Voorspellingen Voorspellingen...

Gestart door 147man, 16 december 2009 - 16:21:51

« vorige - volgende »

sloggerke

Citaat van: maddox op 28 januari 2010 - 19:20:25
het word een mooi race jaar
Kobayashi word de rookie off the year ;)
schumacher word wk  massa 2e  rosberg 3e
bij de raceteams ferrari wk   mercedes 2e  red bull 3e
alonso krijgt race les van  schumacher dan houd fernando eindelijk z,n grote mond
en de grote winnaar zijn de race fans
en veel leuke opmerkingen van olaf mol tijdens de race

Alereerst: Welkom!

Verder: Kan je mij aub eens uitleggen hoe in jouw voorspelling Schumacher (Mercedes) wereldkampioen wordt, Rosberg (Mercedes) derde wordt... en Ferrari toch nog WK kan worden?!

Verder zou dat van die 'race les' nog wel eens kunnen tegenvallen. Maar dat is mijn persoonlijke opinie.

maddox


ok Schumacheris nog maar net terug maar het kriebelt nog bij hem
en hij heeft meer ervaring dan alonso en mercedes heeft ross brawn als teambaas
en hij staat bekent als een sluwe vos en het team krijgt 1e klasse motoren van de de fabriek
en de rest tja het blijft een gokje maar ik kan ook niet in de toekomst kijken hihi
Ask any real racer. It doesn't matter if you win by an inch or a mile; winning's winning

robbert

Citaat van: maddox op 29 januari 2010 - 10:59:05

ok Schumacheris nog maar net terug maar het kriebelt nog bij hem
en hij heeft meer ervaring dan alonso en mercedes heeft ross brawn als teambaas
en hij staat bekent als een sluwe vos en het team krijgt 1e klasse motoren van de de fabriek
en de rest tja het blijft een gokje maar ik kan ook niet in de toekomst kijken hihi


ja daarom dat ik ook denk dat schumacher dominant zal zijn. Meredes was vorig seizoen ook de beste qua motoren é

RadioActiveMan

Schumacher rijdt al veel langer met een F1 auto dan Alonso dat is waar, maar Alonso zelf zal nu toch ook al wel genoeg ervaring hebben dat dit verschil genivelleerd wordt. Is Schumacher daadwerkelijk in staat die fysieke inspanningen een heel seizoen vol te houden? De motor van mercedes is één ding, maar hebben ze ook goeie aerodynamica op bak zitten? Zoals je zei, niemand (buiten Zwarte Zarzuela de kaartlegster) kan de toekomstvoorpellen.

Folkert

Citaat van: sloggerke op 28 januari 2010 - 19:46:37
Citaat van: maddox op 28 januari 2010 - 19:20:25
het word een mooi race jaar
Kobayashi word de rookie off the year ;)
schumacher word wk  massa 2e  rosberg 3e
bij de raceteams ferrari wk   mercedes 2e  red bull 3e
alonso krijgt race les van  schumacher dan houd fernando eindelijk z,n grote mond
en de grote winnaar zijn de race fans
en veel leuke opmerkingen van olaf mol tijdens de race

Alereerst: Welkom!

Verder: Kan je mij aub eens uitleggen hoe in jouw voorspelling Schumacher (Mercedes) wereldkampioen wordt, Rosberg (Mercedes) derde wordt... en Ferrari toch nog WK kan worden?!

Verder zou dat van die 'race les' nog wel eens kunnen tegenvallen. Maar dat is mijn persoonlijke opinie.
Mercedes word voor 1 race geschorst voor de punten, Schumacher en Rosberg mogen de punten houden :P
Trotse vader van Rosalie(L)

Blommens

leuk om dit nog eens terug te lezen :-)

Franky R.

Citaat van: Blommens op 14 november 2010 - 21:16:38
leuk om dit nog eens terug te lezen :-)

Ja, "Schumacher gaat Alonso een lesje leren"...pfff, hahahaha! Wat zal die stil zijn, nu!  ;D

meatball

Citaat van: scho0634 op 16 december 2009 - 23:06:53
• Schumacher rijdt, maar Rosberg is de snellere
• Ferrari, RedBull en McLaren zijn de titelkandidaten
• Senna heeft niets van het talent van die andere Senna
• Massa rijdt zijn laatste seizoen voor Ferrari en verkast daarna naar RedBull
• Hamilton is de snellere van de Mac rijders, maar Button de constantere waardoor ze dicht bij elkaar blijven in het WK
• Massa blijft lang bij maar moet in de tweede seizoenshelft zijn meerdere in Alonso erkennen
• Er komt een rel tussen Hamilton en Alonso die samen met Vettel om de titel vechten.
• Lewis Hamilton pakt de derde opeenvolgende Britse wereldtitel, voor Alonso, Button, Vettel en Massa.

Zo. Ik hoef niet meer te kijken ;).
Dit was de beste voorspelling 5,5 op 8 niet slecht.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

0634

Naja, heb ik dan toch aardig gedaan. Meestal ben ik niet zo'n geweldige voorspeller. ;)

marlboro

Citaat van: frankypankyv8 op 14 november 2010 - 21:18:44
Citaat van: Blommens op 14 november 2010 - 21:16:38
leuk om dit nog eens terug te lezen :-)

Ja, "Schumacher gaat Alonso een lesje leren"...pfff, hahahaha! Wat zal die stil zijn, nu!  ;D

Hebben ze dan een evenwaardige wagen?

