Round 17:Indian Grand Prix, Buddh International Circuit

Gestart door Enzo, 25 oktober 2011 - 01:47:38

« vorige - volgende »

0634

Citaat van: Burorri op 30 oktober 2011 - 11:28:03
Damn Massa, niets geleerd van gister kennelijk.

Raar moment weer tussen Massa en Hamilton, maar Massa had nu echt ruimte moeten laten. Terechte DT overigens.
Normaal had ik hem niet gegeven, maar in dit geval wel.
Waarom nu dan wel? En waarom niet toen Perez en Rosberg elkaar raakten in Singapore?

Voor dit soort normale ongevalletjes moet niets gegeven worden. Volslagen belachelijke straf.

Wizard

Citaat van: Jeroen op 30 oktober 2011 - 12:15:33
Onzin zeg omdat nou meteen op de Engelse Herbert te gooien. Of hij het in zijn uppie beslist... ::)

Zie smiley.

CitaatNatuurlijk had Massa geen straf verdiend, gewoon een raceongeval. Maar de hoofdschuld ligt wel bij hem. Je kan wel stoer je eigen lijn rijden, maar hij laat een gat, Lewis duikt daar in en vervolgens stuurt Massa in alsof er niemand zit. Dan ben je wel onnozel hoor.

Datzelfde geldt voor Hamilton. Die zit er niet voldoende naast om de plek op te eisen, dus had kunnen liften. Massa had inderdaad sportieve ruimte kunnen laten. Ik kan niet zeggen dat één schuldig is en de ander niet. Ik vond het een beetje lomp van beide.

0634

Citaat van: Gerard op 30 oktober 2011 - 11:28:29
Whahaha Massa rijdt wèèr zijn voorwiel ophanging kapot op de kerbs... Hoe dom ben je als je dat in 2 dgn 2x gebeurt
;D
hoezo? Een ophanging moet daar tegen kunnen.

Schumiiii

#93
Jacky steaward nog zo'n idioot; gaat deze week gaan zeggen dat schumacher in die red bull niet zou winnen  ::)
Hoe kan je nu zoiets gaan zeggen? Schumi rijd nie in ne redbull en wees er maar zeker van dat deze zou winnen in die redbull.

Folkert

Citaat van: Jeroen op 30 oktober 2011 - 12:16:45
Citaat van: Burorri op 30 oktober 2011 - 11:28:03
Damn Massa, niets geleerd van gister kennelijk.

Raar moment weer tussen Massa en Hamilton, maar Massa had nu echt ruimte moeten laten. Terechte DT overigens.
Normaal had ik hem niet gegeven, maar in dit geval wel.
Waarom nu dan wel? En waarom niet toen Perez en Rosberg elkaar raakten in Singapore?

Voor dit soort normale ongevalletjes moet niets gegeven worden. Volslagen belachelijke straf.
Puur op de geschiedenis tussen Hamilton en Massa. Hamilton heeft al paar keer straffen gekregen tov Massa, nu is het keer de beurt aan Massa.

Maar om even duidelijk te zijn: in geen enkel geval had ik een straf uitgedeeld. Dat is racen en ik ben nou geen fan van dat softerige gedoe.

Maar dit moet wel waarschuwing zijn voor Massa. Stuurt vaker gewoon in alsof niemand er rijd. Hamilton gaat niet geheel vrijuit, maar vind toch wel merkwaardig.
Trotse vader van Rosalie(L)

Wizard

Citaat van: Jeroen op 30 oktober 2011 - 12:18:44
Citaat van: Gerard op 30 oktober 2011 - 11:28:29
Whahaha Massa rijdt wèèr zijn voorwiel ophanging kapot op de kerbs... Hoe dom ben je als je dat in 2 dgn 2x gebeurt
;D
hoezo? Een ophanging moet daar tegen kunnen.

Eens, maar het was natuurlijk niet de eerste keer. Gisteren had een leermomentje moeten zijn. Dat mensen dan kritiek leveren op Massa kan ik wel inkomen ondanks dat er waarheid zit in je tekst.

Gerard

Heb het incident van Lewis en Massa nog eens gezien... LEWIS ZAT NAAST MAASA, TOEN LEWIS DOORHAD DAT MASSA GEWOON IN GING STUREN,REMDE HIJ! MASSA DAARENTEGEN STUURDE IN ALSOF LEWIS ER NIET REED.. EN MASSA KEEK MINIMAAL 4X IN ZN SPIEGEL

WAT LEWIS IS ZN INTERVIEW ZEI... OVER  DE MINUUT STILTE TER NAGEDACHTENIS VAN WHELDON EN SIMONCELLI...

