Korean International Circuit, Auto Valley, 2010

Gestart door Enzo, 13 oktober 2010 - 19:54:39

« vorige - volgende »

KVDracer

Citaat van: Scuderia91 op 24 oktober 2010 - 11:36:43
Schitterende race! Ik dacht even dat ik voor niks was opgestaan, maar het was het toch waard. Kampioenschap blijft ook open. Verder mag Webber wel erg blij zijn dat de motor van Vettel er de brui aan gaf.

Daar heeft Webber zeker geluk mee gehad. Nu zal RedBull wrs hem wel als de nr1 rijder aanduiden, vermits Vettel 25 punten achterstaat op Alonso. Anders hadden ze wel Vettel gekozen. En ik denk dat RedBulls sterker gaan zijn dan de Ferrari's in  Brazilië en Abu Dhabi, als de race normaal verloopt.

Folkert

Citaat van: Ray Den op 24 oktober 2010 - 11:28:46
Citaat van: Burorri op 24 oktober 2010 - 10:46:12

Vettel.....weer een DNF met technische mankementen. Nu komenzijn fouten helemaal hard aan. Alonso zit iig op koers voor zijn titel.


En Sutil.......Waar is hij mee bezig. Ik hoop dat Kumi nog blijft rijden.

Gelukkig had jij dat allemaal weer voorzien hé. ;D

Allé en probeer je totaal aantal posts nu maar weer omhoog te krijgen.

Verdiende winnaar en waarschijnlijk ook verdiende kampioen. Eindelijk na 2 jaar losers als WK.
Waar heb jij het nu weer over?

Ok, deal ik ga mijn post aantal omhoog krijgen, dan doe jij dat met je IQ/verstand ok?
Trotse vader van Rosalie(L)

Niels_

Citaat van: KVDracer op 24 oktober 2010 - 11:49:09
Citaat van: Scuderia91 op 24 oktober 2010 - 11:36:43
Schitterende race! Ik dacht even dat ik voor niks was opgestaan, maar het was het toch waard. Kampioenschap blijft ook open. Verder mag Webber wel erg blij zijn dat de motor van Vettel er de brui aan gaf.

Daar heeft Webber zeker geluk mee gehad. Nu zal RedBull wrs hem wel als de nr1 rijder aanduiden, vermits Vettel 25 punten achterstaat op Alonso. Anders hadden ze wel Vettel gekozen. En ik denk dat RedBulls sterker gaan zijn dan de Ferrari's in  Brazilië en Abu Dhabi, als de race normaal verloopt.
Hmm, het zou kunnen, maar het valt ook af te wachten. Ferrari presteert altijd wel degelijk in Brazilië en Abu Dhabi, met die 2 lange rechte stukken voor de Red Bulls...

Anyway, ik hoorde Vettel net zeggen dat hij nog steeds in de titel gelooft. Dat gaat nog leuk worden daar.

JimmySPA

Zo he, wat een mietjes race zeg! Wat heb ik me lopen irriteren!!! Gewoon racen. Je hebt zelf een stuur en een gaspedaal onder controle... Ik snap dat niet.
Helemaal zwak werd het dat Hamilton riep dat hij dacht bijna op intermediates te gaan rijden.
Kom op zeg, de beste coureurs in de wereld die achter een Mercedes moet rijden om wat water...

Maja... Toch geweldig he! Die supercoureur van een Webber in de muur(again)!!! En Vettel z'n motor die een poot uitsteekt.
Alonso wereldkampioen 2010  ;)

"Racing is Life, Everything Else is Just Waiting"

Gerard

Wat een blamage met dat asfalt zeg!!! Dat krijg je als het circuit een week voor de race pas af is... Normaal gesproken zou zo´n race met deze hoeveelheid regen geen enke probleem zijn!

En dan willen ze Spa skippen???? Give me a break!! >:(



Gerard


Folkert

Citaat van: Ray Den op 24 oktober 2010 - 11:28:46
Citaat van: Burorri op 24 oktober 2010 - 10:46:12

Vettel.....weer een DNF met technische mankementen. Nu komenzijn fouten helemaal hard aan. Alonso zit iig op koers voor zijn titel.


En Sutil.......Waar is hij mee bezig. Ik hoop dat Kumi nog blijft rijden.

Gelukkig had jij dat allemaal weer voorzien hé. ;D

Allé en probeer je totaal aantal posts nu maar weer omhoog te krijgen.

Verdiende winnaar en waarschijnlijk ook verdiende kampioen. Eindelijk na 2 jaar losers als WK.
Voorals nog had de loser Alonso wel verslagen in 2007, in zijn eerste jaar;) . Toch altijd grappig jou reacties te lezen.

Misschien aparte titel voor : F1clown of David Couldhard.




Jammer trouwens, Hamilton heeft zijn overwinning verspeelt door na de SC van de baan te gaan.
Trotse vader van Rosalie(L)

Niels_

Citaat van: Burorri op 24 oktober 2010 - 15:51:26
Citaat van: Ray Den op 24 oktober 2010 - 11:28:46
Citaat van: Burorri op 24 oktober 2010 - 10:46:12

Vettel.....weer een DNF met technische mankementen. Nu komenzijn fouten helemaal hard aan. Alonso zit iig op koers voor zijn titel.


