Robert kubica crasht

Gestart door KVDracer, 06 februari 2011 - 12:04:18

« vorige - volgende »

Zal Robert Kubica ooit nog als coureur terug keren in de F1?

Ja maar kan nog wel aantal jaar duren
niet volgend seisoen maar die daar op
nee hij keer niet meer terug
weet niet

gloudiesaurus

Begin juli zou er wat gezegd worden, maar er is niks. Kubica zegt zelf pas met de media te praten als hij weet of hij kan terugkomen.

Het blijft stil >:(
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Folkert

Raar op zich, ik mis Kubica niet heel erg. Tenzij ik oude races weer terug kijk. Hij zal voor vele rijders een ideale vervanger zijn.
Trotse vader van Rosalie(L)

Wizard

Citaat van: gloudiesaurus op 01 augustus 2012 - 23:00:36
Begin juli zou er wat gezegd worden, maar er is niks. Kubica zegt zelf pas met de media te praten als hij weet of hij kan terugkomen.

Het blijft stil >:(

Zoals eerder gezegd geloof ik er niet meer in. Wel in een comeback in de racerij maar niet direct in de Formule 1. Natuurlijk, het kan, en Kubica was ook een aardige rijder, maar welk team gaat de gok nemen hem te contracteren? Doet inmiddels wat jaartjes niet mee, is niet meer de jongste, was ook geen méga talent en heeft een lange revalidatie achter de rug. Écht heul interessant is Kubica niet (meer).

Figge

Citaat van: Wizard op 02 augustus 2012 - 17:01:37
Citaat van: gloudiesaurus op 01 augustus 2012 - 23:00:36
Begin juli zou er wat gezegd worden, maar er is niks. Kubica zegt zelf pas met de media te praten als hij weet of hij kan terugkomen.

Het blijft stil >:(

Zoals eerder gezegd geloof ik er niet meer in. Wel in een comeback in de racerij maar niet direct in de Formule 1. Natuurlijk, het kan, en Kubica was ook een aardige rijder, maar welk team gaat de gok nemen hem te contracteren? Doet inmiddels wat jaartjes niet mee, is niet meer de jongste, was ook geen méga talent en heeft een lange revalidatie achter de rug. Écht heul interessant is Kubica niet (meer).

Je stelt t wel heel cru, maar het is wel waar helaas...

Daarnaast, had hij niet een soort pré voorcontract met Ferrari waar hij deze zomer wat tests zou afwerken...
Massaatjes optie is iig niet opgenomen....

gloudiesaurus

Citaat van: Wizard op 02 augustus 2012 - 17:01:37
Citaat van: gloudiesaurus op 01 augustus 2012 - 23:00:36
Begin juli zou er wat gezegd worden, maar er is niks. Kubica zegt zelf pas met de media te praten als hij weet of hij kan terugkomen.

Het blijft stil >:(

Zoals eerder gezegd geloof ik er niet meer in. Wel in een comeback in de racerij maar niet direct in de Formule 1. Natuurlijk, het kan, en Kubica was ook een aardige rijder, maar welk team gaat de gok nemen hem te contracteren? Doet inmiddels wat jaartjes niet mee, is niet meer de jongste, was ook geen méga talent en heeft een lange revalidatie achter de rug. Écht heul interessant is Kubica niet (meer).

Ben bang dat je gelijk hebt. Maar in mijn ogen was Kubica wel een mega - talent, zeker toen bij BMW Sauber destijds...
Wellicht als hij terug komt kan hij nog ergens testen, maar een echte comeback word heel heel moeilijk. Daarvoor is het ook al te lang stil rondom Kubica...

GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Fabian

Misschien Kubica naar Ferrari als opvolger van Massa. Veel minder als Massa kan hij het niet doen....

0634

Kan natuurlijk wel. Als die hand echt niet meer oké wordt, dan gaat dat hem echt niet worden hoor. Oké: Massa rijdt beroerd, maar er zijn er zat die het nog minder zouden doen.

T.Nuvolari


Wizard

Citaat van: Fabian op 02 augustus 2012 - 23:38:35
Misschien Kubica naar Ferrari als opvolger van Massa. Veel minder als Massa kan hij het niet doen....

Denk je? Massa mag dan wel niet op z'n top draaien, ik geloof niet dat hij zo waardeloos is als men hem neerzet. Dat hij kon winnen met een auto die competitief is, heeft hij reeds bewezen.

Folkert

Citaat van: Wizard op 03 augustus 2012 - 12:04:25
Citaat van: Fabian op 02 augustus 2012 - 23:38:35
Misschien Kubica naar Ferrari als opvolger van Massa. Veel minder als Massa kan hij het niet doen....

Denk je? Massa mag dan wel niet op z'n top draaien, ik geloof niet dat hij zo waardeloos is als men hem neerzet. Dat hij kon winnen met een auto die competitief is, heeft hij reeds bewezen.
Maar kan dat nu niet meer. Waar Alonso podia en overwinningen haalt met een competitieve auto, heeft Massa dit jaar niet eens in de buurt van een podia gereden. Natuurlijk uit gaan van een fitte Kubica, zie ik toch meer kansen voor Kubica dan Massa. Prima 2de rijder.
Trotse vader van Rosalie(L)

Wizard

Nou, Massa kan geen verschil maken met minder materiaal. Alonso wel. Maar dat is dat is dan ook de maatstaf van de Formule 1. Kubica heb ik ook geen wonderen zien doen met de BMW, toen deze minder was. Buiten het feit dat Kubica geenszins heeft bewezen met het huidig veld mee te kunnen. Kubica hoger inschatten dan Massa is dan ook nergens op gebasseerd.


Niels_

Citaat van: Folkert op 03 augustus 2012 - 12:42:39
Waar Alonso podia en overwinningen haalt met een competitieve auto, heeft Massa dit jaar niet eens in de buurt van een podia gereden.
In Silverstone had het nochtans gekund!

Folkert

Citaat van: Ńiels op 03 augustus 2012 - 14:32:34
Citaat van: Folkert op 03 augustus 2012 - 12:42:39
Waar Alonso podia en overwinningen haalt met een competitieve auto, heeft Massa dit jaar niet eens in de buurt van een podia gereden.
In Silverstone had het nochtans gekund!
Als ook Canada. Maar help me even, wat gebeurde er in Engeland dat hij slecht presteerde?
Trotse vader van Rosalie(L)

Fabian

Citaat van: Folkert op 03 augustus 2012 - 14:37:23
Als ook Canada. Maar help me even, wat gebeurde er in Engeland dat hij slecht presteerde?
In Engeland reed hij niet slecht, maar juist erg goed voor zijn doen. Hij werd vierde achter Vettel.