2011: Naar welke Grand Prix(s) ga jij?

Gestart door JimmySPA, 09 februari 2011 - 22:04:43

« vorige - volgende »

JimPunkRawker

Jongens, even een belangrijke vraag:
bestaat er enige kans dat staanplaatskaarten in spa uitverkocht raken op zondag aankomend weekend? Van plan om die kant op te gaan vanuit midden NL en geen zin om zonder kaart te zitten...

F1 REM
5 zeges, 16 podiums, 7 poles, 227 punten
27 zeges, 85 podiums, 29 poles, 1860 punten, 443 races

Enzo

Citaat van: JimPunkRawker op 22 augustus 2011 - 17:46:01
Jongens, even een belangrijke vraag:
bestaat er enige kans dat staanplaatskaarten in spa uitverkocht raken op zondag aankomend weekend? Van plan om die kant op te gaan vanuit midden NL en geen zin om zonder kaart te zitten...

Volgens mij valt er altijd wel wat te 'regelen' aan de deur.
Maar waarom niet gewoon vooraf kopen? ???

Niels_

Vermits er in 2007 ofzo 100.000 kaarten verkocht zijn (of daaromtrent) en ze dit weekend hopen op 65.000 zou ik zeggen: neen. :P

Kootje

Toch zou ik 't risico niet nemen ,en gewoon nu alvast m'n ticket kopen.
Vergeet niet dat er al 'n tijdje alleen nog maar staanplaatsen te koop zijn.  ;)

T.Nuvolari

Er kan 120000 man binnen of zoiets. Gewoon gaan, je zal wel binnen kunnen. Ben met mijn ouders en broer naar daar afgezakt in 1995 toen heel Duitsland ook dacht even te komen kijken en toen konden we ook nog tickets krijgen.

JimPunkRawker


F1 REM
5 zeges, 16 podiums, 7 poles, 227 punten
27 zeges, 85 podiums, 29 poles, 1860 punten, 443 races

rafael25

11september Italië, wacht op mij!!!! ;) ;)

Enzo

Citaat van: rafael25 op 23 augustus 2011 - 17:03:15
11september Italië, wacht op mij!!!! ;) ;)

Gaaf Rafael, Monza lijkt me niet verkeerd.
Wel even een rood petje kopen... ;)

rafael25

#203
Citaat van: Enzo op 24 augustus 2011 - 08:40:31
Citaat van: rafael25 op 23 augustus 2011 - 17:03:15
11september Italië, wacht op mij!!!! ;) ;)

Gaaf Rafael, Monza lijkt me niet verkeerd.
Wel even een rood petje kopen... ;)

Lijkt mij niet verstandig, Ik haat , ik bedoel ik ben geen fan van Italiaanse team ::) heb ik al:


Tijdelijk offline, ik ga vertrekken vanavond met mijn schatje tot 4 weken,jongens!!! ;)

Niels_

Zie maar dat je niet bekogeld wordt met stenen. :P

SDG

Citaat van: Scuderia91 op 30 augustus 2011 - 14:56:08
Zie maar dat je niet bekogeld wordt met stenen. :P

Zit dat er tegenwoordig nog steeds in, denk je, die uitgesproken afkeer in Monza voor alles wat niet-Ferrari is?

rafael25

Citaat van: Scuderia91 op 30 augustus 2011 - 14:56:08
Zie maar dat je niet bekogeld wordt met stenen. :P
hahaha... gaat niet gebeuren  ;)


rafael25

Citaat van: SDG op 30 augustus 2011 - 15:02:06
Citaat van: Scuderia91 op 30 augustus 2011 - 14:56:08
Zie maar dat je niet bekogeld wordt met stenen. :P

Zit dat er tegenwoordig nog steeds in, denk je, die uitgesproken afkeer in Monza voor alles wat niet-Ferrari is?

@Scuderia91
Stel voor:
met een feyenoord shirt door amsterdam heen lopen en het feyenoord liedje zingen. dan heb je pas lef :P

Edwin90

Citaat van: rafael25 op 30 augustus 2011 - 15:05:22
Citaat van: SDG op 30 augustus 2011 - 15:02:06
Citaat van: Scuderia91 op 30 augustus 2011 - 14:56:08
Zie maar dat je niet bekogeld wordt met stenen. :P

Zit dat er tegenwoordig nog steeds in, denk je, die uitgesproken afkeer in Monza voor alles wat niet-Ferrari is?

@Scuderia91
Stel voor:
met een feyenoord shirt door amsterdam heen lopen en het feyenoord liedje zingen. dan heb je pas lef :P

Offtopic:
Daar heb je het ook net over het verschil voetbal en auto/motorsport.
In Assen stond ik in 2008 tussen de gele (Rossi) petjes te juichen in m'n rode Ducati shirtje omdat Stoner de zege pakte, Rossi sodemieterde in de Strubben op z'n snufferd. Niets aan de hand. Respect allom. Heb eigenlijk nog nooit van autosporthooligans gehoord. Hoop dat dat ook zo blijft.

Ontopic:
Ik zat trouwens nog in dubio om Vrijdag naar Spa te gaan, het tweede kaartje was immers gratis las ik. Is er toch niet van gekomen. Ik wil wel zien of ik volgend jaar Hockenheim of Spa kan doen, heb afgezien van een test op Hockenheim in 2008 eigenlijk nooit Formule 1 live gezien.

Gerard

Citaat van: Edwin90 op 30 augustus 2011 - 19:42:11

Offtopic:
Daar heb je het ook net over het verschil voetbal en auto/motorsport.
In Assen stond ik in 2008 tussen de gele (Rossi) petjes te juichen in m'n rode Ducati shirtje omdat Stoner de zege pakte, Rossi sodemieterde in de Strubben op z'n snufferd. Niets aan de hand. Respect allom. Heb eigenlijk nog nooit van autosporthooligans gehoord. Hoop dat dat ook zo blijft.


Dat vind ik inderdaad ook het mooie van de auto/motorsport!!
Je ziet Ferraripetjes, McLaren petjes, Lotus, maakt niet uit welke/wat , iedereen staat(naast elkaar!)  te genieten van de sport! Van het geluid, de geur van het rubber, de spanning en als er een mooie inhaal-actie is staan Alonsofans te juigen voor bv Button..
[respect]

Ik wil toch ook eens naar een GP, ben ook nog nooit geweest... Het moet er maar eens van komen...