Pirelli?

Gestart door Enzo, 19 november 2010 - 20:14:47

« vorige - volgende »

Kootje

Citaat van: Jeroen op 07 maart 2012 - 20:44:16
Mij ook, maar waarom zou iemand als Trulli dat nog willen?

Omdat F1 z'n leven is ??
Om toch in de F1 actief te blijven ??
Om niet van de ene op de andere dag werkloos thuis te zitten ??
Om het spoor van DeLaRosa te volgen en terug te keren in 'n racezitje ??
Om z'n zakken nog wat verder te vullen ??
etc. etc.

Redenen te over.
Ik bedoel: Waarom wou Barrichello betalen voor 'n zitje bij het bedroevend slechte Williams ??

0634

Citaat van: Kootje op 08 maart 2012 - 12:39:06
Citaat van: Jeroen op 07 maart 2012 - 20:44:16
Mij ook, maar waarom zou iemand als Trulli dat nog willen?

Omdat F1 z'n leven is ??
Om toch in de F1 actief te blijven ??
Om niet van de ene op de andere dag werkloos thuis te zitten ??
Om het spoor van DeLaRosa te volgen en terug te keren in 'n racezitje ??
Om z'n zakken nog wat verder te vullen ??
etc. etc.

Redenen te over.
Ik bedoel: Waarom wou Barrichello betalen voor 'n zitje bij het bedroevend slechte Williams ??
Barrichello? Om te rácen.

Dat is wat anders dan testen op niks af. Misschien denkt Trulli er anders over, maar ik kan me niet voorstellen dat een coureur op zijn leeftijd daar voordeel in ziet.

Kootje

Citaat van: Jeroen op 08 maart 2012 - 12:50:03
Barrichello? Om te rácen.

Als je dat racen wilt noemen.  ;) :P :D

CitaatDat is wat anders dan testen op niks af. Misschien denkt Trulli er anders over, maar ik kan me niet voorstellen dat een coureur op zijn leeftijd daar voordeel in ziet.

Och .... DeLaRosa (3jr ouder) en Heidfeld (3 jr jonger) zagen dat voordeel ook.
Hun bracht 't 'n comeback.

Maar goed, het is geeneens 'n issue ook.
Bij Pirelli willen ze Alguersuari, dus Trulli is niet eens in de picture.
Ik snap alleen die keuze niet helemaal.
Trulli of Barrichello had ik dankzij hun ervaring 'n logischer keuze gevonden.


0634

Citaat van: Kootje op 08 maart 2012 - 15:00:04
Als je dat racen wilt noemen.  ;) :P :D
Hé, het is jouw favo team ;D.

Citaat
Och .... DeLaRosa (3jr ouder) en Heidfeld (3 jr jonger) zagen dat voordeel ook.
Hun bracht 't 'n comeback.
Tuurlijk, ik snap jouw argumentatie ook wel, maar ik heb het idee dat de la Rosa en Heidfeld een nog niet echt voltooide loopbaan hadden. Trulli moet gewoon een punt erachter zetten. Hele lange carriere, met hoogte en dieptepunten. Mooi moment om gewoon te stoppen. Hij moet het niet eens willen om 2 jaar te testen en dan nog een jaar bij een achterhoede team aan te rommelen. Trulli's toptijd ligt gewoon achter hem. Als ik hem was, zou ik gewoon stoppen of iets anders gaan doen zoals Indy's of zo. Of gewoon met zijn wijn-bedrijfje verder rommelen. Maar goed, that's me. Iedereen zit anders in elkaar.

Kootje

Citaat van: Jeroen
Citaat van: Kootje
Als je dat racen wilt noemen.  ;) :P :D
Hé, het is jouw favo team ;D.

En dat zal 't blijven ook.
Maar dat neemt niet weg dat je over afgelopen seizoen niet kunt zeggen dat ze aan 't racen waren.
Tenzij je meedoen ook als racen beschouwt.


