Robert kubica crasht

Gestart door KVDracer, 06 februari 2011 - 12:04:18

« vorige - volgende »

Zal Robert Kubica ooit nog als coureur terug keren in de F1?

Ja maar kan nog wel aantal jaar duren
niet volgend seisoen maar die daar op
nee hij keer niet meer terug
weet niet

Enzo

Citaat van: Jozef op 02 juni 2011 - 13:19:24
Waarom zou Force India hem niet willen als hij nu voor Renault rijdt? Ik denk juist dat Hülkenbergs "marktwaarde" alleen maar omhoog zou gaan als hij het seizoen zou kunnen uitmaken bij Renault, het is toch weer wat meer ervaring, in een team dat verder vooraan staat dan Williams vorig jaar. Hülkenberg kan wellicht al niet meer wachten om in te stappen. :D

Misschien dat FI Hulkneberg achter de hand willen houden totdat het Sutil incident is opgelost, stel dat Sutil toch zijn racelicentie kwijt raakt is Hulkenberg de man om hem te vervangen.

gloudiesaurus

Ik ga ervan uit dat incident met Sutil wel wordt geschikt, naar mijn mening wordt dat nu enorm opgeblazen. Al was het natuurlijk niet slim van Sutil.

En Hulkenberg, als hij bij Renault kan instappen moet hij dat meteen doen. Renault is een team met potentie, en elke Grand-Prix die Hulkenberg kan rijden is winst voor hem. Nu staat hij eigenlijk helemaal stil in zijn ontwikkeling...

GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Edwin90

#152
Kijk is aan! (Gevonden op een ander forum)











Niet in een rolstoel i.i.g

Enzo

Goed om hem weer op de been te zien!  8)

Wizard

Ziet er niet geweldig uit!!

Franky R.

Jee,

Die rechterarm lijkt wel aan stukken te hebben gelegen...Vooral het stuk vanaf zijn elleboog richting zijn schouder ziet er gruwelijk uit.
Zijn hand daartegen ziet er goed uit. Het is i.i.g niet opgezwollen of zo...

Maar die jongen zal aan de bak moeten, voordat hij weer echt kracht kan zetten en vasthouden met zijn rechterhand...

T.Nuvolari

En die moet klaar zijn tegen het begin van volgend seizoen? Zal inderdaad nog fameus aan de bak mogen denk ik. Ik vrees nog altijd dat het wel eens voorgoed gedaan kan zijn met de goeie resultaten van Kubica. Het zou niet de eerste zijn na zo'n ongeval, met zo'n letsels.

gloudiesaurus

http://szybki.fakt.pl/Kubica-wraca-do-zdrowia,galeria-artykulu,106167,20.html

Hier staan nog wat meer foto's. Zijn rechterhand ziet er iig. niet goed uit.. En zijn rechterbeen is zeker ook nog niet ok. Maar hij boekt vooruitgang, dat is positief. Veel zal afhangen van zijn rechterarm denk ik, gelukkig hebben F1-bolides tegenwoordig stuurbekrachtiging.

Maar dat hij nog tijd nodig heeft lijkt me duidelijk.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Enzo


0634


Enzo

Citaat van: Jeroen op 06 augustus 2011 - 14:30:22
IronMan 3 is in de maak? ;)

Tja, in de zomerstop moet je wat toch?  ;D

Gerard

Ziet er nog steeds erg gehavend uit.. 6 Feb... Ik weet het nog goed! (mn verjaardag)..

ik zie Robert idd niet nog dit jaar terugkomen. Dan moet er heel wat gebeuren!

Wizard

Misschien wel helemaal niet. De foto behoeft wel een stukje tekst en uitleg. ;)

Enzo

Citaat van: Wizard op 06 augustus 2011 - 17:45:20
Misschien wel helemaal niet. De foto behoeft wel een stukje tekst en uitleg. ;)

Welke?Waarom?