Round 17:Indian Grand Prix, Buddh International Circuit

Gestart door Enzo, 25 oktober 2011 - 01:47:38

« vorige - volgende »

SDG



Sabai

Citaat van: Burorri op 29 oktober 2011 - 19:54:29
Massa weer vlak achter Hamilton, dat word wat morgen ochtend  ;D

Heb je toch goed gezien ::) wat een eikel die massa

Gerard

Pfffff echt niet te geloven! Lijkt weel of Massa Lewis een lesje wil leren ofzo??  Laat gewoon ruimte, als dat er is
en dat was er!!!!  >:(

Wizard

Citaat van: Sabai op 30 oktober 2011 - 11:12:32
Citaat van: Burorri op 29 oktober 2011 - 19:54:29
Massa weer vlak achter Hamilton, dat word wat morgen ochtend  ;D

Heb je toch goed gezien ::) wat een eikel die massa


Waarom? Hij rijdt op de racelijn en Hamilton raakt met zijn voorwiel het achterwiel van Massa. Dan zit je er simpelweg niet overtuigend genoeg naast. Overigens zie ik dat Massa nu een DT krijgt. Ik begrijp hem, te weinig sportieve ruimte, maar ik had hem niet gegeven. Engelsman in wedstrijdleiding?? :P

[edit]

Whahahaha! Herbert!

SDG

Afgelopen voor Massa. Weer een ophanging kapotgereden op de kerbstones, net als gisteren. Bizar...

Sabai

In mijn mening had massa ruimte moeten laten hik wist dat hij er zat

Folkert

Damn Massa, niets geleerd van gister kennelijk.

Raar moment weer tussen Massa en Hamilton, maar Massa had nu echt ruimte moeten laten. Terechte DT overigens.
Normaal had ik hem niet gegeven, maar in dit geval wel.
Trotse vader van Rosalie(L)

Gerard

Whahaha Massa rijdt wèèr zijn voorwiel ophanging kapot op de kerbs... Hoe dom ben je als je dat in 2 dgn 2x gebeurt
;D

Wizard

Citaat van: Sabai op 30 oktober 2011 - 11:27:45
In mijn mening had massa ruimte moeten laten hik wist dat hij er zat

Misschien wel. Maar dat geldt voor beide. Als je met je voorwiel het achterwiel geen eens voorbij bent, heb je geen recht op die positie. Dus Hamilton had kunnen liften, Massa had sportieve ruimte kunnen bieden. Weermaals, ik begrijp de DT wél, maar ik had hem niet gegeven ditmaal. Beide hebben voldoende straf doordat hun wagen beschadigd is en flink tijd verloren daardoor. Laat het dan toch eens zijn zoals het is.

Sabai


Schumiiii

Massa zijn bestraffing was echt onterecht,zijn me da toch een bende sukkels die die straffen uitspreken.

Vettel wint, leuk maar geeuuwwwwwwwwww.

Saaie saaie race, geen spektakel, enige leuke was hoe die ouwe knar van een schumacher eerst meer dan 6sec verliest op rosberg en nadien gewoon terug komt en rosberg voorbij gaat  :D. Wat zou da geven mocht schumi op z'n allerbest zijn nu zoals vroeger?

Webber; klungelaar me da is jongens,ppff, zovele foute deze gemaakt heeft.

Wizard

Schumacher reed wel aardig, ja. Maar nog steeds vind ik hem niet overtuigend genoeg.

0634

Citaat van: Wizard op 30 oktober 2011 - 11:20:55
Citaat van: Sabai op 30 oktober 2011 - 11:12:32
Citaat van: Burorri op 29 oktober 2011 - 19:54:29
Massa weer vlak achter Hamilton, dat word wat morgen ochtend  ;D

Heb je toch goed gezien ::) wat een eikel die massa


Waarom? Hij rijdt op de racelijn en Hamilton raakt met zijn voorwiel het achterwiel van Massa. Dan zit je er simpelweg niet overtuigend genoeg naast. Overigens zie ik dat Massa nu een DT krijgt. Ik begrijp hem, te weinig sportieve ruimte, maar ik had hem niet gegeven. Engelsman in wedstrijdleiding?? :P

[edit]

Whahahaha! Herbert!
Onzin zeg omdat nou meteen op de Engelse Herbert te gooien. Of hij het in zijn uppie beslist... ::)

Natuurlijk had Massa geen straf verdiend, gewoon een raceongeval. Maar de hoofdschuld ligt wel bij hem. Je kan wel stoer je eigen lijn rijden, maar hij laat een gat, Lewis duikt daar in en vervolgens stuurt Massa in alsof er niemand zit. Dan ben je wel onnozel hoor.

Schumiiii

Citaat van: Wizard op 30 oktober 2011 - 12:08:03
Schumacher reed wel aardig, ja. Maar nog steeds vind ik hem niet overtuigend genoeg.

Niet overtuigend genoeg? Die vent is 42-43jaar oud, zijn aller allerbeste is er sowieso af,heeft sowieso een beetje aan snelheid verloren en gaat dan toch dat talent van een rosberg verslaan na iets meer dan 6sec achterstand te hebben gehad, ik zie massa zoiets nie doen op alonso zenne of webber op vettel.