Nuja, vettel is voor mij al van in den beginne de nieuwe schumacher, als ik die bezig zie dan is het net alsof ik schumacher terug bezig zie in z'n jonge en beste jaren en wie heeft er alonso op zn' flikker gegeve; yep, die nieuwe schumi, vettel genaamd.
Bende kinders

Franky R.

Citaat van: marlboro op 14 november 2010 - 22:01:48
Citaat van: frankypankyv8 op 14 november 2010 - 21:18:44
Citaat van: Blommens op 14 november 2010 - 21:16:38
leuk om dit nog eens terug te lezen :-)

Ja, "Schumacher gaat Alonso een lesje leren"...pfff, hahahaha! Wat zal die stil zijn, nu!  ;D

Hebben ze dan een evenwaardige wagen?

Nuja, vettel is voor mij al van in den beginne de nieuwe schumacher, als ik die bezig zie dan is het net alsof ik schumacher terug bezig zie in z'n jonge en beste jaren en wie heeft er alonso op zn' flikker gegeve; yep, die nieuwe schumi, vettel genaamd.

Beste marlboro,

Ten eerste had men kunnen weten dat de auto's niet (altijd) gelijkwaardig kunnen zijn. Dus vanwaar die voorspelling dat Schumacher "de rest een lesje zou leren"?
Ten tweede is er maar 1 Schumacher, net zoals er maar 1 Hamilton, Button of Ayrton Senna is... ::)

Niet overdrijven, aub!

0634

Citaat van: marlboro op 14 november 2010 - 22:01:48

Hebben ze dan een evenwaardige wagen?

Nuja, vettel is voor mij al van in den beginne de nieuwe schumacher, als ik die bezig zie dan is het net alsof ik schumacher terug bezig zie in z'n jonge en beste jaren en wie heeft er alonso op zn' flikker gegeve; yep, die nieuwe schumi, vettel genaamd.
Want Alonso en Vettel hadden wél een gelijkwaardige auto ???

Folkert

Citaat van: Jeroen op 14 november 2010 - 22:15:18
Citaat van: marlboro op 14 november 2010 - 22:01:48

Hebben ze dan een evenwaardige wagen?

Nuja, vettel is voor mij al van in den beginne de nieuwe schumacher, als ik die bezig zie dan is het net alsof ik schumacher terug bezig zie in z'n jonge en beste jaren en wie heeft er alonso op zn' flikker gegeve; yep, die nieuwe schumi, vettel genaamd.
Want Alonso en Vettel hadden wél een gelijkwaardige auto ???
Nee, Alonso had veruit de betere auto dan Vettel toch? ;)  ;D

Daarnaast was Schumacher in begin vele male beter dan Vettel nu heeft gereden. Vettel heeft enorm veel geluk gehad met slechte pitstop van Webber en Alonso en dat Hamilton werd opgehouden door Kubica( Terecht want Kubica vocht voor positie.)
Trotse vader van Rosalie(L)

marlboro

Citaat van: frankypankyv8 op 14 november 2010 - 22:11:51
Citaat van: marlboro op 14 november 2010 - 22:01:48
Citaat van: frankypankyv8 op 14 november 2010 - 21:18:44
Citaat van: Blommens op 14 november 2010 - 21:16:38
leuk om dit nog eens terug te lezen :-)

Ja, "Schumacher gaat Alonso een lesje leren"...pfff, hahahaha! Wat zal die stil zijn, nu!  ;D

Hebben ze dan een evenwaardige wagen?

Nuja, vettel is voor mij al van in den beginne de nieuwe schumacher, als ik die bezig zie dan is het net alsof ik schumacher terug bezig zie in z'n jonge en beste jaren en wie heeft er alonso op zn' flikker gegeve; yep, die nieuwe schumi, vettel genaamd.

Beste marlboro,

Ten eerste had men kunnen weten dat de auto's niet (altijd) gelijkwaardig kunnen zijn. Dus vanwaar die voorspelling dat Schumacher "de rest een lesje zou leren"?
Ten tweede is er maar 1 Schumacher, net zoals er maar 1 Hamilton, Button of Ayrton Senna is... ::)

Niet overdrijven, aub!


idd, er is maar 1 schumi en noem maar op alleen is het wel zo vettel enorm veel gelijkenissen heeft met schumacher, teveel om op te noemen zelfs.
Bende kinders

sebastian

Citaat van: Burorri op 14 november 2010 - 23:14:47
Citaat van: Jeroen op 14 november 2010 - 22:15:18
Citaat van: marlboro op 14 november 2010 - 22:01:48

Hebben ze dan een evenwaardige wagen?

Nuja, vettel is voor mij al van in den beginne de nieuwe schumacher, als ik die bezig zie dan is het net alsof ik schumacher terug bezig zie in z'n jonge en beste jaren en wie heeft er alonso op zn' flikker gegeve; yep, die nieuwe schumi, vettel genaamd.
Want Alonso en Vettel hadden wél een gelijkwaardige auto ???
Nee, Alonso had veruit de betere auto dan Vettel toch? ;)  ;D

Daarnaast was Schumacher in begin vele male beter dan Vettel nu heeft gereden. Vettel heeft enorm veel geluk gehad met slechte pitstop van Webber en Alonso en dat Hamilton werd opgehouden door Kubica( Terecht want Kubica vocht voor positie.)
t zat m idd eens een keer mee, mag het? In kwalificatie was die auto idd stuk beter, in de race waren ze toch vaak redelijk gelijkwaardig. k denk niet dat Alonso het veel beter had gedaan in de  Red Bull. Maar goed, dr zijn duidelijk nog mensen die nog geen vrede hebben met de onwikkelingen van vanmiddag.