Dames in de Formule racerij.

Gestart door Kootje, 24 februari 2011 - 17:19:13

« vorige - volgende »

Zal Susie Wolff de volgende vrouw met een racestoeltje in de F! worden?

Waarom niet? Mits ze een grote zak met geld heeft.
1 (16.7%)
Niet bij Williams of Maldonado moet opstappen. Plus de zak met geld, natuurlijk.
0 (0%)
Tuurlijk, een racestoeltje bij Codemasters...
1 (16.7%)
Ze is nu al langzamer dan een F3-coureurtje...never dus!
4 (66.7%)
Anders...[gaarne aangeven in topic].
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 4

Poll gesloten: 19 augustus 2013 - 19:43:28

Kootje

#90
Citaat van: sanderalonso op 19 juni 2012 - 09:41:26
Ik niet, ik heb hem niet gevolgd in GP2 en andere klassen, maar ik zie eigenlijk niks in hem

Dat zal 't 'm zijn.
Ik heb hem wel gevolgd in Formule BMW, A1 GP en GP2, en daarin domineerde hij.
Vandaar dat ik hoge verwachtingen van hem heb.

Tenzij het 'n tweede Pantano, Bourdais of Liuzzi is natuurlijk.
Ook zij domineerden de lagere klassen, maar waren het in F1 net niet.
Toch schaar ik hem nu nog niet in dat rijtje.
Want hoewel hij op die ene pole na de verwachtingen nog niet waar heeft kunnen maken, verwacht ik dat dat nog wel goed komt.

Maar goed, we dwalen af. ::)

Fabian

Citaat van: Kootje op 19 juni 2012 - 16:34:41
Maar goed, we dwalen af. ::)
Ik begon bijna te denken dat Hulkenberg een vrouw was... ;D ;)

Folkert

Citaat van: Fabian van Tiel op 19 juni 2012 - 18:03:52
Citaat van: Kootje op 19 juni 2012 - 16:34:41
Maar goed, we dwalen af. ::)
Ik begon bijna te denken dat Hulkenberg een vrouw was... ;D ;)
Die twijfels heb ik op 1 of andere manier bij Rosberg... :'(
Trotse vader van Rosalie(L)

Fabian

Citaat van: Folkert op 19 juni 2012 - 22:36:39
Citaat van: Fabian van Tiel op 19 juni 2012 - 18:03:52
Citaat van: Kootje op 19 juni 2012 - 16:34:41
Maar goed, we dwalen af. ::)
Ik begon bijna te denken dat Hulkenberg een vrouw was... ;D ;)
Die twijfels heb ik op 1 of andere manier bij Rosberg... :'(
Tja. Ik kan je niet helpen je vraag te beantwoorden. Misschien Keke effe bellen?

SDG

Ik las in de nieuwe Formule 1 van deze week dat Maria de Villota niet eens over een superlicentie beschikt. Het was daardoor dus al op voorhand uitgesloten dat ze in aanmerking kwam om afgelopen weekend in plaats van Timo Glock te rijden. Zegt ook veel over hoe ernstig het aantrekken van haar door Marussia gezien moet worden, afgezien van het geld dat ze meebrengt en de publicitaire waarde.

Franky R.

Citaat van: SDG op 29 juni 2012 - 14:17:08
Ik las in de nieuwe Formule 1 van deze week dat Maria de Villota niet eens over een superlicentie beschikt. Het was daardoor dus al op voorhand uitgesloten dat ze in aanmerking kwam om afgelopen weekend in plaats van Timo Glock te rijden. Zegt ook veel over hoe ernstig het aantrekken van haar door Marussia gezien moet worden, afgezien van het geld dat ze meebrengt en de publicitaire waarde.


Nu je het zegt!!!!
Ik was al verbaast dat Marussia geen vervanger had voor Glock...de Villota heeft wel kilometers gemaakt in oa. een Renault 3.5, maar ik meende dat je aansprekende resultaten moest neerzetten voordat je in aanmerking kwam voor een superlicentie?

Kootje

Citaat van: Franky R. op 29 juni 2012 - 15:46:57
Citaat van: SDG op 29 juni 2012 - 14:17:08
Ik las in de nieuwe Formule 1 van deze week dat Maria de Villota niet eens over een superlicentie beschikt. Het was daardoor dus al op voorhand uitgesloten dat ze in aanmerking kwam om afgelopen weekend in plaats van Timo Glock te rijden. Zegt ook veel over hoe ernstig het aantrekken van haar door Marussia gezien moet worden, afgezien van het geld dat ze meebrengt en de publicitaire waarde.


