Man van de race: Silverstone

Gestart door Enzo, 10 juli 2011 - 16:43:29

« vorige - volgende »

Wie vonden jullie de beste?

Alonso
11 (52.4%)
Vettel
1 (4.8%)
Webber
0 (0%)
Hamilton
7 (33.3%)
Massa
0 (0%)
Rosberg
0 (0%)
Perez
0 (0%)
Heidfeld
0 (0%)
Schumacher
2 (9.5%)
Alguesuari
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 18

Enzo

Mijn stem gaat naar Alonso, geweldig sterk en slim gereden.  8)
Ook een eervolle vermelding voor Massa en Schumacher die beide lekker agressief en aanvallend reden.

T.Nuvolari


_Makke_

Hamilton, without any doubt. Was in de eerste ronden zeer aggressief en kon een aantal plaatsen goedmaken.

Alonso zat vandaag in de snellere wagen en werd flink geholpen door RedBull én Hamitlon. Echt veel spectaculairs heb ik van hem niet gezien. Jammer dat RedBull die pitstop niet beter afwerkte. Dan hadden we een leuk gevecht gehad voor P1. Al zal ie, net als in alle andere races, wel weer een aantal stemmen krijgen.

McLaren_über_alles

Alonso, Vettel en Webber, Hamilton allemaal zo goed als foutloos. Ben dan ook geneigd om voor Hamilton te kiezen, die dan nog eens heerlijke inhaalmanoeuvres uitvoerde. Het is voor zulke rijders dat je naar de F1 kijkt.

Hamilton dus!
Citaat van: Michael Schumacher over Lewis Hamilton
I really rate him for what he's done in such a short time -- arriving just last year and competing with [two-time champion Fernando] Alonso, and very often being quicker, speaks for itself.

Kootje

Moeilijke dit keer.

Vettel was zoals gewoonlijk weer foutloos ,maar had pech tijdens z'n pitsstop.
Button geld eigenlijk hetzelfde voor.
Alonso reed zeer sterk ,maar had natuurlijk ook iets geluk.
Hamilton begon erg goed ,maar moest door benzineproblemen afhaken.
Alguersuari vocht zich ,na 'n slechte kwalificatie ,knap naar voren.

Maar ik ga toch voor SCHUMACHER.
Na z'n ietwat onfortuinlijke actie op Koba en de daarop volgende Stop & Go ,gaf ik geen cent meer voor zijn kansen.
Toch wist hij zich weer knap naar voren te vechten ,en dat vind ik net iets meer waard dan de prestaties van bovengenoemden.

Franky R.

CitaatOok een eervolle vermelding voor Massa en Schumacher die beide lekker agressief en aanvallend reden


Massa, aanvallend?! Ja, op het eind mss. (Hamilton)...Maar ik vond juist Button, Hamilton en Schumacher aanvallend rijden.


Mijn man van de race...Hamilton.

monaco2011

Hamilton man van de race, mede dankzij zn slechte kwalificatie natuurlijk. Alonso man van het weekend, zat gisteren al erg dichtbij en dit zat er gewoon aan te komen. Ook zonder verknalde pitstop van Vettel had Alonso gewonnen denk ik.

Enzo

Citaat van: monaco2011 op 10 juli 2011 - 18:39:07
Hamilton man van de race, mede dankzij zn slechte kwalificatie natuurlijk. Alonso man van het weekend, zat gisteren al erg dichtbij en dit zat er gewoon aan te komen. Ook zonder verknalde pitstop van Vettel had Alonso gewonnen denk ik.

Eens, de races hiervoor was Alonso ook al erg sterk bezig. Maar dat de Ferrari op Silverstone ook zo sterk ging had ik niet verwacht. Hun updates waren blijkbaar een schot in de roos, dit en de beperking op OTEM.

0634

Alonso. Ongekend snel vandaag. Terechte winnaar, al had ik het liever op de baan gezien.

Eervolle vermelding voor het vechten van Hamilton, al had ie weer een paar momentjes, maar ook die zijn heerlijk om te zien.

Wizard

Alonso! Ouderwets genieten van de Spanjaard. En waar die ineens de snelheid vandaan haalde.....
En een eervolle vermelding voor Webber. Die had Vettel toch aardig in de tang. Jammer voorkwam dat Webber in het gedeelte waar hij het meeste won, kon doordrukken. En wat liet hij Vettel leven zeg!!!

monaco2011

Citaat van: Wizard op 11 juli 2011 - 00:26:23
Alonso! Ouderwets genieten van de Spanjaard. En waar die ineens de snelheid vandaan haalde.....
En een eervolle vermelding voor Webber. Die had Vettel toch aardig in de tang. Jammer voorkwam dat Webber in het gedeelte waar hij het meeste won, kon doordrukken. En wat liet hij Vettel leven zeg!!!
idd erg knap van Webber dat ie vanaf pole er een podiumplek uit wist te slepen ;)

0634

Overigens moet ik hier ook even een lans breken voor Perez. Knap gedaan hoor!

JimmySPA

Fernando! Op een klassieker van een baan, en Massa was nergens meer!  :)

"Racing is Life, Everything Else is Just Waiting"

janke

Citaat van: Kootje op 10 juli 2011 - 17:09:46

Alguersuari vocht zich ,na 'n slechte kwalificatie ,knap naar voren.



Dat geldt dan ook voor Heidfeld. Mijn keus gaat naar Hamilton. Was weer lekker duidelijk aanwezig met zijn rijstijl. Ik hou daar nu eenmaal van. MS kampioen voorvleugels halen. Maar reed daarna best goed. Maar al met al is Mercedes dit jaar één grote teleurstelling.
Some things are too important to be left in the past.

Senergy

Alonso, heeft echt geen enkele fout gemaakt dit weekend.

Massa heeft zich toch laten zien door tot op de meet te willen doorgaan, spijtig dat hij er niet helemaal voor zat in de
laatste bochtencombo. (ik ga hier in het midden laten of Hamilton wel of niet in de fout was)

Hamilton sterk gereden, maar weinig vertrouwen van het team lijkt me (als je niet verwacht dat je rijder tot op het einde competitief is)

Vettel geen enkele fout gemaakt maar pech tijdens de pitstop
Webber enkele op een mindere start na sterke race met machtige eindsprint (heerlijk hoe hij de team-orders aan zijn laars lapt)

Grootste flop van het weekend: RED BULL het team dat er prat op gaat NOOIT gebruik te maken van teamorders, want hun rijders mogen racen, het plezier van menig F1-kijker vergallen door Webber tot een duidelijke 2e rijder te bombarderen.
You don't have to be smart to be fast, but you have to be smart to stay fast!!