""Leuke weetjes""

Gestart door rafael25, 02 mei 2011 - 15:40:17

« vorige - volgende »

Franky R.

Citaat van: Jeroen op 20 juli 2012 - 21:16:37
Zeker goed punt. Ik heb daar lang geleden al eens wat over gelezen en zit heel wat in.


Zeker een goed punt. Moest meteen terugdenken aan het gevecht tussen Verstappen en die Zwitser in de A1GP te Durban. Heette die Zwitser niet Jani oid?


Die trapte zijn remschijven bloedheet en Verstappen kon ervan profiteren. Het zou goed zijn, want die carbonremmen zie je tot op de dag van vandaag niet in personenauto. Dat zijn keramische schijven en dat is iets heel anders.


En er is tegenwoordig meer dan genoeg ruimte op de circuit [met "dank" aan Tilke]... :P

0634

Citaat van: Franky R. op 22 juli 2012 - 13:14:20
Citaat van: Jeroen op 20 juli 2012 - 21:16:37
Zeker goed punt. Ik heb daar lang geleden al eens wat over gelezen en zit heel wat in.


Zeker een goed punt. Moest meteen terugdenken aan het gevecht tussen Verstappen en die Zwitser in de A1GP te Durban. Heette die Zwitser niet Jani oid?


Die trapte zijn remschijven bloedheet en Verstappen kon ervan profiteren. Het zou goed zijn, want die carbonremmen zie je tot op de dag van vandaag niet in personenauto. Dat zijn keramische schijven en dat is iets heel anders.


En er is tegenwoordig meer dan genoeg ruimte op de circuit [met "dank" aan Tilke]... :P
Neel Jani heette die. Een Zwitser geloof ik.

rafael25

het laatste pistop voor Button... was 1957 GP Duitsland (zie youtube)

Kootje

Citaat van: rafael25 op 28 juli 2012 - 00:50:38
het laatste pistop voor Button... was 1957 GP Duitsland (zie youtube)

???

robbert

Citaat van: Kootje op 28 juli 2012 - 08:43:30
Citaat van: rafael25 op 28 juli 2012 - 00:50:38
het laatste pistop voor Button... was 1957 GP Duitsland (zie youtube)

???

ja ik snap hem ook niet. Was een beetje dronken zeker

Wizard

Ik sluit me aan bij jullie. Heb wel even gedaan wat er staat en het enige wat ik kan vinden is dat Fangio tijdens een pitstop uitstapt. Pisstop?

Sabai

Lees net op teletekst dat Berni gezegd zou hebben dat de GP van Valencia volgend jaar komt te vervallen en de GP van New jersy ervoor in de plaats komt. Eindelijk weg die saaie races daar  ;)

robbert

Citaat van: Sabai op 28 juli 2012 - 17:09:42
Lees net op teletekst dat Berni gezegd zou hebben dat de GP van Valencia volgend jaar komt te vervallen en de GP van New jersy ervoor in de plaats komt. Eindelijk weg die saaie races daar  ;)
ja en een europese race minder

Jozef

En een gelijkaardig saai circuit in de plaats. ::)

Kootje

Citaat van: Jozef op 28 juli 2012 - 18:23:56
En een gelijkaardig saai circuit in de plaats. ::)

Dat moet nog blijken. ::)

0634

Naja, veel verwacht ik er niet van.

Kootje

Och .... ik zie op papier wel mogelijkheden.
Of die er in de praktijk ook zullen zijn is nog even afwachten, maar om het op voorhand al af te doen als saai. ???

SDG

Citaat van: Kootje op 28 juli 2012 - 18:57:30
Och .... ik zie op papier wel mogelijkheden.
Of die er in de praktijk ook zullen zijn is nog even afwachten, maar om het op voorhand al af te doen als saai. ???

Dit jaar hebben we in Valencia gezien dat de race altijd eerst nog moet gereden worden.

SDG

Citaat van: Sabai op 28 juli 2012 - 17:09:42
Lees net op teletekst dat Berni gezegd zou hebben dat de GP van Valencia volgend jaar komt te vervallen en de GP van New jersy ervoor in de plaats komt. Eindelijk weg die saaie races daar  ;)

Maar Bernie zegt ook zoveel, he.  ;)

Kootje

Citaat van: SDG op 28 juli 2012 - 19:26:54
Citaat van: Kootje op 28 juli 2012 - 18:57:30
Och .... ik zie op papier wel mogelijkheden.
Of die er in de praktijk ook zullen zijn is nog even afwachten, maar om het op voorhand al af te doen als saai. ???

Dit jaar hebben we in Valencia gezien dat de race altijd eerst nog moet gereden worden.

Precies.
Al vindt ik dat je voorafgaand aan Valencia wél al het recht had om 'm op voorhand als saai te bestempelen.
Want laten we eerlijk zijn, tot dit jaar waren daar alleen maar saaie races verreden.
New Jersey is echter totaal nieuw en verdiend gewoon de kans zich te bewijzen.