Robert kubica crasht

Gestart door KVDracer, 06 februari 2011 - 12:04:18

« vorige - volgende »

Zal Robert Kubica ooit nog als coureur terug keren in de F1?

Ja maar kan nog wel aantal jaar duren
niet volgend seisoen maar die daar op
nee hij keer niet meer terug
weet niet

Wizard

Ja en? Moeten we écht race voor race analyseren om tot een conclusie gekomen? Dat Massa geen goed seizoen heeft, zien we allemaal. Ook dat hij geen wereldkampioen zal worden. Maar Massa is ook onderweg geweest met dubieuze strategiën. Al met al is het zeker niet goed maar ook niet zo slecht als wordt beweerd. Massa is écht niet de pannekoek die men zegt dat hij is. Of iedere andere coureur het zomaar even beter zou doen waag ik te betwijfelen, zeker een coureur [want daar gaat het om] die al jaren geen centimeter heeft gereden en terugkomt na diverse operaties en jaren lang revalideren. Natuurlijk het kan, maar de waarschijnlijkheid acht ik niet groot. En Massa moet gewoon weer opbloeien bij een minder team. Lekker naar Sauber of Williams!

Franky R.

Citaat van: Wizard op 03 augustus 2012 - 17:32:56
Ja en? Moeten we écht race voor race analyseren om tot een conclusie gekomen? Dat Massa geen goed seizoen heeft, zien we allemaal. Ook dat hij geen wereldkampioen zal worden. Maar Massa is ook onderweg geweest met dubieuze strategiën. Al met al is het zeker niet goed maar ook niet zo slecht als wordt beweerd. Massa is écht niet de pannekoek die men zegt dat hij is. Of iedere andere coureur het zomaar even beter zou doen waag ik te betwijfelen, zeker een coureur [want daar gaat het om] die al jaren geen centimeter heeft gereden en terugkomt na diverse operaties en jaren lang revalideren. Natuurlijk het kan, maar de waarschijnlijkheid acht ik niet groot. En Massa moet gewoon weer opbloeien bij een minder team. Lekker naar Sauber of Williams!


??? ??? ???


Verkeerde topic, Wizard?!

Fabian

Citaat van: Franky R. op 04 augustus 2012 - 00:12:50



??? ??? ???


Verkeerde topic, Wizard?!
Nee denk dat Wizard verder gaat waar ik gebleven was met mijn post over Massa...

Wizard

Citaat van: Franky R. op 04 augustus 2012 - 00:12:50
Citaat van: Wizard op 03 augustus 2012 - 17:32:56
Ja en? Moeten we écht race voor race analyseren om tot een conclusie gekomen? Dat Massa geen goed seizoen heeft, zien we allemaal. Ook dat hij geen wereldkampioen zal worden. Maar Massa is ook onderweg geweest met dubieuze strategiën. Al met al is het zeker niet goed maar ook niet zo slecht als wordt beweerd. Massa is écht niet de pannekoek die men zegt dat hij is. Of iedere andere coureur het zomaar even beter zou doen waag ik te betwijfelen, zeker een coureur [want daar gaat het om] die al jaren geen centimeter heeft gereden en terugkomt na diverse operaties en jaren lang revalideren. Natuurlijk het kan, maar de waarschijnlijkheid acht ik niet groot. En Massa moet gewoon weer opbloeien bij een minder team. Lekker naar Sauber of Williams!


??? ??? ???


Verkeerde topic, Wizard?!

Nee hoor: Of iedere andere coureur het zomaar even beter zou doen waag ik te betwijfelen, zeker een coureur [want daar gaat het om] die al jaren geen centimeter heeft gereden en terugkomt na diverse operaties en jaren lang revalideren. Natuurlijk het kan, maar de waarschijnlijkheid acht ik niet groot

Raadt de coureur in kwestie. ;)

Folkert

Dat is makkelijk: narain.
Trotse vader van Rosalie(L)

Fabian

Citaat van: Folkert op 05 augustus 2012 - 06:00:33
Dat is makkelijk: narain.
Heheee. Folkert rustig aan.
De coureurs in kwestie is overigens Patrick Friesacher!

Franky R.

Citaat van: Fabian op 05 augustus 2012 - 07:52:08
Citaat van: Folkert op 05 augustus 2012 - 06:00:33
Dat is makkelijk: narain.
Heheee. Folkert rustig aan.
De coureurs in kwestie is overigens Patrick Friesacher!




Hmm, ik denk aan Nannini...Maar ik denk niet dat Wizzzzzard die rijder bedoelde... :P
;D ;D ;D


;)

Fabian

Citaat van: Franky R. op 07 augustus 2012 - 15:31:10
Citaat van: Fabian op 05 augustus 2012 - 07:52:08
Citaat van: Folkert op 05 augustus 2012 - 06:00:33
Dat is makkelijk: narain.
Heheee. Folkert rustig aan.
De coureurs in kwestie is overigens Patrick Friesacher!




Hmm, ik denk aan Nannini...Maar ik denk niet dat Wizzzzzard die rijder bedoelde... :P
;D ;D ;D


;)
Hahaa. Ik kan geen gedachten lezen dus ben benieuwd wie Wizard bedoelde!

gloudiesaurus

GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Wizard

Als ik dit alles lees lijkt me de F1-kaars wel gedoofd.

Enzo

Citaat van: Wizard op 20 augustus 2012 - 21:11:04
Als ik dit alles lees lijkt me de F1-kaars wel gedoofd.

Nah, het lijkt mij ook enorm onwaarschijnlijk dat hij de F1 weer haalt.
Anderzijds mag hij er natuurlijk wel van dromen en naar toe proberen te werken, hij komt van ver en zal diep gegaan zijn.

Fabian

Tja Kubica. Direct na zijn crash was ik ervan overtuigd dat hij terug zou keren in de Formule 1. Kubica is een echte doorzetter, maar ik begin nu steeds meer te twijfelen aan zijn terugkeer in de F1. Teams zullen Kubica eerst de kans moeten geven om te testen in een F1 auto, maar dan zal het nog steeds een gok blijven. Kan Kubica een heel seizoen aan?

Persoonlijk hoop ik nog steeds op een terugkeer van Robert. Ik vond hem altijd een smaakmaker. Maar of ie nog in een F1 auto gaat racen? Ik weet het echt niet.


Kootje

Blijf hoop houden.
Oke .... het duurt allemaal vrij lang waardoor de kans steeds kleiner wordt, maar toch ....  :-\

Franky R.

Citaat van: Kootje op 21 augustus 2012 - 16:10:38
Blijf hoop houden.
Oke .... het duurt allemaal vrij lang waardoor de kans steeds kleiner wordt, maar toch ....  :-\


Wanneer is de kans 'te klein'? Precies...Laat Robert in zijn eigen tempo herstellen en een testdrive regelen. Niet dat ik hem weer F1 zie rijden, maar pas als hij enkele rondes op volle snelheid heeft gereden weten we meer.