2011: Naar welke Grand Prix(s) ga jij?

Gestart door JimmySPA, 09 februari 2011 - 22:04:43

« vorige - volgende »

JimmySPA

Openingstijd weet ik niet. Vroeg, te vroeg voor mij iig. :P
Ik zou gewoon gaan joh, regen juist goed!
Een tip: vorig jaar hadden ik met zn tweeën een auto vol mee, behalve een jas. He dat is handig op een plek waar de kans op regen in een weekend 100% is en in de nacht vriest. En geen jas kopen...  :-X Neem een jas mee! :) Maar of je zondag ochtend kaarten kan kopen weet ik niet, op zaterdag iig wel.

"Racing is Life, Everything Else is Just Waiting"

T.Nuvolari

Vorige keer kon je om 7u 's morgens al het circuit op. Dat is echter wel al meer dan 10j geleden. Nurburgring 2009 was ook al vol tegen 8u 's morgens.

meatball

Citaat van: M@rc op 23 juni 2011 - 21:15:46
Vorige keer kon je om 7u 's morgens al het circuit op. Dat is echter wel al meer dan 10j geleden. Nurburgring 2009 was ook al vol tegen 8u 's morgens.
Normaal kan je elk jaar vanaf 7.00 uur binnen,er staat dan trouwens al een hele rij aan te schuiven.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

JimPunkRawker

Citaat van: meatball op 24 juni 2011 - 19:46:22
Citaat van: M@rc op 23 juni 2011 - 21:15:46
Vorige keer kon je om 7u 's morgens al het circuit op. Dat is echter wel al meer dan 10j geleden. Nurburgring 2009 was ook al vol tegen 8u 's morgens.
Normaal kan je elk jaar vanaf 7.00 uur binnen,er staat dan trouwens al een hele rij aan te schuiven.
en een toeganskaart vooraf kopen zou die lange rij al over te slaan zijn?  ::)

F1 REM
5 zeges, 16 podiums, 7 poles, 227 punten
27 zeges, 85 podiums, 29 poles, 1860 punten, 443 races

Kootje

Citaat van: JimPunkRawker op 24 juni 2011 - 22:54:44
Citaat van: meatball op 24 juni 2011 - 19:46:22
Citaat van: M@rc op 23 juni 2011 - 21:15:46
Vorige keer kon je om 7u 's morgens al het circuit op. Dat is echter wel al meer dan 10j geleden. Nurburgring 2009 was ook al vol tegen 8u 's morgens.
Normaal kan je elk jaar vanaf 7.00 uur binnen,er staat dan trouwens al een hele rij aan te schuiven.
en een toeganskaart vooraf kopen zou die lange rij al over te slaan zijn?  ::)
Waarschijnlijk niet.
De meeste mensen die gaan hebben al 'n kaartje.
Iedereen wil gewoon zo vroeg mogelijk aanwezig zijn om 'n goed plekje te bemachtigen.
Maar het zal altijd iets schelen.

meatball

Citaat van: JimPunkRawker op 24 juni 2011 - 22:54:44
Citaat van: meatball op 24 juni 2011 - 19:46:22
Citaat van: M@rc op 23 juni 2011 - 21:15:46
Vorige keer kon je om 7u 's morgens al het circuit op. Dat is echter wel al meer dan 10j geleden. Nurburgring 2009 was ook al vol tegen 8u 's morgens.
Normaal kan je elk jaar vanaf 7.00 uur binnen,er staat dan trouwens al een hele rij aan te schuiven.
en een toeganskaart vooraf kopen zou die lange rij al over te slaan zijn?  ::)
Nee  :)
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

T.Nuvolari

Gewoon je ticketje gaan halen en nog wat lummelen in het dorp.

Niels_

Ik kan je zeggen dat vorig jaar de poorten opengingen om half 8. Dat is eigenlijk ook de eerste keer dat ik daar een uur op weet staan, want ik denk dat in 2009 de poorten zelfs om 6u opengingen. Wat je dus nu hebt is een poort met een hoop volk voor die allemaal sprinten naar hetzelfde plekje en beginnen drummen aan die mannen die de ticketten moeten controleren. Vorig jaar hadden wij het ook aan de stok met een paar Zweden omdat die daar even 10 meter gingen inpalmen en reserveren voor hun vriendjes (hoewel ze maar met 2 waren).

En je kan ook ticketten de dag zelf kopen ja.

Wizard

Waarschijnlijk ga ik naar Spa. Ik probeer dit nog om te buigen naar Nürburgring maar de meeste geven de voorkeur aan Spa.