Nu je het zegt!!!!
Ik was al verbaast dat Marussia geen vervanger had voor Glock...de Villota heeft wel kilometers gemaakt in oa. een Renault 3.5, maar ik meende dat je aansprekende resultaten moest neerzetten voordat je in aanmerking kwam voor een superlicentie?

Of 'n X-aantal kilometers af hebben gelegd in 'n F1-bolide.
Zij komt voor geen van beide in aanmerking.  ;D

Folkert

Citaat van: Kootje op 29 juni 2012 - 16:07:39
Citaat van: Franky R. op 29 juni 2012 - 15:46:57
Citaat van: SDG op 29 juni 2012 - 14:17:08
Ik las in de nieuwe Formule 1 van deze week dat Maria de Villota niet eens over een superlicentie beschikt. Het was daardoor dus al op voorhand uitgesloten dat ze in aanmerking kwam om afgelopen weekend in plaats van Timo Glock te rijden. Zegt ook veel over hoe ernstig het aantrekken van haar door Marussia gezien moet worden, afgezien van het geld dat ze meebrengt en de publicitaire waarde.


Nu je het zegt!!!!
Ik was al verbaast dat Marussia geen vervanger had voor Glock...de Villota heeft wel kilometers gemaakt in oa. een Renault 3.5, maar ik meende dat je aansprekende resultaten moest neerzetten voordat je in aanmerking kwam voor een superlicentie?

Of 'n X-aantal kilometers af hebben gelegd in 'n F1-bolide.
Zij komt voor geen van beide in aanmerking.  ;D
Had een paar flmpjes gezien en daarin vroeg ik me echt af waarom ze wel startlicentie heeft in Amerika.
Trotse vader van Rosalie(L)

Fabian

Als je je superlicentie wil bemachtigen als coureur moet je volgens mij op een dag in een Formule 1 bolide een raceafstand afleggen volgens mij.
Ik weet echter niet of dit helemaal waar is, maar dacht dit ooit ergens gelezen te hebben.

Edwin90

Klopt, in één testdag 300 kilometer afleggen.

Maar ik geloof dat je tegenwoordig vrij snel dispensatie krijgt. Alguersuari mocht namelijk gewoon deelnemen terwijl hij geen superlicentie had. Die kreeg hem dus gewoon na zijn prestaties in de lagere klasses.

Folkert

Citaat van: Edwin90 op 30 juni 2012 - 12:16:28
Klopt, in één testdag 300 kilometer afleggen.

Maar ik geloof dat je tegenwoordig vrij snel dispensatie krijgt. Alguersuari mocht namelijk gewoon deelnemen terwijl hij geen superlicentie had. Die kreeg hem dus gewoon na zijn prestaties in de lagere klasses.
Prima, ga ik nu stinkend rijk worden, formule 1 team oprichten en dan kan ik ook F1 rijden  ;D
Trotse vader van Rosalie(L)

Fabian

Citaat van: Folkert op 30 juni 2012 - 13:16:58
Citaat van: Edwin90 op 30 juni 2012 - 12:16:28
Klopt, in één testdag 300 kilometer afleggen.

Maar ik geloof dat je tegenwoordig vrij snel dispensatie krijgt. Alguersuari mocht namelijk gewoon deelnemen terwijl hij geen superlicentie had. Die kreeg hem dus gewoon na zijn prestaties in de lagere klasses.
Prima, ga ik nu stinkend rijk worden, formule 1 team oprichten en dan kan ik ook F1 rijden  ;D
Als je de centen hebt, dan wens ik je veel succes en als je iemand zoekt voor de persberichten dan houd ik me aanbevolen!

KVDracer

Citaat van: Edwin90 op 30 juni 2012 - 12:16:28
Klopt, in één testdag 300 kilometer afleggen.

Maar ik geloof dat je tegenwoordig vrij snel dispensatie krijgt. Alguersuari mocht namelijk gewoon deelnemen terwijl hij geen superlicentie had. Die kreeg hem dus gewoon na zijn prestaties in de lagere klasses.

Alguesuari zal wel betere resultaten behaald hebben in de lagere raceklasses dan De Villota

Fabian

Citaat van: KVDracer op 02 juli 2012 - 20:31:25
Alguesuari zal wel betere resultaten behaald hebben in de lagere raceklasses dan De Villota
Volgens mij is dat ook niet zo heel moeilijk :P
Al zal de Villota vast wel iets kunnen...

Jozef

Citaat van: Fabian van Tiel op 03 juli 2012 - 00:23:19
Al zal de Villota vast wel iets kunnen...

Lijkt het dus niet op. :(

East of England Ambulance Service spokesman Gary Sanderson said: "A woman has sustained life-threatening injuries and following treatment at the scene by paramedics, she has been taken to Addenbrooke's Hospital for further care."
http://www.bbc.co.uk/news/uk-england-cambridgeshire-18685789