Citaat
Citaat
Och .... DeLaRosa (3jr ouder) en Heidfeld (3 jr jonger) zagen dat voordeel ook.
Hun bracht 't 'n comeback.
Tuurlijk, ik snap jouw argumentatie ook wel, maar ik heb het idee dat de la Rosa en Heidfeld een nog niet echt voltooide loopbaan hadden. Trulli moet gewoon een punt erachter zetten. Hele lange carriere, met hoogte en dieptepunten. Mooi moment om gewoon te stoppen. Hij moet het niet eens willen om 2 jaar te testen en dan nog een jaar bij een achterhoede team aan te rommelen. Trulli's toptijd ligt gewoon achter hem. Als ik hem was, zou ik gewoon stoppen of iets anders gaan doen zoals Indy's of zo. Of gewoon met zijn wijn-bedrijfje verder rommelen. Maar goed, that's me. Iedereen zit anders in elkaar.

Precies.
Als ik Trulli was had ik na Toyota m'n helm al aan de willigen gehangen.
Maar juist aan gasten als Barrichello, Heidfeld en in zekere zin zelfs Schumacher, zie je toch dat afscheid nemen van de F1 niet zo makkelijk is.
Ik kan me daarom wel voorstellen dat Trulli graag nog ff doorgaat, en iedere kans aangrijpt die op z'n pad komt.

Franky R.

Als je het op een andere manier bekijkt, dan lijkt het wel alsof de F1 een verslaving is.
Ga maar na; Je verdient bakken geld, rijdt in de snelste raceauto's ter wereld, je reist ook nog de hele wereld over...Ik zou ook moeilijk kunnen afkicken.

Kootje

Citaat van: Franky R. op 09 maart 2012 - 18:10:50
Als je het op een andere manier bekijkt, dan lijkt het wel alsof de F1 een verslaving is.
Ga maar na; Je verdient bakken geld, rijdt in de snelste raceauto's ter wereld, je reist ook nog de hele wereld over...Ik zou ook moeilijk kunnen afkicken.

Ik ook niet.
Daarom kan ik me wel indenken dat Trulli, Barrichello etc. de baan als tester bij Pirelli maar wat graag aan zouden pakken.

Franky R.

Citaat van: Kootje op 10 maart 2012 - 17:30:17
Citaat van: Franky R. op 09 maart 2012 - 18:10:50
Als je het op een andere manier bekijkt, dan lijkt het wel alsof de F1 een verslaving is.
Ga maar na; Je verdient bakken geld, rijdt in de snelste raceauto's ter wereld, je reist ook nog de hele wereld over...Ik zou ook moeilijk kunnen afkicken.

Ik ook niet.
Daarom kan ik me wel indenken dat Trulli, Barrichello etc. de baan als tester bij Pirelli maar wat graag aan zouden pakken.


Mss. Maar testen is wel iets anders dan racen...

0634

Precies. Plus, het is testen waar hij zelf niets aan heeft. Hij zal niet profiteren van betere banden én voor een voet tussen de deur of naamsbekendheid hoeft hij het niet te doen.

Kootje

Citaat van: Franky R. op 11 maart 2012 - 01:57:29
Mss. Maar testen is wel iets anders dan racen...

Bij gebrek aan beter ...... ::)

0634

Nou, Indycar is een stuk beter dan banden testen.

Kootje

Citaat van: Jeroen op 11 maart 2012 - 09:27:15
Nou, Indycar is een stuk beter dan banden testen.

Dat is waar.
Al 't racen is beter dan banden testen.  ;D

Maaruh ...... speelt daar wat of is dit 'n gewoon voorbeeld ??

0634

Gewoon een voorbeeld. Kheb Jarno deze week nog niet gesproken ;).

Kootje

NIET ?? ??? ::)

Dan zou ik 'm maar gauw bellen, hij zal je wel missen.  ;D

Enzo

Fucking Pirelli's....  >:(