Robert kubica crasht

Gestart door KVDracer, 06 februari 2011 - 12:04:18

« vorige - volgende »

Zal Robert Kubica ooit nog als coureur terug keren in de F1?

Ja maar kan nog wel aantal jaar duren
niet volgend seisoen maar die daar op
nee hij keer niet meer terug
weet niet

Enzo

Een bezorgde uitspraak van zijn vriendinnetje word een beetje opgeblazen door de media.
Natuurlijk gaat het nu niet goed met Kubica, was nogal een klap...

Gerard

#106
Nou, day is de 'understatement van het jaar' ! Ik denk dat ze blij is dat Robert űberhaubt nog leeft.. Het had zomaar anders kunnen aflopen (zie foto)... Dus ja, bezorgd is niet zo raar in deze...daarnaast is het logisch dat zijn conditie verslechterd is , na 2 of 3 operaties binnen een week doe je een aardig jasje uit!!!

Franky R.

Ik vraag mij af of het wel zo nog is, om iemand in zo'n korte tijd meermaals te opereren.
Het gaat Kubica niet in de koude kleren zitten;

- verdoving
- operatie
- bijkomen
- korte hersteltijd
- en dan weer een verdoving, operatie (bloedverlies)...

En het is na deze operatie nog niet gedaan... ???
Woensdag de laatste operatie aan zijn elleboog...Kubica valt niet te benijden tegenwoordig...BTW, ik wist niet dat hij een vriendin had en een knappe meid ook... :)

Gerard

Precies Franky! Alleen die verdoving al,dat is troep! Het duurt ook nog een gemiddeld een half jaar voor die zooi uit je lijf is :-X

JimmySPA

Ja en dat liggen, wordt je conditie ook niet echt beter van. Ook al kan hij weer wat doen, dan zal hij nog niet meteen aan het trainen kunnen. Het niveau wat hij had behaal je ook niet in een maand lijkt mij...

"Racing is Life, Everything Else is Just Waiting"

Gerard

#110
Lees net op twitter dat Kubica het liefst Liuzzi als zijn vervanger ziet... Dat kan 2 dingen betekenen
1; hij is nog half onder narcose en hij ijlt
2; hij is bang dat zn vervanger sneller is dan hij zodat hij niet meer terug hoeft te komen na zn herstel

;D

Senergy

Als hij terugkomt dan komt hij gewoonweg in de plaats van Petrov, mocht blijken dat Heidfeld voor de titel kan gaan.
Zodoende heb je een tweede rijder die waardevolle punten kan afpakken van tegenstanders.

Iets waar ik Petrov niet echt toe in staat zie.

Kan er ook mee te maken hebben dat Liuzzi een vriend van hem is  ;)
You don't have to be smart to be fast, but you have to be smart to stay fast!!

0634

Heidfeld zal natuurlijk niet voor de titel gaan. Kom op zeg.

Edwin90

Na 2009 durf ik zulke uitspraken niet meer te doen  :o ;)

JimmySPA

Citaat van: Jeroen op 15 februari 2011 - 17:44:42
Heidfeld zal natuurlijk niet voor de titel gaan. Kom op zeg.
Heidfeld pakt de punten niet de overwinningen. Het zal mij niet verbazen als de LotusRenault snel is, dat hij ongeveer bij Spa/Monza gewoon in de top 3 staat.
Maar de RenaultLotus verwacht ik niet vooraan.
2009 meer punten dan Kubica en in 2007, maar dat was ook met de klapper van Kubica waardoor hij GP van Amerika gemist heeft...

"Racing is Life, Everything Else is Just Waiting"

Franky R.

Citaat van: Gerard op 14 februari 2011 - 23:56:54
Precies Franky! Alleen die verdoving al,dat is troep! Het duurt ook nog een gemiddeld een half jaar voor die zooi uit je lijf is :-X

Pfff...Is dat van 1 operatie? Want anders is Kubica flink de sjaak, gezien het aantal operaties die hij achter de rug heeft (morgen nog zijn elleboog)!

CitaatHeidfeld zal natuurlijk niet voor de titel gaan. Kom op zeg.
Dat zou de gang van zaken helemaal op z'n kop zetten. Kubica zou er depressief van worden. Heb je eindelijk de auto die je nodig hebt, gaat je voormalige teamgenoot ermee aan de haal...

Nee, Heidfeld zal mss. niet voor de titel gaan...maar vergeet niet dat ook Heidfeld (nog steeds) wacht op een auto waarmee hij kan strijden! De resultaten van vorig jaar kunnen de technici van Renault 'vleugels' hebben gegeven... Als die auto ook maar 40% beter is dan de R30 van 2010...

Edwin90 heeft gelijk...we zijn vaak genoeg verrast door teams of rijders. Wie had gedacht dat Massa Kimi de baas was, tot zijn accident? Wie had gedacht dat Webber Vettel de baas zou zijn? Wie had gedacht dat Button de eerste GP's van 2010 voor McLaren zou winnen?

Wie had gedacht dat het opgeheven en weer herstartte BAR/Honda/BrawnGP het WK zou winnen?

Wil je niet 'verrast' worden in een F1-seizoen, Jeroen?

Kootje

Daar sluit ik me volledig bij aan.
Ondanks dat Heidfeld 'n kleurloze rijder is ,weet hij wel altijd die auto over de finish te brengen.
Zet hem daarom in 'n competatieve auto ,en hij doet mee voor de titel.
Wellicht is de Lotus-Renault 'n winnaar ??
In dat geval zal Quick Nick nog steeds niets opvallends doen ,maar wel genoeg punten scoren om mee te strijden.
Want snel en constant is hij wel.
Nu alleen nog die winnende auto ,en dan zal hij z'n bijnaam eindelijk eer aan doen.

Jozef

Citaat van: Edwin90 op 15 februari 2011 - 18:19:27
Na 2009 durf ik zulke uitspraken niet meer te doen  :o ;)
Ben ik het wel mee eens, sinds het kampioenschap van Button is alles mogelijk. :D

Maar goed, toen had Brawn met de dubbele diffuser een vrij uniek en doorslaggevend idee; dat heeft Renault nu niet denk ik.

Kootje

Renault heeft nu ,net als McLaren , de uitlaten uit de side-pots.
Zou maar zo net zo revolutionair kunnen zijn.

Daarbij vind ik 't wel heel gemakkelijk om de winst van Button en Brawn op de dubbele diffuser te schuiven.
Vergeet niet dat ook Williams en Toyota hem vanaf de start van 't seizoen al hadden.
Toch konden die geen races en kampioenschap winnen.


KVDracer

Citaat van: Jozef op 15 februari 2011 - 22:19:57
Citaat van: Edwin90 op 15 februari 2011 - 18:19:27
Na 2009 durf ik zulke uitspraken niet meer te doen  :o ;)
Ben ik het wel mee eens, sinds het kampioenschap van Button is alles mogelijk. :D

Maar goed, toen had Brawn met de dubbele diffuser een vrij uniek en doorslaggevend idee; dat heeft Renault nu niet denk ik.

Niemand weet of Renault effectief "iets" heeft gevonden. Wie had tijdens de wintertests in 2009 gedacht dat Button en Brawn voor de titel gingen gaan.