Robert kubica crasht

Gestart door KVDracer, 06 februari 2011 - 12:04:18

« vorige - volgende »

Zal Robert Kubica ooit nog als coureur terug keren in de F1?

Ja maar kan nog wel aantal jaar duren
niet volgend seisoen maar die daar op
nee hij keer niet meer terug
weet niet

gloudiesaurus

Voor Williams... Kubica moet eerst maar eens fit worden voordat hij met F1-teams gaat praten. En dan beginnen met testen. Ik denk dat hij dit jaar niet meer in actie komt...
Vergeet niet dat hij er dan al 2 jaar uit zou zijn. Hij heeft nog een lange weg te gaan.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Fabian

Citaat van: gloudiesaurus op 15 januari 2012 - 15:31:42
Voor Williams... Kubica moet eerst maar eens fit worden voordat hij met F1-teams gaat praten. En dan beginnen met testen. Ik denk dat hij dit jaar niet meer in actie komt...
Vergeet niet dat hij er dan al 2 jaar uit zou zijn. Hij heeft nog een lange weg te gaan.

Klopt helemaal Peter. Maar op het moment dat Kubica weer zo goed als fit is kunnen ze hem laten testen en aangezien Williams niet zo'n supertijd beleeft lijkt Kubica mij wel een man die dat team(als hij fit is) weer omhoog kan helpen.

Jozef

Citaat van: M@rc op 13 januari 2012 - 15:36:49
Citaat van: Enzo op 13 januari 2012 - 12:42:56
Is dat jouw been Marc?  ::)

Dat niet nee, maar die van mij zag er wel net hetzelfde uit. Enige verschil was dat mijn kuitbeen ook gebroken was. Eén of andere voetballer, dacht Djibril Cissé, heeft toen hetzelfde gehad en die was toen ook 6 maanden buiten strijd.

@ Wizard: Kan zijn dat ze mede dankzij wat spuitjes van het één of het ander snellere botheling kunnen forceren. Het lijkt me sterk.

En Wasilewski natuurlijk, die heeft 9 maanden of zo geen voetbalwedstrijd gespeeld na de tackle van Witsel. Maar voor zover ik weet was zijn been ook echt heel lelijk gebroken.

Maar wat Kootje al zei, er wordt niet gezegd dat Kubica's been over 3 weken hersteld is, maar dat Kubica's volledige herstel 3 weken langer zal duren dan eerst (omdat het lichaam nu weer energie moet stoppen in het herstellen van het been, in plaats van dat hij alles op alles kon zetten om die hand weer in orde te krijgen).

Overigens ergens wel "geluk" dat het om zijn rechterbeen gaat, die hoeft niet zoveel te kunnen in een raceauto in tegenstelling tot de linker waarmee je ziek hard op het rempedaal moet trappen. Ik denk echter ook niet dat hij de komende 6 maanden in een F1-auto zal zitten, zelfs niet om te testen.

Wizard

@FvT: Ben benieuwd hoe hij uit de revalidatie komt. Nu, een jaar later, breekt hij bij het minste geringste opnieuw zijn been. Moet toch niet mogelijk zijn?? Nou ja, in de breedste zin van het woord. Dat iemand een been kan breken spreekt voor zich maar omdat het dezelfde breuk is, geeft toch aan dat het herstel wat moeizaam verloopt annex een zwak punt is (blijft?).

Fabian

Citaat van: Wizard op 15 januari 2012 - 16:23:19
@FvT: Ben benieuwd hoe hij uit de revalidatie komt. Nu, een jaar later, breekt hij bij het minste geringste opnieuw zijn been. Moet toch niet mogelijk zijn?? Nou ja, in de breedste zin van het woord. Dat iemand een been kan breken spreekt voor zich maar omdat het dezelfde breuk is, geeft toch aan dat het herstel wat moeizaam verloopt annex een zwak punt is (blijft?).

Daar heb je gelijk in. Is wel belangrijk dat het niet vaker meer zal gebeuren dat hij bij elk klein ongelukje zijn been breekt. Het is en blijft afwachten hoe het herstel zal gaan verlopen.

Kootje

Citaat van: Fabian van Tiel op 15 januari 2012 - 14:59:07
Kootje: Zou die Kubica niet iets voor Williams zijn voor volgend seizoen?

Zou 'm er graag zien.  :)

Enzo


Enzo

En hier nog wat meer foto's voor de liefhebber. Ziet er veelbelovend uit iig.

http://www.formula1onlive.com/2012/03/photos-kubica-drives-skoda-fabia-rally.html

Franky R.

Kuub ziet er goed uit! Wel een beetje een mollig koppie en hij verbergt zijn rechterhand nog steeds op de foto's.
Zou hij zijn autosportcarriére voortzetten in de WRC ipv de F1?

Gerard

Citaat van: Franky R. op 12 maart 2012 - 20:24:42
Kuub ziet er goed uit! Wel een beetje een mollig koppie en hij verbergt zijn rechterhand nog steeds op de foto's.
Zou hij zijn autosportcarriére voortzetten in de WRC ipv de F1?
Na dat ongeluk? Ik betwijfel het...

gloudiesaurus

Eindelijk beeld van hem! Goed om hem te zien...

Hij kan zelfs weer lachen... Hij is iig. wat aangekomen maar hij staat iig weer.

Zijn hand verbergt hij en op een foto heeft zijn arm wel een onnatuurlijke houding...

Leuk dat hij weer rally rijdt, al zie ik hem het liefst terug in de Formule 1... Als hij dat doet ben ik fan ;)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

gloudiesaurus

CitaatMedia reported that the Kubica, who suffered serious injuries in a rally accident last February in Italy, climbed behind the wheel of a Skoda Fabia on Thursday. Report called the test a "first step" towards Kubica's return to F1.

Klinkt veelbelovend...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Franky R.

Citaat van: Gerard op 12 maart 2012 - 21:45:16
Citaat van: Franky R. op 12 maart 2012 - 20:24:42
Kuub ziet er goed uit! Wel een beetje een mollig koppie en hij verbergt zijn rechterhand nog steeds op de foto's.
Zou hij zijn autosportcarriére voortzetten in de WRC ipv de F1?
Na dat ongeluk? Ik betwijfel het...


Hm,


Vanwaar die twijfel, Gerard? Hij maakt immers zijn opwachting bij een rally-training...

0634

Tja, Alguersuari zei laatste dat Kubica nog niet eens een kop koffie vast kan houden met die hand. Geen idee hoe hij dat weet hoor, maar hij zei zoiets.

Folkert

#449
Ik bedacht me net iets: what about kubica? Wat als hij nu in die auto zat? Naast kimi of romain.
Jammer, maar mijn gevoel zegt dat we hem nooit meer terug zien in de F1.

Of heeft hij in het allergrootste geheim bij Ferrari getekent en is dat de reden dat Massa mag aanblijven?
Trotse vader van Rosalie(L)