Kan Schumacher het nog?

Gestart door Enzo, 18 juni 2010 - 02:06:18

« vorige - volgende »

Wizard

Citaat van: Schumiiii op 06 oktober 2011 - 17:19:40
Ieder zal gewoon z'n eigen idool naar voor schuiven, hetgeen me stoort is vooral de mensen die senna zeggen maar deze nooit zien racen hebben en tis gewete de meeste opeens fan zijn geworden door zn' dood.

Bij mij is dat niet het geval maar wat een non-argument: Er is genoeg beeldmateriaal om je conclusie te trekken.

monaco2011

Citaat van: Wizard op 07 oktober 2011 - 07:40:10
Citaat van: Schumiiii op 06 oktober 2011 - 17:19:40
Ieder zal gewoon z'n eigen idool naar voor schuiven, hetgeen me stoort is vooral de mensen die senna zeggen maar deze nooit zien racen hebben en tis gewete de meeste opeens fan zijn geworden door zn' dood.

Bij mij is dat niet het geval maar wat een non-argument: Er is genoeg beeldmateriaal om je conclusie te trekken.
ok, maar of je t nou over topsporters hebt of over artiesten als ze vroegtijdig sterven dan geeft dat wel een enorme boost aan hun populariteit, dat valt gewoon niet te ontkennen.

Wizard

Wat los staat van zijn prestaties. ;)

monaco2011

Citaat van: Wizard op 07 oktober 2011 - 15:48:59
Wat los staat van zijn prestaties. ;)
absoluut, maar het beïnvloed wel de manier waarop (sommige) mensen naar hem kijken.


Niels_

Even tussendoor: ondertussen zitten we al aan 84 pagina's en zolang deze held blijft doorgaan zal deze discussie niet eerder stoppen. :P

0634


KVDracer

Citaat van: monaco2011 op 07 oktober 2011 - 15:16:13
Citaat van: Wizard op 07 oktober 2011 - 07:40:10
Citaat van: Schumiiii op 06 oktober 2011 - 17:19:40
Ieder zal gewoon z'n eigen idool naar voor schuiven, hetgeen me stoort is vooral de mensen die senna zeggen maar deze nooit zien racen hebben en tis gewete de meeste opeens fan zijn geworden door zn' dood.

Bij mij is dat niet het geval maar wat een non-argument: Er is genoeg beeldmateriaal om je conclusie te trekken.
ok, maar of je t nou over topsporters hebt of over artiesten als ze vroegtijdig sterven dan geeft dat wel een enorme boost aan hun populariteit, dat valt gewoon niet te ontkennen.

Ik heb Senna nooit zien racen, maar heb wel al redelijk veel beeldmateriaal opgezocht en bijeen verzameld. Senna was een topper die de F1 voor een stuk veranderd heeft (hij heeft het psychogologisch gedeelte er meer bij betrokken) maar het is wel zo dat dat door zijn dood iedereen hem sympathiek, de beste ooit, de F1 god begon te vinden. Was Schumacher gestorven in een race zou hij ook meer krediet krijgen dan nu. En dat is gewoon het geval bij iedere mens die vroeg sterft. Je mag hem een eikel vinden, maar eens die persoon er niet meer is, heb je enkel nog de goede herinneringen.

0634

Nee hoor. Niemand is vergeten dat Senna Prost met opzet ramde 21 jaar geleden. Je onthoudt ook de mindere dingen.

als de hype rond de dood voorbij is hij wel weer net zo goed als hij was. Wel denk ik dat nostalgie soms dingen wel mooier maakt dan dat ze zijn. Ik ben wat F1 betreft een dikke vette jaren 80 fan, maar ik hoor ook wel eens mensen roepen dat vroeger alles beter was maar echt: ook toen waren er saaie optochten. Niet minder (of meer) dan nu.

Sterker die specifieke 2011-seizoen heeft eigenlijk nog maar nauwelijks optochten gehad.

monaco2011

Citaat van: Jeroen op 09 oktober 2011 - 07:39:47
Nee hoor. Niemand is vergeten dat Senna Prost met opzet ramde 21 jaar geleden. Je onthoudt ook de mindere dingen.

als de hype rond de dood voorbij is hij wel weer net zo goed als hij was. Wel denk ik dat nostalgie soms dingen wel mooier maakt dan dat ze zijn. Ik ben wat F1 betreft een dikke vette jaren 80 fan, maar ik hoor ook wel eens mensen roepen dat vroeger alles beter was maar echt: ook toen waren er saaie optochten. Niet minder (of meer) dan nu.

Sterker die specifieke 2011-seizoen heeft eigenlijk nog maar nauwelijks optochten gehad.
jij bent dat niet vergeten, maar ik denk dat heel veel mensen dat ook gewoon niet weten. Uiteraard heeft zn dood impact op hoe mensen tegen hem aankijken.

0634

Citaat van: monaco2011 op 09 oktober 2011 - 10:21:24
Citaat van: Jeroen op 09 oktober 2011 - 07:39:47
Nee hoor. Niemand is vergeten dat Senna Prost met opzet ramde 21 jaar geleden. Je onthoudt ook de mindere dingen.

als de hype rond de dood voorbij is hij wel weer net zo goed als hij was. Wel denk ik dat nostalgie soms dingen wel mooier maakt dan dat ze zijn. Ik ben wat F1 betreft een dikke vette jaren 80 fan, maar ik hoor ook wel eens mensen roepen dat vroeger alles beter was maar echt: ook toen waren er saaie optochten. Niet minder (of meer) dan nu.

Sterker die specifieke 2011-seizoen heeft eigenlijk nog maar nauwelijks optochten gehad.
jij bent dat niet vergeten, maar ik denk dat heel veel mensen dat ook gewoon niet weten. Uiteraard heeft zn dood impact op hoe mensen tegen hem aankijken.
Dat is ook wel zo, ben ik met je eens hoor. Hij heeft, net als Clark of Villeneuve een soort van aura gekregen dat hem nog een toefje groter maakt. Maar ach, voor dat aura moet je wel een erg hoge prijs betalen ;).

Maar het is niet zo dat alleen de goede dingen blijven hangen.

Enzo

#1256
Toch weer een sterke race gezien van "Der Schumi"!  8)
Die paar laps aan kop kon ik wel van genieten, ook al wist ik dat hij nog moest stoppen.
Ook de snelste tijd van de race in de derde sector gereden.

Met een betere Mercedes doet hij gewoon weer mee voor de knikkers, laten we hopen dat het lukt voordat hij echt te oud is. :)

Schumiiii

Citaat van: Enzo op 09 oktober 2011 - 16:28:03
Toch weer een sterke race gezien van "Der Schumi"!  8)
Die paar laps aan kop kon ik wel van genieten, ook al wist ik dat hij nog moest stoppen.
Ook de snelste tijd van de race in de derde sector gereden.

Met een betere Mercedes doet hij gewoon weer mee voor de knikkers, laten we hopen dat het lukt voordat hij echt te oud is. :)

Inderdaad, vandaag heb ik gezien dat mocht deze een goeie wagen hebben deze terug meedoet voor de overwinningen, meedoen voor de titel weet ik niet want rosberg is ook een lastige teamgenoot he maar zoals ik die nu bezig zie de laaste races al das toch een ouwe schumacher, weliswaar nooit meer op z'n allerbest want dat kan volgens mij ook niet maar hij zou zeker zich tonen.


0634

Tja, geen idee... We zullen zien.