Grand Prix van België, Spa-Francorchamps

Gestart door Enzo, 19 augustus 2011 - 14:14:45

« vorige - volgende »

Kootje

Citaat van: Enzo op 22 augustus 2011 - 17:47:27
Denk niet dat dit kaartje exact is, eerder een schatting van een fan.
Laten we even wachten op de officiëlle FIA berichten hierover. :)

En die fan heet Enzo ?? ???

;D ;D ;D

Nee ... geintje.  ;)
Ik begreep uit je comment dat dit op basis was van de twitter van die Williams engineer. ::)
Mijn fout.  :-X

Enzo

Citaat van: Kootje op 22 augustus 2011 - 17:58:39
Citaat van: Enzo op 22 augustus 2011 - 17:47:27
Denk niet dat dit kaartje exact is, eerder een schatting van een fan.
Laten we even wachten op de officiëlle FIA berichten hierover. :)

En die fan heet Enzo ?? ???

;D ;D ;D

Nee ... geintje.  ;)
Ik begreep uit je comment dat dit op basis was van de twitter van die Williams engineer. ::)
Mijn fout.  :-X

Heb het ook maar van horen zeggen, geen directe bron anders stond het ook wel op de FP... ;)
Anyway we zien wel wat het gaat worden.  :)

Folkert

Citaat van: Enzo op 22 augustus 2011 - 17:31:27
Heb een leuke pagina voor jullie gebouwd, gezien de huidige weersvoorspellingen lijkt me dit leuk om in de gate te houden. 8)

http://www.gppits.net/magazine/live_weerupdate_spa_francorchamps/
Leuk initiatief enzo, zal het maar in de gaten gaan houden.
Trotse vader van Rosalie(L)

Enzo

Citaat van: Burorri op 22 augustus 2011 - 18:08:15
Citaat van: Enzo op 22 augustus 2011 - 17:31:27
Heb een leuke pagina voor jullie gebouwd, gezien de huidige weersvoorspellingen lijkt me dit leuk om in de gate te houden. 8)

http://www.gppits.net/magazine/live_weerupdate_spa_francorchamps/
Leuk initiatief enzo, zal het maar in de gaten gaan houden.

Thanks, ik zelf ook.
Kan je zelf vaststellen wanneer ze naar 'FullWets' moeten.  8)

Jozef

Citaat van: Kootje op 22 augustus 2011 - 14:05:29
Citaat van: Enzo op 22 augustus 2011 - 12:51:03
Daar zal het hem in zitten inderdaad, hoe lang de DRS-zone zal worden.
De plek vind ik opzich wel prima, zolang het niet een te lang of te kort stuk word, zoals in Canada of Turkije.
Maar we mogen toch hopen dat de heren van de FIA dit ook bedacht hebben.

Als ik kijk naar het nog niet bevestigde kaartje wat je zelf gepost hebt ,wordt het heel Kemmel en dus sowieso te lang.  ::)

Anderzijds is de DRS-zone dit seizoen wel vaker vlak voor of zelfs tijdens het GP-weekend nog aangepast, dus ik zou nog niet panikeren. ;)

Jozef

Citaat van: Enzo op 22 augustus 2011 - 18:09:55
Citaat van: Burorri op 22 augustus 2011 - 18:08:15
Citaat van: Enzo op 22 augustus 2011 - 17:31:27
Heb een leuke pagina voor jullie gebouwd, gezien de huidige weersvoorspellingen lijkt me dit leuk om in de gate te houden. 8)

http://www.gppits.net/magazine/live_weerupdate_spa_francorchamps/
Leuk initiatief enzo, zal het maar in de gaten gaan houden.

Thanks, ik zelf ook.
Kan je zelf vaststellen wanneer ze naar 'FullWets' moeten.  8)

Boven de Ardeense bossen verschijnen regenbuitjes uit het niets, dus ik denk dat de radar tijdens de race geen goed houvast zal bieden voor de teams. Kan leuk worden. :)

T.Nuvolari

#36
Waarom geen DRS vlak na La source tot aan Eau Rouge? Vlak achter de voorligger de Raidillon door en dan een close battle over Kemmel zonder DRS richting Les Combes. DRS is bedoeld om mensen in stelling te brengen en niet om in te halen. Dit lijkt mij de beste oplossing daarvoor.
Ik zie verder weinig plaatsen die er zich toe lenen omwille van spanning of inhaalmogelijkheid. Pouhon en de Pif Paf zie ik niet als plaatsen wara ingehaald kan worden en Stavelot leent zich perfect tot een even close battle richting de chicane zonder dat daar DRS voor nodig is.