Niels_

Citaat van: Wizard op 08 juli 2011 - 17:41:43
Waarschijnlijk ga ik naar Spa. Ik probeer dit nog om te buigen naar Nürburgring maar de meeste geven de voorkeur aan Spa.
Hmm, waarom eigenlijk? Spa is echt een prachtlocatie om heen te gaan (ook al gaat het vrij veel bergop en bergaf :P ).

0634

Citaat van: Scuderia91 op 09 juli 2011 - 00:27:01
Citaat van: Wizard op 08 juli 2011 - 17:41:43
Waarschijnlijk ga ik naar Spa. Ik probeer dit nog om te buigen naar Nürburgring maar de meeste geven de voorkeur aan Spa.
Hmm, waarom eigenlijk? Spa is echt een prachtlocatie om heen te gaan (ook al gaat het vrij veel bergop en bergaf :P ).

Ja, maar een nadeel is wel dat je altijd wel een dag in de regen lijkt te zitten.... Ik kan me iig geen droog Spa-weekend herinneren.

Regenraces kan je nou eenmaal beter kijken vanachter de TV ;).

robbert

maar de organisatie rond de baan is ronduit rampzalig. Meerdere tickets verkopen per zitplaats, dan komt er ruzie van fans die menen dat er iemand op hun plaats zit. Slechte aanduiding van zitplaatsen,...
Nurburgring is op dat vlak beter.
Maar inderdaad, qua spektakel is spa dan weer beter

Wizard

Citaat van: Scuderia91 op 09 juli 2011 - 00:27:01
Citaat van: Wizard op 08 juli 2011 - 17:41:43
Waarschijnlijk ga ik naar Spa. Ik probeer dit nog om te buigen naar Nürburgring maar de meeste geven de voorkeur aan Spa.
Hmm, waarom eigenlijk? Spa is echt een prachtlocatie om heen te gaan (ook al gaat het vrij veel bergop en bergaf :P ).
Nou, de aanrijroute naar de Nürburgring is toch velen malen mooier. Het natuurgebied in de Eifel heeft iets sprookjesachtig. De aanrijroute naar Spa vind ik niet spannend. Lijkt wel Frankrijk. Stuiterende wegen, slechte parkeervoorzieningen en het lijkt wel alsof Spa de menigte niet kan verwerken. Altijd een puin daarzo. Qua circuit is Spa natuurlijk het je van het! Ik heb met een personenwagen ooit over Spa gereden en dan pas weet je hoe stijl de L'Eau Rouge echt is!! Minder dan 200PK en je hoort de motor gewoon terugvallen. Al met al hebben beide circuits hun charmes. Nürburgring vind ik gezelliger. Er worden betere voorzieningen getroffen, er is meer begeleiding, meer parkeergelegenheid en tevens een fantastische aanrijroute. Vooral als je de touristische route neemt. Werkelijk adembenemend!

Kootje

Citaat van: Wizard op 10 juli 2011 - 12:45:07
Citaat van: Scuderia91 op 09 juli 2011 - 00:27:01
Citaat van: Wizard op 08 juli 2011 - 17:41:43
Waarschijnlijk ga ik naar Spa. Ik probeer dit nog om te buigen naar Nürburgring maar de meeste geven de voorkeur aan Spa.
Hmm, waarom eigenlijk? Spa is echt een prachtlocatie om heen te gaan (ook al gaat het vrij veel bergop en bergaf :P ).
Nou, de aanrijroute naar de Nürburgring is toch velen malen mooier. Het natuurgebied in de Eifel heeft iets sprookjesachtig. De aanrijroute naar Spa vind ik niet spannend. Lijkt wel Frankrijk. Stuiterende wegen, slechte parkeervoorzieningen en het lijkt wel alsof Spa de menigte niet kan verwerken. Altijd een puin daarzo. Qua circuit is Spa natuurlijk het je van het! Ik heb met een personenwagen ooit over Spa gereden en dan pas weet je hoe stijl de L'Eau Rouge echt is!! Minder dan 200PK en je hoort de motor gewoon terugvallen. Al met al hebben beide circuits hun charmes. Nürburgring vind ik gezelliger. Er worden betere voorzieningen getroffen, er is meer begeleiding, meer parkeergelegenheid en tevens een fantastische aanrijroute. Vooral als je de touristische route neemt. Werkelijk adembenemend!
Klopt helemaal.
Maar je gaat toch voor de races ??
En dan is SPA toch echt het mooiste circuit van de 2
Het enige circuit wat aan SPA kan tippen ,is SUZUKA

Wizard

Ligt eraan waar je zit/staat. Spa kent veel lange rechte stukken. Nou, dan zie je echt reen ruk.