""Leuke weetjes""

Gestart door rafael25, 02 mei 2011 - 15:40:17

« vorige - volgende »

Franky R.

Citaat van: Matthijs op 07 mei 2013 - 22:11:47
"Sorry, ik had u niet herkend zonder oren..."
Nee, dan toen Lauda jaren later met een journalist rondliep op de plek waar hij zijn ongeluk had...Toen een baancommissaris vroeg wat ze daar deden, was het antwoord..."Die meneer is jaren geleden op deze plek zijn oor kwijtgeraakt"... :P


;D

Matthijs

Zei die baancommissaris toen: "Wacht, ik help u met zoeken?"  ;)

rafael25


rafael25


SDG


Jozef

Jammer genoeg bijna aan de pensiongerechtigde leeftijd. :-/

Nu anderzijds, daar is Bernie ook al lang overheen en die is ook nog niet gestopt.

rafael25


Breaktest

Al maanden kijk ik vol verbazing naar die airbox van Lotus. De andere teams doen dat waarschijnlijk ook - hoofdschuddend dan, want hoewel Lotus een van de teams is die in de lift zitten heeft niemand hun idee tot nu toe nagevolgd. Behalve meer frontaal oppervlak lijkt er namelijk geen logisch voordeel aan te zitten. 
En dan die kleur. Frontaal van voren is het net alsof ik naar een paar schaamlippen zit te kijken, ik kan er niet anders van maken. Wellicht Durex volgend jaar als sponsor terug keert? 
http://i.auto-bild.de/ir_img/1/0/6/1/9/5/4/Formel-1-2013-Testfahrten-in-Barcelona-Dienstag-Caterham-Airbox-729x485-d87374b4add0d6ee.jpg

Franky R.

Citaat van: Breaktest op 26 mei 2013 - 22:32:30
Al maanden kijk ik vol verbazing naar die airbox van Lotus. De andere teams doen dat waarschijnlijk ook - hoofdschuddend dan, want hoewel Lotus een van de teams is die in de lift zitten heeft niemand hun idee tot nu toe nagevolgd. Behalve meer frontaal oppervlak lijkt er namelijk geen logisch voordeel aan te zitten. 
En dan die kleur. Frontaal van voren is het net alsof ik naar een paar schaamlippen zit te kijken, ik kan er niet anders van maken. Wellicht Durex volgend jaar als sponsor terug keert? 
http://i.auto-bild.de/ir_img/1/0/6/1/9/5/4/Formel-1-2013-Testfahrten-in-Barcelona-Dienstag-Caterham-Airbox-729x485-d87374b4add0d6ee.jpg
Als jij hier schaamlippen in ziet, dan wordt het tijd voor een lieve vriendin, Breaktest... ;D ;D ;D
;)

Jehoentelaar

Wil niet weten wat Breaktest allemaal... ach nee, gewoon niet. :D

Enzo


Gerard

Oke, ik zie er vanalles in maar geen schaamlippen ???

Of heb jij een hele aparte vriendin Breakktest ???

;D  ;)

Franky R.

Citaat van: Gerard op 30 mei 2013 - 12:03:27
Oke, ik zie er vanalles in maar geen schaamlippen ???

Of heb jij een hele aparte vriendin Breakktest ???

;D ;)
Ik denk persoonlijk dat Breaktest is 'vergeten' hoe schaamlippen eruit zien...Over breaktest gesproken...Al een lieve meid gevonden, kerel? :D

rafael25


SanderD

Nou, een leuk weetje is het niet bepaald.