Kan Schumacher het nog?

Gestart door Enzo, 18 juni 2010 - 02:06:18

« vorige - volgende »

0634

Citaat van: Schumiiii op 05 oktober 2011 - 21:57:56

Dan hebbe nederlands een probleem; ik heb gezegd; in hun tijd.
En soit; ik zal het u dan maar simpel maken; schumacher is de beste ooit, voila en alsook natuurlijk de succesvolste.

We hebben slechts een man met de meeste titels (Schumacher), een man met de meest succesvolle start/win verhouding (Fangio) en een heleboel meningen. De rest is quatsch. En daar laat ik het verder bij.

monaco2011

Citaat van: Jeroen op 05 oktober 2011 - 22:17:56
Citaat van: Schumiiii op 05 oktober 2011 - 21:57:56

Dan hebbe nederlands een probleem; ik heb gezegd; in hun tijd.
En soit; ik zal het u dan maar simpel maken; schumacher is de beste ooit, voila en alsook natuurlijk de succesvolste.

We hebben slechts een man met de meeste titels (Schumacher), een man met de meest succesvolle start/win verhouding (Fangio) en een heleboel meningen. De rest is quatsch. En daar laat ik het verder bij.
Fangio heeft voor zn 40e geen één titel gewonnen, dat zegt misschien ook wel wat. Wat mij betreft is het geen vraag of de meeste kampioenen na hem beter zijn. Ik denk ook dat er nog velen gaan komen die beter als Schumacher zijn. Maar goed, da's mijn gevoel.

0634

Natuurlijk zegt dat wat. Het WK begon immers pas in 1950. Toen was Fangio al 39 jaar oud.

Je vraagt wel heel veel van hem  ;).

monaco2011

Citaat van: Jeroen op 06 oktober 2011 - 06:15:02
Natuurlijk zegt dat wat. Het WK begon immers pas in 1950. Toen was Fangio al 39 jaar oud.

Je vraagt wel heel veel van hem  ;).
het zegt wat over de tegenstand ;)

T.Nuvolari

Citaat van: monaco2011 op 06 oktober 2011 - 08:40:39
Citaat van: Jeroen op 06 oktober 2011 - 06:15:02
Natuurlijk zegt dat wat. Het WK begon immers pas in 1950. Toen was Fangio al 39 jaar oud.

Je vraagt wel heel veel van hem  ;).
het zegt wat over de tegenstand ;)

Hoezo? Tellen Ascari en Farina niet mee als te duchten tegenstanders?

Folkert

Citaat van: M@rc op 06 oktober 2011 - 08:59:41
Citaat van: monaco2011 op 06 oktober 2011 - 08:40:39
Citaat van: Jeroen op 06 oktober 2011 - 06:15:02
Natuurlijk zegt dat wat. Het WK begon immers pas in 1950. Toen was Fangio al 39 jaar oud.

Je vraagt wel heel veel van hem  ;).
het zegt wat over de tegenstand ;)

Hoezo? Tellen Ascari en Farina niet mee als te duchten tegenstanders?
Nee, want Schumacher is de enige echte goeie coureur ;)
Trotse vader van Rosalie(L)


Folkert

Trotse vader van Rosalie(L)

Gerard


Folkert

Trotse vader van Rosalie(L)

Schumiiii

Haha, ze hebbe nie eens door dat ik aan het zeveren ben neemt niet weg ze wel de beste in hun tijd waren en jullie mogen zoveel roepen en tieren als je wil; fangio was de beste in zijn tijd en daar helpen de cijfers wel heel wat bij ja maar je bent gewoon de beste als je 5keer kampioen kan worden in 8jaar tijd.

Senna was ook de beste op gebied van rijden, prost moest niet zozeer onderdoen maar senna had echt nog een betere rijstijl enz....dat maakte toen van senna de beste in die tijd en schumacher was 10jaar lang de beste ook al kan je niet alle jaren de titel behalen.

Er is idd geen beste ooit omdat fangio nooit heeft geraced tegen senna en schumacher laat staan dan nog met een ong evenwaardige wagen, dat is natuurlijk onmogelijk allemaal.

Ieder zal gewoon z'n eigen idool naar voor schuiven, hetgeen me stoort is vooral de mensen die senna zeggen maar deze nooit zien racen hebben en tis gewete de meeste opeens fan zijn geworden door zn' dood.

monaco2011

Citaat van: M@rc op 06 oktober 2011 - 08:59:41
Citaat van: monaco2011 op 06 oktober 2011 - 08:40:39
Citaat van: Jeroen op 06 oktober 2011 - 06:15:02
Natuurlijk zegt dat wat. Het WK begon immers pas in 1950. Toen was Fangio al 39 jaar oud.

Je vraagt wel heel veel van hem  ;).
het zegt wat over de tegenstand ;)

Hoezo? Tellen Ascari en Farina niet mee als te duchten tegenstanders?
Qua namen wel natuurlijk, maar ik weet niet, weet niet of we die eerste jaren echt heel serieus moeten nemen. tegenwoordig is het topsport, toendertijd meer een elite sport denk ik. Maar goed, ik moet eerlijk zeggen dat ik niet heel goed geinformeerd ben over hoe het toen ging.

0634

Citaat van: Schumiiii op 06 oktober 2011 - 17:19:40
Haha, ze hebbe nie eens door dat ik aan het zeveren ben.
Jawel hoor.

T.Nuvolari

Citaat van: Schumiiii op 06 oktober 2011 - 17:19:40Ieder zal gewoon z'n eigen idool naar voor schuiven, hetgeen me stoort is vooral de mensen die senna zeggen maar deze nooit zien racen hebben en tis gewete de meeste opeens fan zijn geworden door zn' dood.

Waarom zou dat niet kunnen? Ik ben fan van Steve McQueen, Jimy Hendrix, Curtis Mayfield, Jim Clark, Nuvolari, Ambiorix, Osamu Tezuka en nog veel anderen die al dood waren voor ik ze leerde kennen.

Wizard