Pirelli?

Gestart door Enzo, 19 november 2010 - 20:14:47

« vorige - volgende »

monaco2011

Citaat van: Franky R. op 13 mei 2012 - 00:29:52
Citaat van: monaco2011 op 13 mei 2012 - 00:26:38
dat is wel heel krom redeneren. Ondanks dat het vaker gebeurd is, kan er daarom nu wel sprake zijn van een 'loterij'. Maar goed, die discussie ga ik niet meer aan en dat vind ik ook nog niet eens het grootste probleem van de Pirelli's


Tja, jij vergeet nogal graag dat Pirelli met toestemming van de FIA, FOM en FOTA deze fopbandjes heeft geproduceerd. Pirelli had toen al aangegeven dat de teams en haar coureurs niet moesten gaan zeuren als het kwartje niet hun kant op viel.... ::)
Dat vergeet ik helemaal niet. Ik verwijt Pirelli helemaal niks!!!!!

Franky R.

Citaat van: monaco2011 op 13 mei 2012 - 00:42:04
Citaat van: Franky R. op 13 mei 2012 - 00:29:52
Citaat van: monaco2011 op 13 mei 2012 - 00:26:38
dat is wel heel krom redeneren. Ondanks dat het vaker gebeurd is, kan er daarom nu wel sprake zijn van een 'loterij'. Maar goed, die discussie ga ik niet meer aan en dat vind ik ook nog niet eens het grootste probleem van de Pirelli's


Tja, jij vergeet nogal graag dat Pirelli met toestemming van de FIA, FOM en FOTA deze fopbandjes heeft geproduceerd. Pirelli had toen al aangegeven dat de teams en haar coureurs niet moesten gaan zeuren als het kwartje niet hun kant op viel.... ::)
Dat vergeet ik helemaal niet. Ik verwijt Pirelli helemaal niks!!!!!


Ook goed, maar dan snap ik je punt helemaal niet meer...Wat wil je dan? Het bewijs, dat het werkt, zie je aan de algemene belangstelling. Vrienden die voorheen waren afgehaakt, kijken weer...


En dat jij het niets vind, tja...Werk je jezelf binnen de FIA en verander de boel van binnenuit...

monaco2011

Citaat van: Franky R. op 13 mei 2012 - 00:44:56
Citaat van: monaco2011 op 13 mei 2012 - 00:42:04
Citaat van: Franky R. op 13 mei 2012 - 00:29:52
Citaat van: monaco2011 op 13 mei 2012 - 00:26:38
dat is wel heel krom redeneren. Ondanks dat het vaker gebeurd is, kan er daarom nu wel sprake zijn van een 'loterij'. Maar goed, die discussie ga ik niet meer aan en dat vind ik ook nog niet eens het grootste probleem van de Pirelli's


Tja, jij vergeet nogal graag dat Pirelli met toestemming van de FIA, FOM en FOTA deze fopbandjes heeft geproduceerd. Pirelli had toen al aangegeven dat de teams en haar coureurs niet moesten gaan zeuren als het kwartje niet hun kant op viel.... ::)
Dat vergeet ik helemaal niet. Ik verwijt Pirelli helemaal niks!!!!!


Ook goed, maar dan snap ik je punt helemaal niet meer...Wat wil je dan? Het bewijs, dat het werkt, zie je aan de algemene belangstelling. Vrienden die voorheen waren afgehaakt, kijken weer...


En dat jij het niets vind, tja...Werk je jezelf binnen de FIA en verander de boel van binnenuit...
jonge, ik zeg alleen dat Pirelli er in principe niks aan kan doen, ze doen het enkel in opdracht. Ik zou alleen graag zien dat diegenen die Pirelli de opdracht hebben gegeven hun fouten inzien. Mooi dat je vrienden weer kijken, ik weet niet of dat het criterium moet zijn. Uiteindelijk gaat het puur om de sport en daar moet je niet teveel concessies aan doen. Als je allemaal naakte wijven langs de kant gaat zetten gaan er ook vast meer mensen kijken, maar het gaat toch niet alleen om kijkcijfers??
En ik vraag me sowieso af of er in die kijkcijfers wel zoveel veranderd is. Ik denk het niet eerlijk gezegd

Franky R.

Citaat van: monaco2011 op 13 mei 2012 - 00:54:40
Citaat van: Franky R. op 13 mei 2012 - 00:44:56
Citaat van: monaco2011 op 13 mei 2012 - 00:42:04
Citaat van: Franky R. op 13 mei 2012 - 00:29:52
Citaat van: monaco2011 op 13 mei 2012 - 00:26:38
dat is wel heel krom redeneren. Ondanks dat het vaker gebeurd is, kan er daarom nu wel sprake zijn van een 'loterij'. Maar goed, die discussie ga ik niet meer aan en dat vind ik ook nog niet eens het grootste probleem van de Pirelli's


Tja, jij vergeet nogal graag dat Pirelli met toestemming van de FIA, FOM en FOTA deze fopbandjes heeft geproduceerd. Pirelli had toen al aangegeven dat de teams en haar coureurs niet moesten gaan zeuren als het kwartje niet hun kant op viel.... ::)
Dat vergeet ik helemaal niet. Ik verwijt Pirelli helemaal niks!!!!!


