""Leuke weetjes""

Gestart door rafael25, 02 mei 2011 - 15:40:17

« vorige - volgende »

janke

Williams en Randstad ook in 2012 partners

27 november 2011

Randstad zal ook in 2012 een sponsor van Williams zijn. Dat maakte het Britse team zondag voorafgaand aan de seizoensfinale in Brazilië bekend. Het zal het zevende jaar worden dat het Nederlandse uitzendbureau zal samenwerken met Williams.

"Ik ben erg blij dat Randstad het team zal blijven steunen. Ze zijn de afgelopen zes jaar altijd al een belangrijke partner geweest en ik verwacht volgend jaar een nog betere samenwerking", aldus teambaas Frank Williams. "Deze bekendmaking bewijst dat een partner van Williams waar voor ahar geld krijgt en dat Randstad ondanks een voor ons moeilijk jaar een toegewijde partner blijft."

"We zullen Randstad bedanken door onszelf op de grid naar voren te werken."

GPUpdate.

Some things are too important to be left in the past.

T.Nuvolari

Citaat van: M@rc op 21 oktober 2011 - 10:36:12
Hamilton en Scherzinger weer uit mekaar. We weten wat er volgende week of maand in de kranten gaat staan. ::)

Ik kreeg toch weer gelijk
Lewis Hamilton terug samen met Nicole Scherzinger

_Makke_

Citaat van: M@rc op 02 december 2011 - 14:12:40
Citaat van: M@rc op 21 oktober 2011 - 10:36:12
Hamilton en Scherzinger weer uit mekaar. We weten wat er volgende week of maand in de kranten gaat staan. ::)

Ik kreeg toch weer gelijk
Lewis Hamilton terug samen met Nicole Scherzinger

De tabloid schrijft dat het koppel de volgende weken enkele geheime ontmoetingen heeft gepland, om te zien of de vonken opnieuw hun werk doen. "Het is een ware strijd om er in de F1 een gezonde relatie op na te houden", aldus een bron in The Sun. "

Iets overnemen van The Sun en dan nog eens op de "feiten" vooruit lopen. Typisch HLN.

Enzo

Nou dan zal ze binnenkort wel zwanger zijn....

T.Nuvolari

Oei, jij hebt dat echt gelezen? Ik lees enkel de titels en de reacties van de lezers op HLN. Als de Nederlanders nog eens willen lachen met de Belgen moeten jullie bij de HLN lezerreacties wezen. Ik ben er zelf niet trots op, maar er mag al eens gelachen worden.

T.Nuvolari

Minder "leuk" nieuws in "leuke weetjes" deze keer.

Peter Gethin is afgelopen maandag gestorven op 71jarige leeftijd. Hij is vooral bekend omdat hij de Italiaanse GP '71, de race met de dichtste finish ooit, heeft gewonnen. Hij won toen met 0,01sec. Ronnie Peterson en de top 5 eindigde binnen 0,61sec. 
Zijn Formule 1 carrière spreidde zich over 31 races in 5 seizoenen. Zijn debuut maakte hij bij McLaren tijdens de Nederlandse GP in 1970. Hij reed echter nooit een volledig seizoen, dat hij ooit een race won is dus al opmerkelijk. Gethin won ook nog een niet voor WK metellende race, maar hij heeft verder nooit echt spraakmakende resultaten geboekt.

Wizard

R.I.P. Zijn er trouwens pics van de finish??

Kootje

Tsja ..... heeft iig 'n respectabele leeftijd bereikt.
Kunnen veel van z'n generatiegenoten niet zeggen.

Desalniettemin R.I.P.

Citaat van: Wizard op 06 december 2011 - 15:42:39
Zijn er trouwens pics van de finish??

Helaas in zwart/wit ..... maar toch.
U vraagt, wij leveren.


En als bonus, 'n link naar 't filmpje.

Dat was nog eens racen.

0634

Gethin heeft in zijn hele loopbaan geen een keer een volle ronde aan de leiding gereden, toch gewonnen...

Wizard

Thanks Kootje!! Wel gaaf om te zien.

Franky R.

Citaat van: Kootje op 06 december 2011 - 17:22:38
Tsja ..... heeft iig 'n respectabele leeftijd bereikt.
Kunnen veel van z'n generatiegenoten niet zeggen.

Desalniettemin R.I.P.

Citaat van: Wizard op 06 december 2011 - 15:42:39
Zijn er trouwens pics van de finish??

Helaas in zwart/wit ..... maar toch.
U vraagt, wij leveren.


En als bonus, 'n link naar 't filmpje.

Dat was nog eens racen.


En als extra bonus een link naar een artikel over deze race... :P
http://www.gppits.net/magazine/einde_van_een_tijdperk/
;)

Kootje


janke

#222
Beiden bedankt. Altijd mooi om een flimpje te zien uit die tijd en daarbij een prima uitleg. Wat de auto's aangaat, was die Yardley/BRM een strakke livery. (Hier staat de Yardley/McLaren M23 met Denny "The Bear" Hulme uit 1973 in de kast) Die March en Tyrrell vond ik maar niks.

RIP Gethin.
Some things are too important to be left in the past.

0634

Fenomenale wagen inderdaad. Misschien leuk voor McLaren om weer eens oranje als livery te nemen, als Mercedes er zij uit elkaar gaan.

Met Lotus, Caterham en ook wel Williams zijn we toch al in het retro tijdperk belandt. Zeker als je ziet dat het ook nog Lotus-Renault en Williams-Renault heet...

Wizard