Ik zal naar de verzopen waterkiekes kijken vanop mijn zonnig terras in Zuid Frankrijk.  ;)

Folkert

#37
Citaat van: Jozef op 23 augustus 2011 - 02:07:43
Citaat van: Enzo op 22 augustus 2011 - 18:09:55
Citaat van: Burorri op 22 augustus 2011 - 18:08:15
Citaat van: Enzo op 22 augustus 2011 - 17:31:27
Heb een leuke pagina voor jullie gebouwd, gezien de huidige weersvoorspellingen lijkt me dit leuk om in de gate te houden. 8)

http://www.gppits.net/magazine/live_weerupdate_spa_francorchamps/
Leuk initiatief enzo, zal het maar in de gaten gaan houden.

Thanks, ik zelf ook.
Kan je zelf vaststellen wanneer ze naar 'FullWets' moeten.  8)

Boven de Ardeense bossen verschijnen regenbuitjes uit het niets, dus ik denk dat de radar tijdens de race geen goed houvast zal bieden voor de teams. Kan leuk worden. :)
Dat maakt Spa ook 1 van mijn favorieten, je weet nooit wat er gaat gebeuren. Ze zouden Zandvoort echt weer op de kaart moeten zetten.

Waar kan ik in Nederland GP2 races op zien eigenlijk?
Trotse vader van Rosalie(L)

Gerard

Gp2 wordt uitgezonden door RTL.. Ook Eurosport (2)? Dacht ik?

Gerard

BTW de FIA HEEFT NET EEN BERICHT NAAR BUITEN GEBRACHT OVER DRS.. In Eau Rouge mag het niet gebruikt worden... (rtlgp via twitter)

Folkert

Citaat van: Gerard op 23 augustus 2011 - 10:33:10
Gp2 wordt uitgezonden door RTL.. Ook Eurosport (2)? Dacht ik?
Live of samenvatting?
Trotse vader van Rosalie(L)

Kootje

Citaat van: Burorri op 23 augustus 2011 - 12:03:13
Citaat van: Gerard op 23 augustus 2011 - 10:33:10
Gp2 wordt uitgezonden door RTL.. Ook Eurosport (2)? Dacht ik?
Live of samenvatting?
Eurosport 2 weet ik niet ,wellicht dat die idd de GP2 series live uitzenden.

Maar op zondagochtend heb je iig:
RTL             live                     GP2 race 2
                   samenvatting    GP2 race 1&2
Eurosport   samenvatting    GP3 race 1
                   live                    GP3 race 2

Folkert

Ik moet ook maar eens kijken waar ik het kan gaan kijken. Heb volgens mij wel Eurosport 2
Trotse vader van Rosalie(L)

monaco2011

Citaat van: M@rc op 23 augustus 2011 - 08:42:53
Waarom geen DRS vlak na La source tot aan Eau Rouge? Vlak achter de voorligger de Raidillon door en dan een close battle over Kemmel zonder DRS richting Les Combes. DRS is bedoeld om mensen in stelling te brengen en niet om in te halen. Dit lijkt mij de beste oplossing daarvoor.
Ik zie verder weinig plaatsen die er zich toe lenen omwille van spanning of inhaalmogelijkheid. Pouhon en de Pif Paf zie ik niet als plaatsen wara ingehaald kan worden en Stavelot leent zich perfect tot een even close battle richting de chicane zonder dat daar DRS voor nodig is.

Ik zal naar de verzopen waterkiekes kijken vanop mijn zonnig terras in Zuid Frankrijk.  ;)
DRS wordt uitgeschakeld door te remmen en dat doen ze voor Eau Rouge niet, dus da's ook geen optie.

monaco2011

Citaat van: monaco2011 op 23 augustus 2011 - 14:31:02
Citaat van: M@rc op 23 augustus 2011 - 08:42:53
Waarom geen DRS vlak na La source tot aan Eau Rouge? Vlak achter de voorligger de Raidillon door en dan een close battle over Kemmel zonder DRS richting Les Combes. DRS is bedoeld om mensen in stelling te brengen en niet om in te halen. Dit lijkt mij de beste oplossing daarvoor.
Ik zie verder weinig plaatsen die er zich toe lenen omwille van spanning of inhaalmogelijkheid. Pouhon en de Pif Paf zie ik niet als plaatsen wara ingehaald kan worden en Stavelot leent zich perfect tot een even close battle richting de chicane zonder dat daar DRS voor nodig is.

Ik zal naar de verzopen waterkiekes kijken vanop mijn zonnig terras in Zuid Frankrijk.  ;)
DRS wordt uitgeschakeld door te remmen en dat doen ze voor Eau Rouge niet, dus da's ook geen optie.
ik lees trouwens net dat er tijdens de trainingen en kwalificatie ook geen DRS mag worden gebruikt in Eau Rouge. Dan moeten ze het of handmatig deactiveren of het gewoon vanaf la source niet toestaan