2011: Naar welke Grand Prix(s) ga jij?

Gestart door JimmySPA, 09 februari 2011 - 22:04:43

« vorige - volgende »

Edwin90

Voor de mensen die de discussie over de politiek/het dan wel niet Nederlands of Frans spreken in België zoeken kunnen in het volgende topic hun hart luchten  ;)

http://www.f1pits.net/forum/index.php/topic,11507.0.html

Dan kunnen we hier verder over wie welke GP bezoekt en zijn of haar ervaringen.  :)

Michael schumacher


JimPunkRawker

Citaat van: Scuderia91 op 09 februari 2011 - 23:15:44
Tickets Spa zijn al besteld. :) Misschien ga ik 2 weken later ook nog voor een lang weekendje naar Monza, wil daar de sfeer als Ferrari-supporter eens opsnuiven. :P
Tickets, waar bestel jij die? aan waarom daar?

F1 REM
5 zeges, 16 podiums, 7 poles, 227 punten
27 zeges, 85 podiums, 29 poles, 1860 punten, 443 races

JimPunkRawker

klopt dat Spa staanplekken verkoopt waar slecht 1,- verschil zit in een ticket voor vrij-zon en zon los??  ???

F1 REM
5 zeges, 16 podiums, 7 poles, 227 punten
27 zeges, 85 podiums, 29 poles, 1860 punten, 443 races

JimmySPA

Ja of 5 euro, maar het scheelt idd niks!  ::)

"Racing is Life, Everything Else is Just Waiting"

Niels_

Citaat van: JimPunkRawker op 15 mei 2011 - 14:05:22
Citaat van: Scuderia91 op 09 februari 2011 - 23:15:44
Tickets Spa zijn al besteld. :) Misschien ga ik 2 weken later ook nog voor een lang weekendje naar Monza, wil daar de sfeer als Ferrari-supporter eens opsnuiven. :P
Tickets, waar bestel jij die? aan waarom daar?
Bedoel je voor België of voor Italië? Die van België gewoon via internet, je hebt 2 sites waar je die kan bestellen, maakt denk ik geen verschil uit:
http://www.spafrancorchamps.be/spa-francorchamps/f1-kaarten.asp
http://www.spagrandprix.com/

Die van Italië heb ik nog niet besteld, weet nog steeds niet of ik ga gaan of niet... Ik vind niet echt mensen die het zien zitten om mee naar de laars af te zakken. :P

robbert

duitsland, heb deze week de tickets gekregen. Veel te vroeg vind ik, dan kan ik nog minder wachten om te gaan

meatball

Citaat van: robbert op 15 mei 2011 - 21:29:09
duitsland, heb deze week de tickets gekregen. Veel te vroeg vind ik, dan kan ik nog minder wachten om te gaan
[/quote
Mijn tickets voor Spa liggen ook al klaar  :)]
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

JimPunkRawker

Denk dat ik dit jaar Spa ga aan doen, waarschijnlijk op de zondag.

Ben van plan om met de auto die kant op te gaan vanuit NL ong. 2,5u rijden. hebben jullie nog tips w.b. rijden?
en hoeveel tijd voor aankomst moet ik extra rekenen ivm file's en parkeren/lopen ect?

F1 REM
5 zeges, 16 podiums, 7 poles, 227 punten
27 zeges, 85 podiums, 29 poles, 1860 punten, 443 races

JimmySPA

Als ik jouw was zou ik zaterdag avond gaan, dan dichtbij een camping of hotel boeken. Qua parkeren weet ik niet hoe dat is als je alleen op de zondag komt. Maar hou er maar rekening mee dat je erg vroeg moet komen...

"Racing is Life, Everything Else is Just Waiting"

JimPunkRawker

zat in eerste instantie te denken om 'snacht's te rijden om file's te ontwijken. scheelt weer een overnachting.
is er uberhaupt genoeg hotel plek in de tijd van de GP in de buurt? en rijzen de prijsen dan niet de pan uit?
DTM op zandvoort ben je voor een weekend hotel een klein vermogen kwijt.

F1 REM
5 zeges, 16 podiums, 7 poles, 227 punten
27 zeges, 85 podiums, 29 poles, 1860 punten, 443 races

Kootje

Citaat van: JimPunkRawker op 16 mei 2011 - 20:48:01
Denk dat ik dit jaar Spa ga aan doen, waarschijnlijk op de zondag.

Ben van plan om met de auto die kant op te gaan vanuit NL ong. 2,5u rijden. hebben jullie nog tips w.b. rijden?
en hoeveel tijd voor aankomst moet ik extra rekenen ivm file's en parkeren/lopen ect?
Reken maar op 'n uurtje extra reistijd door files.
Vanaf de parking ben je met 'n beetje pech ook nog 'n half uur aan 't lopen.
En dan moet je ook je ( of 'n ) plek nog vinden.

Ik zou dan ook 1,5 tot 2 uur extra de tijd nemen om er te komen.

fawlty

ik heb 2 jaar geleden in steel gezeten in franco. ik vind dat je daar een goed zicht het. je zag ze uit de rechts-linkse komen, namen dan de dubbele rechtse en je kon ze dan nog stuk volgen tot op blanchimont. zondag na de race zijn we het circuit ingewandeld en hebben dan toch nog iets gezien van de vrachtwagens en de winkeltjes van de teams. al waren die wel beduidend minder dan 2 jaar daarvoor... en wij hadden wel een groot scherm voor onze neus hoor... niets gemist van de race dus...
Ja sluw is die Hamilton

Kootje

Als je dat allemaal ziet ,dan is STEEL inderdaad 'n mooie plek.
Neem zelf altijd staanplaatsen en wissel gedurende de dag regelmatig van plek.
Begin bij de Eau Rouge en dan ga ik tussen de races door ,via de Les Combs ,Blanchimont en de Busstop chicane het circuit rond.
Om vervolgens aan het eind van de dag gesloopt te zijn van het hiken.

rafael25

#119
?  ???
Spa miss met mijn vriendin :-[