Korean International Circuit, Auto Valley, 2010

Gestart door Enzo, 13 oktober 2010 - 19:54:39

« vorige - volgende »

KVDracer

Dit doet Webber zijn WK kansen geen goed. Ik denk dat hij nu aan het hopen is op halve punten, want anders zijn zijn kansen wel verkeken. En dan zal denk ik Vettel met het kampioenschap aan de haal gaan.

Folkert

YESSSSS BAI BAI Webber. Gerechtigheid is mooi. Jammer voor Rosberg, maar Alonso, Hamilton en Vettel gaan nu goed scoren.
Trotse vader van Rosalie(L)

KVDracer

Citaat van: Burorri op 24 oktober 2010 - 09:50:02
YESSSSS BAI BAI Webber. Gerechtigheid is mooi. Jammer voor Rosberg, maar Alonso, Hamilton en Vettel gaan nu goed scoren.

Ik had het Webber nu wel gegund  :)

_Makke_

Ondertussen zijn er al een aantal teams die vinden dat de intermediates hier de beste banden zijn. Toont aan dat er véél te lang gewacht werd.

Folkert

#79
Halve punten nu uitdelen zou echt echt arelext zijn. Ookal is het volgens de regels zo, maar ze hadden eerder moeten starten.

Massa, Kubica, Schumacher en Hamilton kunnen hier toch wel wat voordeel hebben.
Trotse vader van Rosalie(L)

KVDracer

De Mac's vallen echt wel tegen. Ze hebben hier echt geen snelheid, we kunnen hun wel afschrijven voor het kampioesnchap.

Folkert

Ik had dat moment van Hamilton gemist, jammer.
Trotse vader van Rosalie(L)

_Makke_

Citaat van: KVDracer op 24 oktober 2010 - 10:20:04
De Mac's vallen echt wel tegen. Ze hebben hier echt geen snelheid, we kunnen hun wel afschrijven voor het kampioesnchap.

Jep, de wagen werkt niet goed in die regen. Jammer. McLaren moet al hopen op een incident tussen Vettel en Alonso. Jammer genoeg ligt Webber er uit. Hem gunde ik die titel nog het meest van allemaal.

Folkert

Hamilton gaat anders nu toch best goed hoor. 4,2 seconde achterstand vind ik niet slecht.
Trotse vader van Rosalie(L)

Folkert

VETTEL OMG. Wie had dit niet verwacht :P

maar Alonso en Hamilton, word spannend.
Trotse vader van Rosalie(L)

KVDracer

Wat een race en dit als de derde race voor het einde van het kampioenschap. Nu Alonso 11 punten voor op Webber. Als RedBull nu slim is zetten ze alles op Webber, want ik denk dat Brazilië en abu Dhabi hun  wel ligt. Nog één iemand moet er vooraan wegvallen en MS staat op het podium  :P

Folkert


Vettel.....weer een DNF met technische mankementen. Nu komenzijn fouten helemaal hard aan. Alonso zit iig op koers voor zijn titel.


En Sutil.......Waar is hij mee bezig. Ik hoop dat Kumi nog blijft rijden.
Trotse vader van Rosalie(L)

Ray Den

Citaat van: Burorri op 24 oktober 2010 - 10:46:12

Vettel.....weer een DNF met technische mankementen. Nu komenzijn fouten helemaal hard aan. Alonso zit iig op koers voor zijn titel.


En Sutil.......Waar is hij mee bezig. Ik hoop dat Kumi nog blijft rijden.

Gelukkig had jij dat allemaal weer voorzien hé. ;D

Allé en probeer je totaal aantal posts nu maar weer omhoog te krijgen.

Verdiende winnaar en waarschijnlijk ook verdiende kampioen. Eindelijk na 2 jaar losers als WK.
Citaat van: campos op 19 oktober 2009 - 16:38:54
het zat Button gisteren gewoon allemaal weer lekker mee,

Niels_

Schitterende race! Ik dacht even dat ik voor niks was opgestaan, maar het was het toch waard. Kampioenschap blijft ook open. Verder mag Webber wel erg blij zijn dat de motor van Vettel er de brui aan gaf.

robbert

leuke race, echt nooit verwacht dat redbull nog ging uitvallen en dat alonso ging winnen. Het ziet er ineens heel goed uit, maar nog 2 races te gaan é