Ook goed, maar dan snap ik je punt helemaal niet meer...Wat wil je dan? Het bewijs, dat het werkt, zie je aan de algemene belangstelling. Vrienden die voorheen waren afgehaakt, kijken weer...


En dat jij het niets vind, tja...Werk je jezelf binnen de FIA en verander de boel van binnenuit...
jonge, ik zeg alleen dat Pirelli er in principe niks aan kan doen, ze doen het enkel in opdracht. Ik zou alleen graag zien dat diegenen die Pirelli de opdracht hebben gegeven hun fouten inzien. Mooi dat je vrienden weer kijken, ik weet niet of dat het criterium moet zijn. Uiteindelijk gaat het puur om de sport en daar moet je niet teveel concessies aan doen. Als je allemaal naakte wijven langs de kant gaat zetten gaan er ook vast meer mensen kijken, maar het gaat toch niet alleen om kijkcijfers??
En ik vraag me sowieso af of er in die kijkcijfers wel zoveel veranderd is. Ik denk het niet eerlijk gezegd


Welke fout?
De F1 is weer spannend en er wordt (tot nu toe) weer gevochten om positie's (zelfs in Bahrein NB!)...Ben bang dat je dus lang kunt wachten op je excuses van de FIA, FOM en FOTA.

monaco2011

Citaat van: Franky R. op 13 mei 2012 - 01:13:25
Citaat van: monaco2011 op 13 mei 2012 - 00:54:40
Citaat van: Franky R. op 13 mei 2012 - 00:44:56
Citaat van: monaco2011 op 13 mei 2012 - 00:42:04
Citaat van: Franky R. op 13 mei 2012 - 00:29:52
Citaat van: monaco2011 op 13 mei 2012 - 00:26:38
dat is wel heel krom redeneren. Ondanks dat het vaker gebeurd is, kan er daarom nu wel sprake zijn van een 'loterij'. Maar goed, die discussie ga ik niet meer aan en dat vind ik ook nog niet eens het grootste probleem van de Pirelli's


Tja, jij vergeet nogal graag dat Pirelli met toestemming van de FIA, FOM en FOTA deze fopbandjes heeft geproduceerd. Pirelli had toen al aangegeven dat de teams en haar coureurs niet moesten gaan zeuren als het kwartje niet hun kant op viel.... ::)
Dat vergeet ik helemaal niet. Ik verwijt Pirelli helemaal niks!!!!!


Ook goed, maar dan snap ik je punt helemaal niet meer...Wat wil je dan? Het bewijs, dat het werkt, zie je aan de algemene belangstelling. Vrienden die voorheen waren afgehaakt, kijken weer...


En dat jij het niets vind, tja...Werk je jezelf binnen de FIA en verander de boel van binnenuit...
jonge, ik zeg alleen dat Pirelli er in principe niks aan kan doen, ze doen het enkel in opdracht. Ik zou alleen graag zien dat diegenen die Pirelli de opdracht hebben gegeven hun fouten inzien. Mooi dat je vrienden weer kijken, ik weet niet of dat het criterium moet zijn. Uiteindelijk gaat het puur om de sport en daar moet je niet teveel concessies aan doen. Als je allemaal naakte wijven langs de kant gaat zetten gaan er ook vast meer mensen kijken, maar het gaat toch niet alleen om kijkcijfers??
En ik vraag me sowieso af of er in die kijkcijfers wel zoveel veranderd is. Ik denk het niet eerlijk gezegd


Welke fout?
De F1 is weer spannend en er wordt (tot nu toe) weer gevochten om positie's (zelfs in Bahrein NB!)...Ben bang dat je dus lang kunt wachten op je excuses van de FIA, FOM en FOTA.
dat het niet echt racen meer is. Maar goed, die discussie hebben we hier al gehad, die ga ik niet meer herhalen. Bahrein heeft wel vaker aardige races gehad, alleen de voorgaande editie (2010) was slaapverwekkend. Kijk eens naar het volgende filmpje en zeg dan dat dit 10x niks was
Ik hoef geen excuses van FIA, FOM en FOTA, want ik vond het zelf op zich ook wel een goed idee, maar het gaat gewoon ten koste van het racen an sich. Echte rondenlange duels zie je niet meer. Inhaalactie's op zich zeggen mij niet zoveel. Ik zie liever één mooie dan 30 simpele.

