""Leuke weetjes""

Gestart door rafael25, 02 mei 2011 - 15:40:17

« vorige - volgende »

SDG

Citaat van: Victor Monza 2008 op 23 november 2012 - 18:58:23
Vraag worden het dan rode  of blijven het zwarte bolides ( cola zero )?

Burn heeft nu al een zwart blikje, dus daar gaat in principe niet veel veranderen, denk ik.

Kootje

Citaat van: SDG op 23 november 2012 - 19:01:36
Citaat van: Victor Monza 2008 op 23 november 2012 - 18:58:23
Vraag worden het dan rode  of blijven het zwarte bolides ( cola zero )?

Burn heeft nu al een zwart blikje, dus daar gaat in principe niet veel veranderen, denk ik.

Precies.

Voor de goede orde: Lotus wordt niet gesponsord door Coca Cola, maar door The Coca Cola Compagnie.
Energiedrankje Burn is een van de vele merken die onderdeel zijn van .... en zij zullen uiteindelijk op de wagens prijken.

SDG

Van alle coureurs die bij het eerste afscheid van Michael Schumacher - GP van Brazilië 2006 - op de grid stonden, zijn naast Schumacher nu nog de volgende actief in de Formule 1:

Fernando Alonso
Kimi Räikkönen
Pedro de la Rosa
Felipe Massa
Mark Webber
Nico Rosberg
Jenson Button

Indien HRT daadwerkelijk op de fles gaat en Pedro de la Rosa volgend jaar ook niet langer vertegenwoordigd is, verdwijnt daarmee bovendien de laatste coureur die in de jaren negentig op de startgrid stond uit de Formule 1. Jenson Button wordt zo dan de coureur met de langste historie. Hij debuteerde in de eerste race van 2000, in Australië. Hij wordt na het afscheid van Schumacher tevens de rijder met de meeste GP-starts achter zijn naam (229 na dit weekend).

Edwin90

Dan rijdt er niemand meer uit de tijd dat ik begon met kijken. CRAP! Ik wordt oud!  :o

Kootje

Citaat van: Edwin90 op 24 november 2012 - 10:26:10
Dan rijdt er niemand meer uit de tijd dat ik begon met kijken. CRAP! Ik wordt oud!  :o

Maak je geen zorgen, er rijdt al jaren niemand meer uit de tijd dat ik begon met kijken.
Zo oud ben je dus nog niet. ;)

Fabian

Citaat van: Kootje op 24 november 2012 - 11:33:22
Citaat van: Edwin90 op 24 november 2012 - 10:26:10
Dan rijdt er niemand meer uit de tijd dat ik begon met kijken. CRAP! Ik wordt oud!  :o

Maak je geen zorgen, er rijdt al jaren niemand meer uit de tijd dat ik begon met kijken.
Zo oud ben je dus nog niet. ;)
Ach ik heb nog even!  ;) ;)

Jehoentelaar

Schumacher is de laatste coureur uit het jaar wanneer ik ben begonnen met kijken: 1996. Ik heb er de afgelopen jaren werk van gemaakt om zoveel mogelijk van dat jaar te weten te komen. Toch is het dan jammer dat de laatste naam uit dat jaar ermee ophoudt, er sluit zich een soort tijdperk af.

Eigenlijk bizar hoe snel het gaat. Ik kan me het debuutjaar van Button en Webber nog goed herinneren (en ik was zeven :') ). Voor je het weet gaan zij ook alweer met pensioen.

Fabian


Kootje


Fabian

Citaat van: Kootje op 24 november 2012 - 14:32:39
Citaat van: Fabian op 24 november 2012 - 14:12:34
http://www.gppits.net/nieuws/kamui_vraagt_fans_om_hulp/

Kamui geeft nog niet op!

Gemiste kans dat hij zich puur op z'n Japanse fans richt.
Dat wel. Ik was al op zoek naar de 'English' button maar kreeg die niet gevonden. Wel kreeg ik bovenaan een melding voor vertalen en heb die gebruikt. Toen kreeg ik de pagina in het bagger Nederlands.

Victor Monza 2008

Citaat van: Kootje op 24 november 2012 - 11:33:22
Citaat van: Edwin90 op 24 november 2012 - 10:26:10
Dan rijdt er niemand meer uit de tijd dat ik begon met kijken. CRAP! Ik wordt oud!  :o

Maak je geen zorgen, er rijdt al jaren niemand meer uit de tijd dat ik begon met kijken.
Zo oud ben je dus nog niet. ;)
De eerste renwagen die ik van nabij zag was de Jaguar E-type Lightweight van Peter Lindner op het toen nieuwe circuit van Zolder, na een stop aan het restaurant reed hij met de Jag terug richting Duitsland en dat niet op een trailer, de wagen was voorzien van nummerplaten. F1 races werden pas later live uitgezonden, de eerste GP die ik zag was de GP van Monaco 1967 met het tragische ongeval van Lorenzo Bandini.

Jehoentelaar

Sodeknetter, jij hebt wat races voorbij zien komen in je leven! 8)

Fabian

Citaat van: Jehoentelaar op 24 november 2012 - 14:57:25
Sodeknetter, jij hebt wat races voorbij zien komen in je leven! 8)
Ik dacht precies hetzelfde! Holy Shit!  ;) :)

Enzo

Citaat van: Victor Monza 2008 op 24 november 2012 - 14:49:59
Citaat van: Kootje op 24 november 2012 - 11:33:22
Citaat van: Edwin90 op 24 november 2012 - 10:26:10
Dan rijdt er niemand meer uit de tijd dat ik begon met kijken. CRAP! Ik wordt oud!  :o

Maak je geen zorgen, er rijdt al jaren niemand meer uit de tijd dat ik begon met kijken.
Zo oud ben je dus nog niet. ;)
De eerste renwagen die ik van nabij zag was de Jaguar E-type Lightweight van Peter Lindner op het toen nieuwe circuit van Zolder, na een stop aan het restaurant reed hij met de Jag terug richting Duitsland en dat niet op een trailer, de wagen was voorzien van nummerplaten. F1 races werden pas later live uitgezonden, de eerste GP die ik zag was de GP van Monaco 1967 met het tragische ongeval van Lorenzo Bandini.

Gaaf man, ik had dat ook wel willen meemaken!  8)

Victor Monza 2008

Citaat van: Enzo op 24 november 2012 - 15:21:03
Citaat van: Victor Monza 2008 op 24 november 2012 - 14:49:59
Citaat van: Kootje op 24 november 2012 - 11:33:22
Citaat van: Edwin90 op 24 november 2012 - 10:26:10
Dan rijdt er niemand meer uit de tijd dat ik begon met kijken. CRAP! Ik wordt oud!  :o

Maak je geen zorgen, er rijdt al jaren niemand meer uit de tijd dat ik begon met kijken.
Zo oud ben je dus nog niet. ;)
De eerste renwagen die ik van nabij zag was de Jaguar E-type Lightweight van Peter Lindner op het toen nieuwe circuit van Zolder, na een stop aan het restaurant reed hij met de Jag terug richting Duitsland en dat niet op een trailer, de wagen was voorzien van nummerplaten. F1 races werden pas later live uitgezonden, de eerste GP die ik zag was de GP van Monaco 1967 met het tragische ongeval van Lorenzo Bandini.

Gaaf man, ik had dat ook wel willen meemaken!  8)
Als het een troost voor je kan zijn, waarschijnlijk heb je nog veel meer GP's te gaan dan ik.