""Leuke weetjes""

Gestart door rafael25, 02 mei 2011 - 15:40:17

« vorige - volgende »

Maikel0230


#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Sabai


Tuesday

Citaat van: Sabai op 13 januari 2014 - 19:30:57
Citaat van: Maikel0230 op 13 januari 2014 - 19:04:25
http://www.gppits.net/nieuws/john_button_1943-2014/

:'(

Helaas geen leuk weetje. Sympathieke vent die idd apentrots op zijn zoon was.
ja, die gaan we idd wel missen. Was toch nog een man vol energie en levenslust, dus dit bericht is wel verrassend/schokkend.

Wings

De onderstaande foto trof ik op Twitter aan en wist mij wel te raken. De vader-zoon liefde. Zo zou ik John ook beschrijven. Onvoorwaardelijk steunde hij Jenson en zijn overlijden komt dan ook hard aan in de paddock. Kan me voorstellen dat iedereen hem graag zag.


0634

Mooie foto, Wings. En inderdaad, vader John was zo te zien een onvoorwaardelijk steun voor zijn zoon. Zal een fikse klap zijn voor Jenson (en zijn zusters).

gloudiesaurus

Zal zeker een flinke klap zijn.

Ik zat eens met vader Button in het vliegtuig. Sympathieke gast die zijn zoon overal kon volgde...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Perton

Ja, dat laatste schijnt nogal... Toen Button of zijn eerste zege had, of toen ie kampioen was geworden, twee hoertjes opgepikt en die halverwege omgewisseld. Zo gaat het verhaal althans.

0634

Que? Omgewisseld? Bedoel je dat zoon eerst over hoer A heen ging en pappa over hoer B en daarna andersom?

Zoiets doe ik namelijk niet met mijn pa... ???

Perton

Ja. Dat is exact hoe ik het bedoel. :D

Geen idee of het waar is natuurlijk, maar het is niet zo dat ik het verhaal slechts één keer heb gehoord.

Jozef

Vind je het ook niet een klein beetje ongepast om over zoiets te beginnen waarvan je niet eens weet of het waar is, op de dag dat de man gestorven is?

Perton

Hij is niet vandaag gestorven.

Nee even serieuze reactie: nee, waarom? a) niemand kent hem hier echt persoonlijk, dus laten we niet doen alsof we écht ontzettend geraakt zijn door zijn dood en b) zou dat wel zo zijn, humor is voor sommigen een manier om ermee om te gaan. Deed ik ook toen mijn opa doodging. Deden we ook bij de crematie van de vriendin van een van mijn vrienden (daar werden heel wat ergere grappen gemaakt dan een relatief onschuldige anekdote), en dat ga ik ongetwijfeld ook doen wanneer mijn oma doodgaat.

Bovendien, los daarvan, waarom zou het überhaupt ongepast zijn. Als dat hun manier is om iets te vieren... ik geef er toch geen oordeel over, het is niet mijn manier, maar als zij dat zo zouden willen doen, prima.

Franky R.

@Perton,


Ik ben het eigenlijk wel met Jozef eens...Niemand anders gooide dat verhaal op het forum, en het komt ook niet uit een kring van insiders. Had een neef of zo dat in een interview gezegd, dan had je een verwijzing.
Nu niet! Dus idd. wel ongepast zoals Jozef dat zegt...





Weer een voorbeeld hoe zonen op hun vaders kunnen lijken! Kwam deze tegen op wikipedia... :o




SDG

Zoals hij daar op die foto staat heeft hij ook, wat weg van Bruce Dickinson (zanger Iron Maiden), vind ik.

0634

Klopt, SDG. Heeft hij inderdaad iets van weg.

Verder ben ik het met Perton eens, die anekdote moet kunnen. Zeker omdat het geen kwaadspreken over iemand is en we hier gewoon op een forum zitten.

Maar okee, ieder zijn eigen mening over dat soort dingen.

Perton

Inderdaad, ik bedoelde het niet negatief. Maargoed, ik zal het de volgende keer achterwege laten, zo sympathiek ben ik dan ook weer ;)