Voorspellingen Voorspellingen...

Gestart door 147man, 16 december 2009 - 16:21:51

« vorige - volgende »

0634

Citaat van: marlboro op 14 november 2010 - 23:28:44

idd, er is maar 1 schumi en noem maar op alleen is het wel zo vettel enorm veel gelijkenissen heeft met schumacher, teveel om op te noemen zelfs.
Vind ik eigenlijk juist helemaal niet. Ja, ze zijn beide Duits en F1 coureur. Maar qua rijstijl en sportbeleving vind ik het andere types.

Folkert

Citaat van: sebastian op 15 november 2010 - 00:27:19
Citaat van: Burorri op 14 november 2010 - 23:14:47
Citaat van: Jeroen op 14 november 2010 - 22:15:18
Citaat van: marlboro op 14 november 2010 - 22:01:48

Hebben ze dan een evenwaardige wagen?

Nuja, vettel is voor mij al van in den beginne de nieuwe schumacher, als ik die bezig zie dan is het net alsof ik schumacher terug bezig zie in z'n jonge en beste jaren en wie heeft er alonso op zn' flikker gegeve; yep, die nieuwe schumi, vettel genaamd.
Want Alonso en Vettel hadden wél een gelijkwaardige auto ???

Nee, Alonso had veruit de betere auto dan Vettel toch? ;)  ;D

Daarnaast was Schumacher in begin vele male beter dan Vettel nu heeft gereden. Vettel heeft enorm veel geluk gehad met slechte pitstop van Webber en Alonso en dat Hamilton werd opgehouden door Kubica( Terecht want Kubica vocht voor positie.)
t zat m idd eens een keer mee, mag het? In kwalificatie was die auto idd stuk beter, in de race waren ze toch vaak redelijk gelijkwaardig. k denk niet dat Alonso het veel beter had gedaan in de  Red Bull. Maar goed, dr zijn duidelijk nog mensen die nog geen vrede hebben met de onwikkelingen van vanmiddag.
Persoonlijk gun ik hem het niet nee, vind hem maar niks. Maar hij heeft het wel verdiend. 2 snaar strakke races aan het eind. Maar denk wel dat Alonso het wat beter had gedaan.

@MAlboro: Wat zijn die enorme gelijkenissen dan? Zoals Jeroen al zei: Ze zijn allebei Duits en dat is het.
Trotse vader van Rosalie(L)