TYPEREND!

@JEROEN, PRECIES WAT WIZARD zegt.. Gisteren heeft Massa ondervonden dat het niet gaat.. 1 x zaal ,isschien kunnen,maar feit dat de ophanging afbreekt geeft bij mij aan dat massa keer op keer over die kerbs stuurde.. Tja, dan kun je verwachten dat ziiets gebeurt...

Wizard

Lewis moest eerder remmen omdat hij in de binnenkant zat. Massa zit op de racelijn dus kan later remmen. Logisch. Capsproblem???

0634

Citaat van: Wizard op 30 oktober 2011 - 12:17:43
Citaat van: Jeroen op 30 oktober 2011 - 12:15:33
Onzin zeg omdat nou meteen op de Engelse Herbert te gooien. Of hij het in zijn uppie beslist... ::)

Zie smiley.


Okee, gemist :-[.

Citaat

Datzelfde geldt voor Hamilton. Die zit er niet voldoende naast om de plek op te eisen, dus had kunnen liften. Massa had inderdaad sportieve ruimte kunnen laten. Ik kan niet zeggen dat één schuldig is en de ander niet. Ik vond het een beetje lomp van beide.
Tja, Hamilton zit daar nou eenmaal en kan niet in de grond zakken of opstijgen, hij kan slechts liften en dat doet hij ook. Hij kan een aanrijding niet meer voorkomen dan wat hij deed. Ik kan er altijd vrij slecht tegen als de leidende rijder gewoon instuurt alsof er niemand zit en dan na afloop gaat blaten dat hij aangetikt wordt...

0634

Citaat van: Schumiiii op 30 oktober 2011 - 12:23:06
Jacky steaward nog zo'n idioot; gaat deze week gaan zeggen dat schumacher in die red bull geenniet zou winnen  ::)
Hoe kan je nu zoiets gaan zeggen? Schumi rijd nie in ne redbull en wees er maar zeker van dat deze zou winnen in die redbull.
Nee hoor. Die houdt echt Vettel niet meer bij.

En Jackie Stewart een idioot...? Ga je mond spoelen. Stewart is een held,

0634

Citaat van: Burorri op 30 oktober 2011 - 12:24:14

Puur op de geschiedenis tussen Hamilton en Massa. Hamilton heeft al paar keer straffen gekregen tov Massa, nu is het keer de beurt aan Massa.

Dat heeft er toch niets mee te maken? Ieder incident staat op zich.

Wizard

Kan. Maar beide geven geen strobreed toe. Dat Massa daar later kan remmen spreekt voor zich. Massa rijdt tevens op de racelijn en kan meer snelheid meenemen. Dan moet je er écht wel overtuigend naast zitten, wil je in een bocht als deze een plek winnen.

0634

Citaat van: Wizard op 30 oktober 2011 - 12:26:15
Citaat van: Jeroen op 30 oktober 2011 - 12:18:44
Citaat van: Gerard op 30 oktober 2011 - 11:28:29
Whahaha Massa rijdt wèèr zijn voorwiel ophanging kapot op de kerbs... Hoe dom ben je als je dat in 2 dgn 2x gebeurt
;D
hoezo? Een ophanging moet daar tegen kunnen.

Eens, maar het was natuurlijk niet de eerste keer. Gisteren had een leermomentje moeten zijn. Dat mensen dan kritiek leveren op Massa kan ik wel inkomen ondanks dat er waarheid zit in je tekst.


Ik niet. Als Massa moet rijden om tussen de kerbs te blijven, dan kost hem dat bizar veel tijd. Dat kan je niet van een rijder verlangen.

Je mag wel van een ophanging verlangen dat hij tegen een kerb kan.

0634

Citaat van: Wizard op 30 oktober 2011 - 12:35:52
Kan. Maar beide geven geen strobreed toe. Dat Massa daar later kan remmen spreekt voor zich. Massa rijdt tevens op de racelijn en kan meer snelheid meenemen. Dan moet je er écht wel overtuigend naast zitten, wil je in een bocht als deze een plek winnen.
Dat zat hij ook. Nogmaals: Massa had zeker geen straf verdiend, maar Lewis valt in dit geval echt niets te verwijten. Als je hem wel wat verwijt is dat eigenlijk hetzelfde als zeggen dat je niet mag aanvallen tenzij je ervoor een bocht compleet langs bent.

Gerard

@wizard, ja man, mn capslock stond aan.. Damn! :-[

anyway...over Steward en Schumi in de Red Bull begrijp ik ook niet! Ben geen fan,maar eerlijlk is eerlijk, Schunmacher gaat steeds beter... ;)