""Leuke weetjes""

Gestart door rafael25, 02 mei 2011 - 15:40:17

« vorige - volgende »

SDG

Citaat van: Jeroen op 06 december 2011 - 17:24:25
Gethin heeft in zijn hele loopbaan geen een keer een volle ronde aan de leiding gereden, toch gewonnen...

Daarmee deed hij het in ieder geval een stuk beter dan Teo Fabi: drie poleposities en nooit een volledige ronde aan de leiding...

rafael25


Alonso gaat scheiden
Naar nu blijkt was Lewis Hamilton dit jaar niet de enige Formule 1-coureur met relatieproblemen,Fernando Alonso gaat scheiden van zijn vrouw Raquel del Rosario.

http://www.demorgen.be/dm/nl/1004/Auto--Motorsport/article/detail/1365931/2011/12/20/Alonso-gaat-scheiden.dhtml

Franky R.

Citaat van: rafael25 op 21 december 2011 - 00:19:49

Alonso gaat scheiden
Naar nu blijkt was Lewis Hamilton dit jaar niet de enige Formule 1-coureur met relatieproblemen,Fernando Alonso gaat scheiden van zijn vrouw Raquel del Rosario.

http://www.demorgen.be/dm/nl/1004/Auto--Motorsport/article/detail/1365931/2011/12/20/Alonso-gaat-scheiden.dhtml


Raar verhaal...maar met dezelfde grondslag. Beide coureurs gaan/gingen om met iemand die zelf ook een drukke carrière heeft.


Zo zie je maar dat het niets uitmaakt, of die relatie tijdens een GP-weekeinde vol in beeld is (Nicole) of zich achter  de schermen ophoudt (Raquel)... ???

Enzo

#228
Heeft niet lang geduurd voordat een andere dame Alonso wist in te pakken.
Xenia-Tchoumitcheva(24) is zijn nieuwe liefde en ik moet zeggen, geen verkeerde dame.  8)


Video:

Data:
Xenia Tchoumitcheva
Born August 5, 1987 (1987-08-05) (age 24)
Height 5 ft 8 in (1.73 m)
Hair color Blond
Eye color Blue
Measurements 34'5-24-34'5(US)
88-61-89 (EU)[citation needed]
Dress size 7 US/38 EU
Agency Elite Model Management
Website

0634


Franky R.

Het oogt allemaal nogal magertjes!
Ik zou haar meteen uit eten meenemen bij de lokale McDonalds of nog beter...KFC! ::)

Wizard

Ik neem haar maar al te graag mee. ;)

janke

Citaat van: Franky R. op 30 december 2011 - 16:18:48
Het oogt allemaal nogal magertjes!
Ik zou haar meteen uit eten meenemen bij de lokale McDonalds of nog beter...KFC! ::)

;D ;D ;D

Of bij de FEBO een kroketje uit de "muur".
Some things are too important to be left in the past.

0634

Naja, ik zou wel iets anders met haar doen dan een happymeal of een kalfskroketje scoren.  ;)

Kootje

Inderdaad ja, eten kan altijd nog.  ;)

Fabian

Zou ook zonde om alleen maar te eten met zo'n vrouw ;)

Enzo

Wilde het net zeggen... ;D

Franky R.

Citaat van: Fabian van Tiel op 01 januari 2012 - 13:43:36
Zou ook zonde om alleen maar te eten met zo'n vrouw ;)


Ooit eens gevreeën op een lege maag? Ik wel...niet echt romantisch hoor...Zoenen met een knorrende maag... :P


Maar ik houd nu eenmaal van een maatje meer...van dames met "leuke rondingen"... ;)

T.Nuvolari

Citaat van: Franky R. op 01 januari 2012 - 22:52:04Maar ik houd nu eenmaal van een maatje meer...van dames met "leuke rondingen"... ;)

Ik ook, maar af en toe een stukje kip of vis i.p.v. altijd biefstuk is ook lekker.

rafael25