Robert kubica crasht

Gestart door KVDracer, 06 februari 2011 - 12:04:18

« vorige - volgende »

Zal Robert Kubica ooit nog als coureur terug keren in de F1?

Ja maar kan nog wel aantal jaar duren
niet volgend seisoen maar die daar op
nee hij keer niet meer terug
weet niet

Franky R.

Citaat van: Wizard op 22 mei 2012 - 17:45:15
Citaat van: Folkert op 20 mei 2012 - 11:01:42
Citaat van: Wizard op 20 mei 2012 - 10:52:41
Hoeft niet en ja, Kubica is zeker een talent maar welk team zou hem nog oppikken? Er staat genoeg talent te trappelen om in te stappen. Kubica heeft dadelijk de helft van zijn carriere in de lappenmand gelegen. Ik denk niet dat teams dat risico gaan nemen.
Denk ook niet dat er veel teams zijn die dat risico nemen, maar met zijn talent (mits natuurlijk 100% oid. herstelt) is hij eventueel een uitstekende 2de coureur voor een top team. En ik zie hem dan 100% meer waarde hebben dan Massa. Maar mentaal zal denk ik niet echt issue worden denk ik, Kubica is in dat opzicht sterk persoon. En kijk Schumacher, ook ernstig ongeluk gehad, maar staat er nog steeds.

Massa is misschien wel het beste voorbeeld dat een coureur na een lange revalidatie snelheid kan verliezen. ;) Bovendien kom je daar pas achter als een coureur instapt en een seizoen mag racen. In mijn optiek zwemt er talent genoeg in de vijver dus betwijfel ik of er een team is wat Kubica oppikt. Zou makkelijker zijn als hij een opstap (lees: inversteerder) 'krijgt.'


En Massa was er ook minder lang uit, vergeleken met Kubica. Enne, Kubica 'geblesseerd'?! Man, hij was bijna zijn arm/hand kwijt...


Ik zeg niet dat Kubica nooit meer F1 rijdt, want Nannini lukte het uiteindelijk ook...maar er zullen jaren overheen gaan. De vraag is dan of het lonend is om een jonge talent opzij te schuiven voor Kubica.

Wizard

Dat is ook mijn punt. In het verleden had je dan nog de middenmootteams en achterhoede teams waar je bij kon instappen maar deze werken tegenwoordig met paydrivers.

Fabian


gloudiesaurus

Positief dat hij nog steeds aan zijn herstel werkt en ook in F1 - simulators test. Ik hoop echt dat hij kan terug komen  :)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Fabian

Citaat van: gloudiesaurus op 06 juni 2012 - 15:27:38
Positief dat hij nog steeds aan zijn herstel werkt en ook in F1 - simulators test. Ik hoop echt dat hij kan terug komen  :)
Ik hoop het ook. Persoonlijk vond ik Kubica wel een smaakmaker in de F1. Een echte racer en dat staat mij wel aan.

Wizard

Citaat van: gloudiesaurus op 06 juni 2012 - 15:27:38
Positief dat hij nog steeds aan zijn herstel werkt en ook in F1 - simulators test. Ik hoop echt dat hij kan terug komen  :)

Negatief dat hij opnieuw is geopereerd en dus wederom moet revalideren. Hoeveel operaties heeft hij wel ondergaan sinds zijn ongeluk? Damn!

Fabian

Ik durf het aantal operaties niet te zeggen, maar denk dat hij er zes of zeven(zo niet meer) heeft gehad. Natuurlijk blijft een terugkeer in de F1 twijfelachtig, maar het is voor Kubica positief dat ie zijn laatste stap heeft gezet.

gloudiesaurus



Een foto van Kubica van eind vorige maand, hij ziet er niet slecht uit! Jammer genoeg kun je alleen zijn rechterarm niet zien...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Franky R.

Citaat van: gloudiesaurus op 29 juli 2012 - 00:40:47


Een foto van Kubica van eind vorige maand, hij ziet er niet slecht uit! Jammer genoeg kun je alleen zijn rechterarm niet zien...


Hij ziet er idd. goed uit. Niet zo mager meer! En is Robert nou zo lang of is de dame zo klein?!

Fabian

Citaat van: Franky R. op 29 juli 2012 - 12:08:49
Hij ziet er idd. goed uit. Niet zo mager meer! En is Robert nou zo lang of is de dame zo klein?!
Ik denk dat het een combinatie van beide is Franky.

Maar inderdaad Kubica ziet er goed en fit uit, maar jammer dat ie zijn arm vakkundig verstopt!

Gerard

Ik vind het opvallend stil rondom Robert! Weet iemand of hij nog revalideert om eventueel terug te komen??

T.Nuvolari

Nope. Bijna 2 maand geleden werd er gezegd dat er een maand later iets zou worden gezegd over zijn toekomst en eventuele operaties die nog nodig zijn, maar dat is volgens mij nooit gezegd geweest.

Dat hebben we dan ook weer gezegd.

Fabian

Citaat van: M@rc op 30 juli 2012 - 10:09:44
Nope. Bijna 2 maand geleden werd er gezegd dat er een maand later iets zou worden gezegd over zijn toekomst en eventuele operaties die nog nodig zijn, maar dat is volgens mij nooit gezegd geweest.

Dat hebben we dan ook weer gezegd.
Hij heeft zijn laatste operatie al gehad als het goed is. Dit bericht is van 6 juni: http://www.gppits.net/nieuws/kubica_kan_stuur_weer_bedienen/

T.Nuvolari

Bericht dat ik vond was van 9juni dacht ik en het ging over eventuele operaties, kleine dingen die beter kunnen zeg maar.

Fabian

Citaat van: M@rc op 30 juli 2012 - 13:18:31
Bericht dat ik vond was van 9juni dacht ik en het ging over eventuele operaties, kleine dingen die beter kunnen zeg maar.
Hmmm. Zou kunnen. Dan klopt het inderdaad dat er geen nieuws meer is geweest over eventuele operaties.