Cijfer voor de race: Valencia

Gestart door 0634, 26 juni 2011 - 22:26:14

« vorige - volgende »

Geef een cijfer voor Valencia

10
0 (0%)
9
0 (0%)
8
0 (0%)
7
0 (0%)
6
4 (19%)
5
4 (19%)
4
3 (14.3%)
3
8 (38.1%)
2
1 (4.8%)
1
1 (4.8%)

Totaal aantal stemmen: 18

Poll gesloten: 03 juli 2011 - 22:26:14

Folkert

Ik moet eerlijk zeggen dat ik me nu al niet zo heel veel meer kan herinneren van...wanneer was de race eigenlijk?
Nog saaier dan Bahrein 2011.
Trotse vader van Rosalie(L)

rafael25

Ik had de race opgenomen, ik hoef hem dus niet te zien, saaie race en verkeerde winnaar :) 2 dus

Kootje

Citaat van: rafael25 op 29 juni 2011 - 13:36:44
Ik had de race opgenomen, ik hoef hem dus niet te zien, saaie race en verkeerde winnaar :) 2 dus

Ach ,je kan de eerste 6 ,7 rondjes kijken ??  ::)
Die waren nog wel te pruimen.
Daarna is het vechten om wakker te blijven.  >:(

Gerard

Ach, dat MS. De pits in ging om een nieuwe neus te halen, vervolgens bij het uitrijden meteen weer zn neus kapot reed, vond ik wel grappig...

Edwin90

Ik heb een vijfje gegeven, ik ben een van de weinige die de omgeving van de baan wel leuk vind. Vind het ook een leuke baan om te rijden in de F1 games. Alleen de races zijn er niet veel waard, dat is dan weer jammer.

Franky R.

Citaat van: Edwin90 op 29 juni 2011 - 18:49:49
Ik heb een vijfje gegeven, ik ben een van de weinige die de omgeving van de baan wel leuk vind. Vind het ook een leuke baan om te rijden in de F1 games. Alleen de races zijn er niet veel waard, dat is dan weer jammer.


Werkelijk?


Ik vind Valencia zelfs tegenvallen in een F1-game...Te onlogisch en geen 'natuurlijke ritme'...Als ik Valencia doe op F1 2010 moet ik telkens nadenken.


Zelfs Singapore rij ik instinctief, zonder twijfel welke kant ik nu op moet... :P

SDG

#21
Citaat van: Edwin90 op 29 juni 2011 - 18:49:49
Ik heb een vijfje gegeven, ik ben een van de weinige die de omgeving van de baan wel leuk vind. Vind het ook een leuke baan om te rijden in de F1 games. Alleen de races zijn er niet veel waard, dat is dan weer jammer.

Uiteindelijk een zes gegeven. Ik denk dat we ook nog net iets teveel het spektakelstuk van Canada in gedachten hebben, waardoor we het allemaal nog wat negatiever gaan beoordelen. Ik vind het persoonlijk ook een leuk circuit om op de PC op te racen, wat mij toen ik de eerste keer dat ik het circuit in F1 2010 uitprobeerde behoorlijk verraste, gezien de races zelf meestal behoorlijk saai zijn.

En ja, wat ik vorige week vooral ervaren heb is dat Valencia inderdaad een race is waar je zélf bij moet zijn om er ten volle van te kunnen genieten. Zon, zee, stralend zomerweer, een prachtige stadsomgeving en dat allemaal voor een behoorlijk betaalbare prijs; Monaco voor de gewone man als het ware.  Misschien moeten ze gewoon maar eens overwegen om wat aan de layout van de baan te veranderen?

Kootje

Er bij zijn is uiteraard altijd leuk.
Dan maakt het eigenlijk niet uit waar 't is.
Maar om op tv naar te kijken is Valencia altijd zwaar ruk.

Wellicht is het voor de coureurs 'n schitterende baan om op te rijden.
Ook op de PS3 is het nog wel 'n aardig baantje.
Maar zelf rijden / spelen is toch ff anders als naar 'n optocht kijken.

Dus ja ..... ik zal er rouwig om zijn als Valencia voortaan als GP van Spanje door het leven zal gaan.
Niet dat ik Barcelona nu zo leuk vind ,maar wel 'n flink stuk leuker dan Valencia.

com

Citaat van: Franky R. op 29 juni 2011 - 18:58:58
Citaat van: Edwin90 op 29 juni 2011 - 18:49:49
Ik heb een vijfje gegeven, ik ben een van de weinige die de omgeving van de baan wel leuk vind. Vind het ook een leuke baan om te rijden in de F1 games. Alleen de races zijn er niet veel waard, dat is dan weer jammer.


Werkelijk?


Ik vind Valencia zelfs tegenvallen in een F1-game...Te onlogisch en geen 'natuurlijke ritme'...Als ik Valencia doe op F1 2010 moet ik telkens nadenken.






Zelfs Singapore rij ik instinctief, zonder twijfel welke kant ik nu op moet... :P

Ik geef ook een 5 je.

In de F1 game vind ik valencia ook wel ok en moo,ik kan er altijd een goed ritme rijden,  Singapore is voor mij juist een ramp moet elke keer denken welke bocht kreeg ik alweer. Oh daar is de muur :) en dan skip ik em maar weer.

Kootje

Citaat van: com op 30 juni 2011 - 18:01:20
Citaat van: Franky R. op 29 juni 2011 - 18:58:58
Citaat van: Edwin90 op 29 juni 2011 - 18:49:49
Vind het ook een leuke baan om te rijden in de F1 games.
Werkelijk?

Ik vind Valencia zelfs tegenvallen in een F1-game...Te onlogisch en geen 'natuurlijke ritme'...Als ik Valencia doe op F1 2010 moet ik telkens nadenken.

Zelfs Singapore rij ik instinctief, zonder twijfel welke kant ik nu op moet... :P

In de F1 game vind ik valencia ook wel ok en moo,ik kan er altijd een goed ritme rijden,  Singapore is voor mij juist een ramp moet elke keer denken welke bocht kreeg ik alweer. Oh daar is de muur :) en dan skip ik em maar weer.

In de game vind ik Valencia wel aardig. ::)
Niet zo heel bijzonder eigenlijk.
Het leukste stukje vind ik sector 3 vanaf bocht 17 :)
Voor de rest vind ik 'm vrij saai en simpel.

Singapore vind ik 'n stuk lastiger. ???
Echt uitdagende stukken zitten er niet in ,behalve dan dat je 'm uit de muur moet houden.
Helaas lukt dat niet altijd even goed. :-[
Enige voordeel daarvan is dat dit meestal gebeurt in bocht 18 daar waar ze onder de Ritz tribune doorgaan.
Precies daar waar echte F1 coureurs het ook doen. ;)

Forza F1