HRT in 2011?

Gestart door gloudiesaurus, 28 december 2010 - 20:05:25

« vorige - volgende »

gloudiesaurus

http://www.f1pits.net/nieuws/hrt_klaar_voor_wintertests/

Wat denken jullie van HRT in 2011? Ik vind het allemaal zo vaag, waar wordt die auto nu gebouwd?

En een sponsor van 1 van de top 5 bedrijven van Spanje? Ik heb het even opgezocht, de grootste 5 Spaanse bedrijven zijn:

1. Santander
2. BBVA-Banco Bilbao Vizcaya
3. Telefónica
4. Repsol
4. Endesa Group

Santander is al in de F1 actief bij Ferrari. Telefonica was het al eerder bij Minardi en Repsol was lange tijd persoonlijke sponsor van De la Rosa (o.a. bij Arrows). Ik ben benieuwd... of zou het bluf zijn van HRT?
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

0634

Geen idee wie de sponsor daar zal gaan worden... Maar het zou inderdaad goed kunnen dat het bluf is.

Al is Geoff Willis een gerenomeerde naam. O.a. voor Williams heeft hij ontworpen.

gloudiesaurus

Willis is zeker geen slecht ontwerper... maar ik vraag me af waar HRT haar auto laat bouwen, of door wie. Ze hebben namelijk helemaal de faciliteiten, zoals bijv windtunnel etc. niet...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

0634

Geen idee. In Duitsland en Engeland zegt men.... Maar waar precies? Lijkt mij niet bij Toyota.

0634

http://www.f1pits.net/nieuws/santander_koopt_40_van_hrt/

Tja, of het waar is zal blijken. Maar dit zou in kunnen houden dat de wagen dus toch wel gebouwd wordt bij Toyota?


Franky R.


Enzo

Had het ook al gelezen, beetje flauw allemaal..., en als je dan toch een grapje maakt, waarom dan zo snel verklappen.

gloudiesaurus

Duitsland lijkt me Toyota, maar die samenwerking is al verbroken. En tsjah waar precies... dat is een groot mysterie.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

0634

Ze gaan in februari iig testen in de oude HRT.

Kootje

Begin het steeds somberder in te zien rond HRT.
Geld is er niet ,coureurs hebben ze niet ,de auto word gebouwt maar niemand weet waar.
Dan gaan ze ook nog eens zonder KERS aan de gang.
Nee....als ze uberhaupt nog aan de start verschijnen ,dan zie ik ze na 1 of 2 races ,stilletjes verdwijnen.
Jammer ,maar sinds de deal met Toyota afketste ,hoor je niets positiefs meer.
En dan komt er positief nieuws ,is het 'n 1-april grap.

Niels_

Dat KERS niet meteen een noodzaak is, hebben Red Bull en Brawn in 2009 wel genoeg bewezen. ;)

KVDracer

Citaat van: Scuderia91 op 29 december 2010 - 20:53:17
Dat KERS niet meteen een noodzaak is, hebben Red Bull en Brawn in 2009 wel genoeg bewezen. ;)

KERS is geen noodzaak, maar op hun chassis zullen ze het wel kunnen gebruiken.

gloudiesaurus

KERS is voor HRT niet heel belangrijk, Toyota zou ideaal geweest zijn voor ze... Denk ook niet dat Toyota de hoofdprijs vroeg, maar goed als HRT niet betaalt... En Toyota heeft al aangegeven niet meer met het team te willen werken. Dus die deur lijkt definitief dicht te zitten.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Kootje

Dat ze KERS niet belangrijk vinden is duidelijk.
Ik ben echter van mening dat ze dit verkeerd zien.  :o
Zonder KERS gaan ze het gat naar de concurentie namelijk zeker niet dichten.
En aangezien de kans reeel is dat ze komend jaar met de 2010 auto starten ,vraag ik me sterk af of ze uberhaupt de 107% regel doorkomen.
Iets wat met KERS toch weer iets makkelijker zou moeten zijn.   ::)
In plaats van gewoon eerlijk zijn en zeggen: We hebben er geen geld voor.
Komen ze nu met verhalen dat KERS inefficient is en dat het niet in de auto past.
Net als dat de Toyota deal stuk is gelopen omdat de Cosworth niet zou passen.   :-[
Vandaar dat Toyota nu nog zaken met ze wil doen. (sarcastisch bedoeld)