Korean International Circuit, Auto Valley, 2010

Gestart door Enzo, 13 oktober 2010 - 19:54:39

« vorige - volgende »

robbert

ja er is nu een grote favoriet voor de zege. Vettel!!! Want het blijft nu regenen, dus ik zie nog gebeuren dat er niet geracet word. jammer voor Alonso. Had een mooie kans om te winnen

KVDracer

Het zullen etrug halve punten worden. Maar als  ze voor deze race punten uitdelen, zou ik het wel triestig vinden, indien ze niet meer racen.

robbert

komaan zeg, ze moeten nog meer aziatische races in de kalender droppen. En Alonso krijgt het op zijn heupen. Vraagt aan webber waar whiting blijft. Ja Alonso ziet het ook gebeuren dat zijn kansen op de titel verkleinen, door deze klote regenrace >:(

edit: de rijder van de SC zegt dat enkel bocht 16 gevaarlijk is. Amai FIA is goe bezig

KVDracer

Citaat van: robbert op 24 oktober 2010 - 08:50:52
komaan zeg, ze moeten nog meer aziatische races in de kalender droppen. En Alonso krijgt het op zijn heupen. Vraagt aan webber waar whiting blijft. Ja Alonso ziet het ook gebeuren dat zijn kansen op de titel verkleinen, door deze klote regenrace >:(

edit: de rijder van de SC zegt dat enkel bocht 16 gevaarlijk is. Amai FIA is goe bezig

Ze moeten vooral het startuur nog verlaten. Als je weet dat het snel donker wordt, vertrek dan om 13u plaatselijke tijd. Zeker omdat F1 hier de enige race is. Maarja, Bernie heeft schrik dat ze dan in Europa niet meer gaan kijken.

robbert

Citaat van: KVDracer op 24 oktober 2010 - 08:53:53
Citaat van: robbert op 24 oktober 2010 - 08:50:52
komaan zeg, ze moeten nog meer aziatische races in de kalender droppen. En Alonso krijgt het op zijn heupen. Vraagt aan webber waar whiting blijft. Ja Alonso ziet het ook gebeuren dat zijn kansen op de titel verkleinen, door deze klote regenrace >:(

edit: de rijder van de SC zegt dat enkel bocht 16 gevaarlijk is. Amai FIA is goe bezig

Ze moeten vooral het startuur nog verlaten. Als je weet dat het snel donker wordt, vertrek dan om 13u plaatselijke tijd. Zeker omdat F1 hier de enige race is. Maarja, Bernie heeft schrik dat ze dan in Europa niet meer gaan kijken.
Ja als ze nog meer tilkecircuits aanleggen, zullen er geen meer kijken. En Webber is toch niet aan het vragen om de race af te schaffen é?? Want dat zou in zijn voordeel zijn denk ik, hij is leider van het kampioenschap en enkel vettel wint punten op hem dan.

Edit: Men zal wellicht toch starten, maar dan achter SC.

Folkert

Halve punten zou ik echt jammer vinden, maar hoop nog dat ze gaan racen. Maar stel dat de race niet van start gaat, vervalt hij dan? Of word hij net als Indy uitgesteld tot andere dag?
Trotse vader van Rosalie(L)

Folkert

#66
Button snelste ronde, die gaat echt goed nu. Word spannend.  :o  8)



Schumacher blijft veel spinnen deze race. Kan je niks zeggen over leeftijd hebben nu, maar gewoon....ja wat is het?


1 voordeel met deze regen: GEEN RECLAME TIJDENS DE RACE. Yes
Trotse vader van Rosalie(L)

gloudiesaurus

Vraag me af of er nog wel geracet word  ::)

Saai zo dat lange wachten...

Grappig dat Webber zegt dat het niet kan, en Hamilton juist wel wil ;)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

gloudiesaurus

Ze hebben het trouwens wel een beetje aan zichzelf te danken, als dat asfalt er langer lag waren de problemen nu niet zo groot. En de afwatering? Daar zet ik zo ook mijn vraagtekens bij...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

0634

Citaat van: gloudiesaurus op 24 oktober 2010 - 09:24:40
Vraag me af of er nog wel geracet word  ::)

Saai zo dat lange wachten...

Grappig dat Webber zegt dat het niet kan, en Hamilton juist wel wil ;)

Tja, de WK stand he...

_Makke_

Komaan Charlie, start die race nu toch. Dat RedBull niet wil starten lijkt me nogal wiedes, maar de race omstandigheden zijn toch doenbaar? Dit kan tenminste nog wat actie bieden.

Folkert

Ik denk dat er best veel risico nu aan kleeft om toch te starten. Ik kan het ergens wel begrijpen, andere kant ook weer helemaal niet. Zijn geen vakkenvullers van de Liddle.
Trotse vader van Rosalie(L)

KVDracer

#72
Ik denk dat ze al in slechter omstandigheden geraced hebben. Dit is toch wat ze horen te doen e. Ze zouden beter eisen stellen aan de asfaltlaag oin verband met de wateropname en afvoer in plaats van hun bezig te houden met andere belachelijke regels. Als ze denken dat ze de F1 zi populair gaan maken in Zuid-Korea.

Folkert

Gadverdamme, dit is echt heel slecht.

Nu maar hopen dat de laatste 37 ronde maar los gaan.



SC NAAR BINNEN.
Trotse vader van Rosalie(L)

_Makke_

Citaat van: Burorri op 24 oktober 2010 - 09:35:06
Ik denk dat er best veel risico nu aan kleeft om toch te starten. Ik kan het ergens wel begrijpen, andere kant ook weer helemaal niet. Zijn geen vakkenvullers van de Liddle.

Bij mij begint dit meer en meer op een klucht te lijken. De spray valt vrij goed mee. Blijkbaar houden ze geen rekening met de motieven van Red Bull en Ferrari. Zij schakelen McLaren in deze situatie uit, nogal wiedes dat ze dan zeggen dat het te gevaarlijk is. Zeker als het veld wat uiteen gerukt wordt lijken de omstandigheden me méér dan doenbaar.

Oef, hoor net dat de SC binnen komt. 10 ronden te laat, maar bon.