""Leuke weetjes""

Gestart door rafael25, 02 mei 2011 - 15:40:17

« vorige - volgende »

Breaktest

Citaat van: Sabai op 17 oktober 2013 - 18:15:44
Was zijn helm vorig jaar ook niet zogenaamd gestolen ? kan me zoiets herinneren weet alleen niet meer of dat rosberg was.
Doet me denken aan de mijter van Sinterklaas, die is ook om de paar jaar zoek.

Gerard

Nico was in 2009 zijn helm kwijt .... In Brazilie om wat peciezer te zijn..

Dit stinkt wel erg naar de misdaad trouwens, van alles wat in die garagebox ligt wordt alleen de helm gestolen?


Ik zeg: HOAX! :)

Gerard

Citaat van: Breaktest op 18 oktober 2013 - 12:30:41
Citaat van: Sabai op 17 oktober 2013 - 18:15:44
Was zijn helm vorig jaar ook niet zogenaamd gestolen ? kan me zoiets herinneren weet alleen niet meer of dat rosberg was.
Doet me denken aan de mijter van Sinterklaas, die is ook om de paar jaar zoek.

;D

Jozef

Citaat van: Gerard op 18 oktober 2013 - 12:31:34
Nico was in 2009 zijn helm kwijt .... In Brazilie om wat peciezer te zijn..

Dit stinkt wel erg naar de misdaad trouwens, van alles wat in die garagebox ligt wordt alleen de helm gestolen?


Ik zeg: HOAX! :)

De helm is het coolste object wat makkelijk mee te nemen is, ik snap de gedachtegang van de dief wel.

Jozef

Citaat van: rafael25 op 18 oktober 2013 - 12:16:31
Eenmaal op toeren klinkt de Turbo heerlijk, Net een straal motor...............de Honda V6


Zeker nog nooit een straalmotor gehoord? ;)

Maikel0230

Citaat van: Jozef op 18 oktober 2013 - 13:52:40
Citaat van: rafael25 op 18 oktober 2013 - 12:16:31
Eenmaal op toeren klinkt de Turbo heerlijk, Net een straal motor...............de Honda V6


Zeker nog nooit een straalmotor gehoord? ;)

Inderdaad, ik heb ooit eens recht achter een straalmotor (1 Zweedse Grippen en 1 Duistse Tornado) gestaan tijdens de spottersdag van de Tigermeet van de NATO in kleine-brogel, het ding stond gewoon stil en de piloot raakte de gas even aan, mijn god de nadars volgen me om de oren.

Het geluid van die V6 motoren klinkt gewoon als een veredelde stofzuiger. Nu kan dat geluid wel nog veranderen als het eens over een echt circuit raast.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Jehoentelaar

Zo statisch is het net een kruimeldief. Denk echter wel dat het mooi moet gaan klinken straks. 8)

NielsD

Citaat van: Jehoentelaar op 18 oktober 2013 - 17:42:17
Zo statisch is het net een kruimeldief. Denk echter wel dat het mooi moet gaan klinken straks. 8)

Ik ben echt bang dat dit het geluid van 2014 zal worden. Verder denk ik ook dat de 1.6 Turbo-motoren het niet lang gaan volhouden, omdat teams en fans gaan klagen.
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

robbert

Citaat van: NielsD op 19 oktober 2013 - 10:29:28
Citaat van: Jehoentelaar op 18 oktober 2013 - 17:42:17
Zo statisch is het net een kruimeldief. Denk echter wel dat het mooi moet gaan klinken straks. 8)

Ik ben echt bang dat dit het geluid van 2014 zal worden. Verder denk ik ook dat de 1.6 Turbo-motoren het niet lang gaan volhouden, omdat teams en fans gaan klagen.

ja er zal zeker geklaagd worden, net zoals bij de banden. Hopelijk bekijken ze het eens hoe het dan zou zijn als ze het veranderen. Anders kunnen races weer saaier worden, zoals ze de banden hebben veranderd

Jehoentelaar

Citaat van: NielsD op 19 oktober 2013 - 10:29:28
Citaat van: Jehoentelaar op 18 oktober 2013 - 17:42:17
Zo statisch is het net een kruimeldief. Denk echter wel dat het mooi moet gaan klinken straks. 8)

Ik ben echt bang dat dit het geluid van 2014 zal worden. Verder denk ik ook dat de 1.6 Turbo-motoren het niet lang gaan volhouden, omdat teams en fans gaan klagen.
Even afwachten; er is nog geen meter met die motoren gereden.

Sabai

Las net op racexpress dat Venezuela per direct alle sponsering aan de autosport heeft stop gezet ivm corruptie.  Dit betekend wellicht het einde aan de carrière van mallenado. Ik zal hem niet gaan missen.

Maikel0230

Had ik ook al iets van opgepikt Sabai

http://racing.ap.org/article/engines-idled-venezuelan-race-car-drivers

Blijkbaar moet betaald men de sponsoring van haar coureurs met andere geldeenheden zoal Dollars en Euros omdat de de Bolivar (de munteenheid van Venezuela) niet verhandeld word op de internationale markt. Omdat er weinig vreemd geld in omloop is in Venezuela moet men het op de zwarte markt gaan halen en een coureur zou zich hiermee 66 miljoen verschaft hebben. Guess who?

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Jehoentelaar

EJ Viso was gisteravond door ziekte afwezig met de IndyCar-seizoensfinale in Fontana (CA). Hij is ook een van de coureurs die met name dankzij de vele grote PDVSA-gelden kan blijven rondrijden.

Edwin90

Schijnt inderdaad een heel vies zaakje te zijn. Vervalste contracten enzo, alles erop en eraan.

Ik zal Maldonado i.i.g ook niet missen.  ::) Zet Giedo maar in die wagen.

Maikel0230

#1169
Als EJ Viso al zogezegd door ziekte niet (mocht?) deelnemen. Zou Maldonado wel het seizoen kunnen afmaken, stel dat PDVSA de sponsoring laat verwijderen dan is Pastor toch wel eraan voor de moeite.

Of zie ik dat verkeerd?

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25