Enzo

Ik vind het juist totaal niet spannend. Er is geen een zwaar bevochten overwinning geweest. Enkel overwinningen door rijders die toevallig de juiste operating window vonden. Zal morgen ook weer een problematisch punt worden, het is waarschijnlijk iets koeler tijdens de race.

monaco2011

Webber heeft zich inmiddels ook zeer kritisch uitgesproken over de banden. Misschien niet geheel toevallig een coureur die regelmatig roept wat ie echt vind en niet alleen maar politiek correcte dingen roept.
Whitmarsh zei letterlijk dat het frusterend was voor rijders en  teams, maar dat het goed was voor de show.
En volgens Brundle zeggen coureurs in de media andere dingen dan ze onderling in het paddock doen.

robbert

Citaat van: monaco2011 op 13 mei 2012 - 23:18:44
Webber heeft zich inmiddels ook zeer kritisch uitgesproken over de banden. Misschien niet geheel toevallig een coureur die regelmatig roept wat ie echt vind en niet alleen maar politiek correcte dingen roept.
Whitmarsh zei letterlijk dat het frusterend was voor rijders en  teams, maar dat het goed was voor de show.
En volgens Brundle zeggen coureurs in de media andere dingen dan ze onderling in het paddock doen.

wat whitmarsh zegt, daar kan ik wel heel goed in volgen. Het is inderdaad voor de piloot ongewoon om niet op de limiet te kunnen rijden om banden te sparen, maar anderzijds is het wel goed voor de show. En voor mij  ( en ik denk voor vele f1 fans) is spektakel in de f1 belangrijk.

Enzo

Ik denk dat de keuze om met de Formule 1 de beurs op te gaan in Singapore een verkeerde beslissing is en nog erger is de grote hoeveelheid aandelen die Ferrari, McLaren en Red Bull toebedeeld hebben gekregen. Er zullen ineens immens grote financiele concequenties zitten aan slechte PR of een crisis zoals de banden. Bijna iedereen is erbij gebaat dat de F1 populair is en goed bekeken/positief veel besproken. Iedereen behalve Merc momenteel, die nog steeds in een impasse zitten met Bernie mbt tot de waardering in aantal aandelen. Ik denk dat dit ook de reden is waarom veel coureurs zich niet uitspreken, maar de oplettende kijker leest tussen de regels. Hamilton, Webber, Alonso, Button en Vettel hebben zich al indirect uitgesproken. Deze poppenkast kan nooit lang meer goed gaan, ik hoop dat de bom uiteindelijk barst en dat meer mensen hun onvrede gaan uiten.

Franky R.

Citaat van: Enzo op 13 mei 2012 - 01:32:38
Ik vind het juist totaal niet spannend. Er is geen een zwaar bevochten overwinning geweest. Enkel overwinningen door rijders die toevallig de juiste operating window vonden. Zal morgen ook weer een problematisch punt worden, het is waarschijnlijk iets koeler tijdens de race.

Zeg dat tegen Pastor Maldonado...Die moet de hele race de neiging om een muur op te zoeken, onderdrukken... :P
Citaat
Ik denk dat de keuze om met de Formule 1 de beurs op te gaan in Singapore een verkeerde beslissing is en nog erger is de grote hoeveelheid aandelen die Ferrari, McLaren en Red Bull toebedeeld hebben gekregen.

Joh,

Dat interesseert Bernie geen hol...Bernie luistert alleen naar je als je geld oplevert. Want geld, geld of geld is het enige wat die ouwe boeit.

Had ik al gezegd dat Bernie alleen over geld kan praten? En Bernie wil met name Ferrari het zwijgen opleggen. Ferrari gaat nml. geen kip met gouden eieren op het hakblok leggen, als een reglement niet naar hun zin is. En die aandelen moeten voor dat 'kip-met-gouden-eieren'-effect zorgen...

Bernie is slim, maar ik heb hem door (meestal)!

Enzo

Sorry hoor, kon het niet laten... ;D

Franky R.

@Enzo,


Kan er heus wel om lachen hoor! ;D


Maar toch vind ik het geen loterij...het is immers aan de coureur hoe hij met de banden omgaat. En ik betwijfel of het echt zo erg is. Ik heb i.i.g. vorig jaar geen uitremactie a la Kobayashi van die gekke Japanner gezien...en vandaag deed hij het twee keer!


Hamilton die 30 ronden rijdt met de banden en niet eens over de radio schreeuwt dat hij grip verliest...


Dus met die banden kunt je wel wat...

T.Nuvolari

LMAO Enzo! Touwens, die mag mijn balleke ook wel eens door een trommel draaien.

Enzo

Citaat van: M@rc op 14 mei 2012 - 00:39:06
LMAO Enzo! Touwens, die mag mijn balleke ook wel eens door een trommel draaien.

Vroeg me al af wanneer jij je weer eens zou melden... ;D
Alles kits Marc?

T.Nuvolari

Ja hoor. In maart 2de dochter mogen verwelkomen. Weinig tijd dus met al dat babygeweld en nog wat kleine werkjes in en rond het huis.
Aangezien ik meestal tijdens mijn pauzes op het werk reageerde op het forum en de site nu geblokt is...