Kan Schumacher het nog?

Gestart door Enzo, 18 juni 2010 - 02:06:18

« vorige - volgende »

janke

Citaat van: Jeroen op 16 november 2011 - 21:20:44
Citaat van: janke op 16 november 2011 - 21:08:58
Qua prestaties niet nee. Helemaal met je eens. Ken je nog de periode tussen Scheckter en Schumacher? Misschien wel de zwartste periode in hun F1 geschiedenis. Maar Ferrari bleef zijn magie houden, tot op de dag van vandaag. Meer dan de halve wereld kent het embleem en waar het voorstaat, gelijk Porsche. Als dat geen magie meer heeft, weet ik het ook niet meer.
Je hebt de autofabrikant Ferrari en het raceteam Ferrari. Het voorbeeld van Porsche snap ik dan ook niet. Porsche maakt auto's en is geen F1-team.
Ferrari en Porsche maken auto's. Alle 2 zitten ze wereldwijd in de autosport. En alle 2 al meer dan een halve eeuw. Heel veel autosport fanaten of liefhebbers die houden zich niet alleen met F1 bezig. Misschien jij?? Ik vraag maar. Nog wat, waarom worden er zoveel Ferrari's en Porsche's verkocht?/ Denk jij nu werkelijk alleen om het uiterlijk??
Some things are too important to be left in the past.

0634

Waarschijnlijk typte je deze vraag toen ik het topic net aan het scheiden was, maar voor de goede orde: er is nu een Ferrari-topic waar we verder kunnen :).

Schumiiii

Schumi en vettel winnen al 5j na elkaar de race of champions, vettel wel wat beter maar dat is niet abnormaal uiteraard maar ze doen het alweer, die 2 zijn gewoon toppers van de bovenste plank.

monaco2011

Citaat van: Schumiiii op 05 december 2011 - 00:49:00
Schumi en vettel winnen al 5j na elkaar de race of champions, vettel wel wat beter maar dat is niet abnormaal uiteraard maar ze doen het alweer, die 2 zijn gewoon toppers van de bovenste plank.
en vandaag kwam ie één honderste tekort voor een plek in de finale, na oa van Button en Vettel te hebben gewonnen. Niet dat dat heel veel zegt, maar blijft toch leuk om te zien.

JimmySPA



Volgend jaar rijdt Schumi dus met AMG Power!!

"Racing is Life, Everything Else is Just Waiting"

0634


Schumiiii

Citaat van: monaco2011 op 05 december 2011 - 01:02:58
Citaat van: Schumiiii op 05 december 2011 - 00:49:00
Schumi en vettel winnen al 5j na elkaar de race of champions, vettel wel wat beter maar dat is niet abnormaal uiteraard maar ze doen het alweer, die 2 zijn gewoon toppers van de bovenste plank.
en vandaag kwam ie één honderste tekort voor een plek in de finale, na oa van Button en Vettel te hebben gewonnen. Niet dat dat heel veel zegt, maar blijft toch leuk om te zien.

Uiteraard wil dit niet extreem veel zeggen maar toch toont het aan wat voor grootheid de man wel niet is, toch button en vettel geklopt in een één tegen één duel maar we weten dat race of champions altijd alle kanten uitkan, volgende keer kan het net omgekeerd zijn :).
Maar ik ben enorm fier ik ik al heel mijn leven voor de grootmeester supporter.

Franky R.


0634

Tja, Mercedes is niet de grote Schumacher show natuurlijk. Voorlopig moet ie eerst maar eens proberen om Rosberg een jaartje te verslaan ;).

monaco2011

Citaat van: Jeroen op 05 december 2011 - 23:11:35
Tja, Mercedes is niet de grote Schumacher show natuurlijk. Voorlopig moet ie eerst maar eens proberen om Rosberg een jaartje te verslaan ;).
maar dit is wel een schumacher topic ;)

0634

Maar Mercedes verandert van naam, niet Schumacher ;).

robbert

Citaat van: monaco2011 op 05 december 2011 - 23:26:50
Citaat van: Jeroen op 05 december 2011 - 23:11:35
Tja, Mercedes is niet de grote Schumacher show natuurlijk. Voorlopig moet ie eerst maar eens proberen om Rosberg een jaartje te verslaan ;).
maar dit is wel een schumacher topic ;)

mss een idee om een topic te openen van mercedes

Wizard

En voor AMG. Kunnen we de topics daarna samenvoegen.

Wizard

Citaat van: Schumiiii op 05 december 2011 - 22:47:59
Citaat van: monaco2011 op 05 december 2011 - 01:02:58
Citaat van: Schumiiii op 05 december 2011 - 00:49:00
Schumi en vettel winnen al 5j na elkaar de race of champions, vettel wel wat beter maar dat is niet abnormaal uiteraard maar ze doen het alweer, die 2 zijn gewoon toppers van de bovenste plank.
en vandaag kwam ie één honderste tekort voor een plek in de finale, na oa van Button en Vettel te hebben gewonnen. Niet dat dat heel veel zegt, maar blijft toch leuk om te zien.

Uiteraard wil dit niet extreem veel zeggen maar toch toont het aan wat voor grootheid de man wel niet is, toch button en vettel geklopt in een één tegen één duel maar we weten dat race of champions altijd alle kanten uitkan, volgende keer kan het net omgekeerd zijn :).
Maar ik ben enorm fier ik ik al heel mijn leven voor de grootmeester supporter.

Wel niet = niet? ;)

Folkert

Citaat van: Schumiiii op 05 december 2011 - 22:47:59
Citaat van: monaco2011 op 05 december 2011 - 01:02:58
Citaat van: Schumiiii op 05 december 2011 - 00:49:00
Schumi en vettel winnen al 5j na elkaar de race of champions, vettel wel wat beter maar dat is niet abnormaal uiteraard maar ze doen het alweer, die 2 zijn gewoon toppers van de bovenste plank.
en vandaag kwam ie één honderste tekort voor een plek in de finale, na oa van Button en Vettel te hebben gewonnen. Niet dat dat heel veel zegt, maar blijft toch leuk om te zien.

Uiteraard wil dit niet extreem veel zeggen maar toch toont het aan wat voor grootheid de man wel niet is, toch button en vettel geklopt in een één tegen één duel maar we weten dat race of champions altijd alle kanten uitkan, volgende keer kan het net omgekeerd zijn :).
Maar ik ben enorm fier ik ik al heel mijn leven voor de grootmeester supporter.
Als het niet extreem veel wil zeggen, hoe kan het dan aan tonen hoe groot MSC is? ROC zegt mij niet zo veel mbt grote van een coureur. Omdat iemand die wint wil niet zeggen dat hij daarom ook heel goed is. Kijk liever naar afgelopen 2 jaar en daar zie je toch wel iets anders. Dan zou je kunnen concluderen dat het niet zo
n groot heid is geweest als sommige ons willen doen geloven. . Moet weer onderdoen voor Rosberg.

Maar goed, dat hij een goeie was staat als een paal boven water.
Trotse vader van Rosalie(L)