En Sutil.......Waar is hij mee bezig. Ik hoop dat Kumi nog blijft rijden.

Gelukkig had jij dat allemaal weer voorzien hé. ;D

Allé en probeer je totaal aantal posts nu maar weer omhoog te krijgen.

Verdiende winnaar en waarschijnlijk ook verdiende kampioen. Eindelijk na 2 jaar losers als WK.
Voorals nog had de loser Alonso wel verslagen in 2007, in zijn eerste jaar;) . Toch altijd grappig jou reacties te lezen.

Misschien aparte titel voor : F1clown of David Couldhard.




Jammer trouwens, Hamilton heeft zijn overwinning verspeelt door na de SC van de baan te gaan.
Anders had hij volgens mij ook niet gewonnen. Volgens mij waren zijn banden echt te hard versleten om Alonso te kunnen afhouden. Hij kon misschien ook nog op reserve gereden hebben, maar zelfs dan nog. Hij heeft het na de race ook zelf toegegeven. ;)

0634

Citaat van: Gerard op 24 oktober 2010 - 15:11:46
with the help of other ones problems......
Hm, vandaag wel. Maar feit blijft dat hij de laatste races in bloedvorm is. Als dan eens iemand uitvalt heb je een keer mazzel. Maar je moet er wel zijn. En hij is er steeds.

Folkert

Citaat van: Scuderia91 op 24 oktober 2010 - 15:56:19
Citaat van: Burorri op 24 oktober 2010 - 15:51:26
Citaat van: Ray Den op 24 oktober 2010 - 11:28:46
Citaat van: Burorri op 24 oktober 2010 - 10:46:12

Vettel.....weer een DNF met technische mankementen. Nu komenzijn fouten helemaal hard aan. Alonso zit iig op koers voor zijn titel.


En Sutil.......Waar is hij mee bezig. Ik hoop dat Kumi nog blijft rijden.

Gelukkig had jij dat allemaal weer voorzien hé. ;D

Allé en probeer je totaal aantal posts nu maar weer omhoog te krijgen.

Verdiende winnaar en waarschijnlijk ook verdiende kampioen. Eindelijk na 2 jaar losers als WK.
Voorals nog had de loser Alonso wel verslagen in 2007, in zijn eerste jaar;) . Toch altijd grappig jou reacties te lezen.

Misschien aparte titel voor : F1clown of David Couldhard.




Jammer trouwens, Hamilton heeft zijn overwinning verspeelt door na de SC van de baan te gaan.
Anders had hij volgens mij ook niet gewonnen. Volgens mij waren zijn banden echt te hard versleten om Alonso te kunnen afhouden. Hij kon misschien ook nog op reserve gereden hebben, maar zelfs dan nog. Hij heeft het na de race ook zelf toegegeven. ;)
Ik heb de pers conferentie niet gezien, maar wat zei hij dan?
Trotse vader van Rosalie(L)

meatball

Mooie race dankzij de regen,Massa toch weer onder de mensen.Voor het wk nog twee echte kandidaten Alonso en Webber.Schumacher ook degelijk gereden trouwens.
Vooral pech voor Rosberg die had podium gehaald denk ik.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

_Makke_

#103
Jawadde RedBull, ik denk dat ze ginds bijna zot worden. Vorig jaar naast de titel gegrepen en zoals de zaken nu staan, ook dit jaar. Uiteraard moet RedBull Webber aanduiden als nr 1. Vettel staat véél te ver. Hij moet al rekenen op pech van zowel Alonso, Webber én Hamilton. Alonso en Hamilton zullen op het snelle circuit in Abu Dhabi wel de bovenhand op Red Bull halen. Dus zonder pech is de titel weg voor hem. Jammer genoeg zal RedBull pas echt blij zijn als Vettel de titel pakt, Webber zal dus ook met zijn teammaat moeten vechten. Hoezeer ik Webber het ook gun, het zou zalig zijn moest RedBull naast de titel grijpen door Webber zo onheus te behandelen.

Alonso heeft de titel nu echt wel voor het grijpen. Volgens mij kan enkel pech om nog van de zege halen, aangezien Ferrari volgens mij in Abu Dhabi voor de zege kan vechten. Jammer dat wel, zeker na al die zever die Ferrari verkocht dit jaar. Maar bon, feitelijk alles liever dan Vettel dit seizoen.

De McLaren stelde me dan weer teleur, ik had ze véél sterker verwacht in de regen. Mercedes leek me dan weer verduiveld snel. Zowel Rosberg als Schumacher deden het goed. Rosberg had vandaag misschien zelfs kunnen winnen, want hij verkleinde het gat op Alonso nadat hij Hamilton gepasseerd had. Jammer genoeg werd hij uit de race getikt.

Verder heeft het véél te lang geduurd eer de wagens mochten racen. De race was nog niet goed begonnen of er gingen al wagens de pits in voor inter's. Dus de conditiies waren méér dan te doen op de full wet's.

_Makke_

Citaat van: Ray Den op 24 oktober 2010 - 11:28:46
Verdiende winnaar en waarschijnlijk ook verdiende kampioen. Eindelijk na 2 jaar losers als WK.

Aja, want ze werden geen wereldkampioen in een Ferrari. Is het omdat je gefrustreerd rondloopt in het leven? Of ben je gewoon een triestig figuur?