HRT in 2011?

Gestart door gloudiesaurus, 28 december 2010 - 20:05:25

« vorige - volgende »

Gerard

Citaat van: Enzo op 29 december 2010 - 17:11:10
Had het ook al gelezen, beetje flauw allemaal..., en als je dan toch een grapje maakt, waarom dan zo snel verklappen.

28 Dec zou net zoiets in Spanje zijn als wij 1 April kennen.. Stond bij Olav Mol op z'n Twitter... ;)

0634


_Makke_

Citaat van: Scuderia91 op 29 december 2010 - 20:53:17
Dat KERS niet meteen een noodzaak is, hebben Red Bull en Brawn in 2009 wel genoeg bewezen. ;)

Nja, daar durf ik toch wel over te discussiëren. Je mag niet vergeten er in 2009 enorm veel veranderd is, Red Bull had Newey. Qua design stond die wagen met stip op nummer 1. Brawn had dan weer die dubbele diffuser. Ferrari en McLaren hadden niets, op KERS na. De zeges die McLaren en Ferrari boekten waren allen te danken aan het KERS systeem. Ik zie Fisichella de Ferrari van Raikkonen nog zo onder druk zetten. Maar telkens er een stuk was waar je iemand voorbij kon steken, drukte de Fin even op de boost-knop en de kans was verkeken voor Fisico. Terwijl dat het overduidelijk was dat de Italiaan sneller was. Of Barichello, die in zijn snellere Brawn vast zat achter de trage Hamilton. Telkens Rubinho zijn kans zag, drukte Hamilton op zijn boost-knop en hield hij Barichello af.

RedBull mét KERS had volgens mij sowieso met de bloemen staan pronken in Brazilië. 

Forza F1

Vergeet niet dat de KERS in 2011 veel krachtiger zal zijn en ook langer gebruikt zal kunnen worden hé  :)

Enzo

Citaat van: Forza Ferrari op 02 januari 2011 - 16:08:58
Vergeet niet dat de KERS in 2011 veel krachtiger zal zijn en ook langer gebruikt zal kunnen worden hé  :)

Ja is dat zo? Wat zijn de KERS regels voor 2011? ???

Kootje

#20
Citaat van: Enzo op 02 januari 2011 - 17:07:30
Citaat van: Forza Ferrari op 02 januari 2011 - 16:08:58
Vergeet niet dat de KERS in 2011 veel krachtiger zal zijn en ook langer gebruikt zal kunnen worden hé  :)

Ja is dat zo? Wat zijn de KERS regels voor 2011? ???
Als je dat echt wil weten:

http://www.fia.com/sport/Regulations/f1regs.html

Technical Regulations:  Artikel 5.2 sectie 1 t/m 4.  ;)

gloudiesaurus

Afgezien van KERS, ik ben al blij als HRT op de startgrid staat.
Ik denk steeds meer dat het verhaal over die 5 grote sponsoren een broodje aap verhaal is...
Begin er steeds meer voor te vrezen dat HRT er in 2011 niet meer bij is.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Kootje

Citaat van: gloudiesaurus op 02 januari 2011 - 19:46:46
Afgezien van KERS, ik ben al blij als HRT op de startgrid staat.
Ik denk steeds meer dat het verhaal over die 5 grote sponsoren een broodje aap verhaal is...
Begin er steeds meer voor te vrezen dat HRT er in 2011 niet meer bij is.
De 1e van die 5 bleek al 'n 28-12 grap te zijn ,dus.......
Ben er ook bang voor.
Maar aan de andere kant ,mochten ze er wel staan ,zie ik ze eigenlijk niet door de 107% regel komen.

_Makke_

Citaat van: gloudiesaurus op 02 januari 2011 - 19:46:46
Afgezien van KERS, ik ben al blij als HRT op de startgrid staat.
Ik denk steeds meer dat het verhaal over die 5 grote sponsoren een broodje aap verhaal is...
Begin er steeds meer voor te vrezen dat HRT er in 2011 niet meer bij is.

Mij kan het maar matig interesseren om eerlijk te zijn. Ik durf nu toch al wel te vermoeden dat ze er ook volgend jaar niets van zullen bakken. Je kan het seizoen van 2011 niet op een deftige manier voorbereiden als je nog fondsen moet zien te vinden. Lotus en Virgin zijn nu volledig gefocust op het sportieve, zij kunnen dus een stap voorwaarts maken. HRT is nu ongetwijfeld vooral met andere zaken bezig. De kans dat ze talent in de wagen plaatsen lijkt me ook klein. Het zullen vooral (uitgerangeerde) paydrivers worden. En laat ons eerlijk zijn, wie zit daar op te wachten?

Kootje

Ik niet !!!
Maar om eerlijk te zijn zit ik sowieso niet op die compleet nieuwe teams te wachten.
Ik zie dan zelf toch meer in Montezemelaars ideee van 'n 3e auto per team.

gloudiesaurus

Ik zal misschien wel de enige zijn, maar ik vind het altijd wel zijn charme hebben die kleine teams. Ik vond vroeger Minardi ook altijd een supertof team. Ik vind het een beetje bij de Formule 1 horen...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

0634

tuurlijk, hoort er ook bij. Er moet iemand als laatste finishen...

Maar wat wel zo is is dat Minardi zolang meedeed, dat hoorde erbij. Een klein team, maar wel een puur raceteam. Nu hebben we ieder jaar nieuwe gloryhunters. Daar heb ik dan weer niks mee.

Kootje

Citaat van: gloudiesaurus op 03 januari 2011 - 21:02:20
Ik zal misschien wel de enige zijn, maar ik vind het altijd wel zijn charme hebben die kleine teams. Ik vond vroeger Minardi ook altijd een supertof team. Ik vind het een beetje bij de Formule 1 horen...
Hoort er ook zeker bij.
Maar haal de(in mijn ogen) kansloze teams van Virgin en HRT weg ,en dan blijven Toro Rosso en Team Lotus over als kleine teams.
Die zijn iig nog levensvatbaar.

0634


Kootje

Citaat van: Jeroen op 04 januari 2011 - 12:38:18
Virgin ook.
Hoe bedoel je ??  ???

1: Hoort Virgin er ,net als Minardi vroeger ,gewoon bij ??
2: Behoort Virgin ook tot de kansloze teams ??  (dat zei ik al ,maar misschien heb je er overheen gelezen)
3: Zijn die levensvatbaar ??
4: Was het eigenlijk 'n vraag ,en ben je verbaasd dat ik Virgin ook als kansloos neerzet ??

Graag 'n toelichting.  :)