleem was, als Ferrari het seizoen aanving met een 1 jaar oude auto [Schumi-tijdperk].

Kootje

Zolang dat ding maar aangepast is aan de huidige reglementen is dat geen probleem.