Cijfer voor de race: Valencia

Gestart door 0634, 26 juni 2011 - 22:26:14

« vorige - volgende »

Geef een cijfer voor Valencia

10
0 (0%)
9
0 (0%)
8
0 (0%)
7
0 (0%)
6
4 (19%)
5
4 (19%)
4
3 (14.3%)
3
8 (38.1%)
2
1 (4.8%)
1
1 (4.8%)

Totaal aantal stemmen: 18

Poll gesloten: 03 juli 2011 - 22:26:14

0634

Gebruikelijke concept.

Ik kom niet verder dan een 3.

Kootje


gloudiesaurus

Ik ben het ermee eens, Valencia heeft tot nu alleen maar saaie races voort gebracht...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

0634

Drie gestemd, maar slechts twee in gevuld... ;)

Kootje

Citaat van: Jeroen op 26 juni 2011 - 22:46:32
Drie gestemd, maar slechts twee in gevuld... ;)
Ik was 't niet.  ;D

monaco2011

Citaat van: Jeroen op 26 juni 2011 - 22:26:14
Gebruikelijke concept.

Ik kom niet verder dan een 3.
je hebt het ook niet echt een kans gegeven heb ik het idee  ;) t begin was best ok, redelijk veel inhaalactie's en het leek er even op dat Alonso misschien voor de zege kon gaan. 2e helft was er minder spannig en strijd, maar kwam ook gewoon omdat er tussen de meeste coureurs te grote gaten zaten. t was toch een heel andere race als voorgaande jaren. Wat mij betreft mag ie ook van de kalender af hoor, maar toch nog een zesje.

Enzo

Heb het een vijf gegeven, een safety-car had de wedstrijd nog wat spanning kunnen brengen maar helaas...

Franky R.

Ik heb een drie gegeven...nog nooit zo snel in slaap gevallen bij een F1-race. En vorig jaar gebeurde dit ook al... ::)


Maar ja, ik schreef al eerder...Na een topper van een GP, volgt er (bijna) altijd een sof...
Citaat Zo is het een wetmatigheid dat een geweldige race, bijna altijd wordt opgevolgd door een verschrikkelijke sof in de eerst volgende Grand Prix


http://www.gppits.net/magazine/gp_turkije_poles_pitstops/


:(

janke

Meer dan een 4 is het me niet waard. Na +/- 40 ronden vond ik het wel welletjes. Enig lichtpuntje vond ik Alonso. Zijn vechtlust maakt veel goed, want de Ferrari is nu eenmaal geen RBR.
Some things are too important to be left in the past.

T.Nuvolari

Deze race verdient toch een 6. Begin was goed naar Valencianormen en zelfs naarmate de race vorderde waren er hier en daar leuke gevechten te zien. Ook vooraan bleef het iets of wat spannend, zonder al teveel actie weliswaar. We zijn misschien de vorige 7 races veel te hard verwend.

Gerard

#10
Citaat van: janke op 27 juni 2011 - 08:39:48
Meer dan een 4 is het me niet waard. Na +/- 40 ronden vond ik het wel welletjes. Enig lichtpuntje vond ik Alonso. Zijn vechtlust maakt veel goed, want de Ferrari is nu eenmaal geen RBR.

Daar sluit ik me volledig bij aan!
Voor het eerst in 15 jaar ben ik iets anders gaan doen tijdens de race!

T.Nuvolari

Verbazingwekkend toch vind ik. Na dik 10jaar meer dan de helft van een seizoen zulke races is dit ineens de saaiste race ooit. Terwijl de editie 2011 toch een pak beter was dan de vorige edities op Valencia. Mensen vergelijken volgens mij echt teveel met de vorige 7 races. Ik had het eerlijk gezegd nog een pak saaier verwacht, zoals die van 2009 (0 inhaalpogingen) of die van 2010 waarin Kobayashi de enige was die iemand heeft ingehaald op de baan.

Kootje

Tuurlijk waren de voorgaande edities saaier ,maar dat geld voor elke race dit jaar.
Cijfers geef je aan de hand van de huidige verwachtingen.  ::)
En dan kom ik ,als ik m'n best doe ,hooguit tot 'n zéér mager 4tje.
Ga je cijfers geven in vergelijking met eerdere edities ,dan verdienen alle races dit jaar 'n dikke 10+  ;D

meatball

Voor mij ook een klein viertje,veel meer zal deze race ook nooit gaan geven vrees ik. Afvoeren en beter zou ik zeggen.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Franky R.

Citaat van: meatball op 28 juni 2011 - 20:11:14
Voor mij ook een klein viertje,veel meer zal deze race ook nooit gaan geven vrees ik. Afvoeren en beter zou ik zeggen.


Afvoeren, met je eens..maar lees dit effe...http://www.gppits.net/nieuws/spaanse_gp_voortaan_in_valencia/
>:(