Kan Schumacher het nog?

Gestart door Enzo, 18 juni 2010 - 02:06:18

« vorige - volgende »

Folkert

Vliegen kan Schumacher iig nog wel  ;D

Grote fout van Schumi. Helemaal verkeerd ingeschat, mag een groot kampioen niet maken.
Trotse vader van Rosalie(L)

0634

Natuurlijk wel. Laten we het niet opblazen zeg. Iedereen maakt fouten.

Enzo

Citaat van: Jeroen op 27 september 2011 - 12:10:25
Natuurlijk wel. Laten we het niet opblazen zeg. Iedereen maakt fouten.

Eens, foutje kan gebeuren. Daarnaast moeten we niet vergeten dat er dit jaar veel meer wheel to wheel close-racing is als de afgelopen seizoenen. Misschien wel meer dan ooit, voornamelijk doordat we nu DRS, KERS en Pirelli hebben.

Om Hamilton en Schumacher als voorbeeld te gebruiken, beide heren zijn echte racers en zullen misschien wel sneller een inhaalactie inzetten t.o.v. de andere. Het is dan ook niet vreemd dat deze twee in verhouding vaak incidenten hebben gehad dit seizoen.

monaco2011

Citaat van: Enzo op 27 september 2011 - 16:02:56
Citaat van: Jeroen op 27 september 2011 - 12:10:25
Natuurlijk wel. Laten we het niet opblazen zeg. Iedereen maakt fouten.

Eens, foutje kan gebeuren. Daarnaast moeten we niet vergeten dat er dit jaar veel meer wheel to wheel close-racing is als de afgelopen seizoenen. Misschien wel meer dan ooit, voornamelijk doordat we nu DRS, KERS en Pirelli hebben.

Om Hamilton en Schumacher als voorbeeld te gebruiken, beide heren zijn echte racers en zullen misschien wel sneller een inhaalactie inzetten t.o.v. de andere. Het is dan ook niet vreemd dat deze twee in verhouding vaak incidenten hebben gehad dit seizoen.
komt vooral doordat ze op plekken rijden die ze niet gewend zijn denk ik. De foutjes van zondag kun je beide heren wel verwijten omdat ze totaal onnodig waren, had weinig te maken met gewaagde inhaalactie's ofzo.

Enzo

Citaat van: monaco2011 op 27 september 2011 - 16:57:27
Citaat van: Enzo op 27 september 2011 - 16:02:56
Citaat van: Jeroen op 27 september 2011 - 12:10:25
Natuurlijk wel. Laten we het niet opblazen zeg. Iedereen maakt fouten.

Eens, foutje kan gebeuren. Daarnaast moeten we niet vergeten dat er dit jaar veel meer wheel to wheel close-racing is als de afgelopen seizoenen. Misschien wel meer dan ooit, voornamelijk doordat we nu DRS, KERS en Pirelli hebben.

Om Hamilton en Schumacher als voorbeeld te gebruiken, beide heren zijn echte racers en zullen misschien wel sneller een inhaalactie inzetten t.o.v. de andere. Het is dan ook niet vreemd dat deze twee in verhouding vaak incidenten hebben gehad dit seizoen.
komt vooral doordat ze op plekken rijden die ze niet gewend zijn denk ik. De foutjes van zondag kun je beide heren wel verwijten omdat ze totaal onnodig waren, had weinig te maken met gewaagde inhaalactie's ofzo.

Nah, dat betwijfel ik ergens wel een beetje. Deze twee lijken toch iets agressiever dan de rest, zeker bij het inhalen.
Als je dan bedenkt dat het vershil tussen vers en oud rubber 3 á 4 seconde is en het rempunt dan nogal verschilt en de achtervolger vaak KERS en DRS gebruikt.
Ongelukje zit in een kleiner hoekje dit jaar...

Kootje

Citaat van: monaco2011 op 27 september 2011 - 16:57:27
komt vooral doordat ze op plekken rijden die ze niet gewend zijn denk ik.

Deze begrijp ik niet helemaal ??
Het is toch niet het eerste rondje Singapore wat ze deden ??

CitaatDe foutjes van zondag kun je beide heren wel verwijten omdat ze totaal onnodig waren, had weinig te maken met gewaagde inhaalactie's ofzo.

Mee eens, al kan ik Enzo's redenatie waarom het juist bij hen gebeurt ook begrijpen.
Maar in deze gevallen waren ze beiden gewoon niet zo handig bezig.

monaco2011

Citaat van: Kootje op 27 september 2011 - 17:16:02
Citaat van: monaco2011 op 27 september 2011 - 16:57:27
komt vooral doordat ze op plekken rijden die ze niet gewend zijn denk ik.

Deze begrijp ik niet helemaal ??
Het is toch niet het eerste rondje Singapore wat ze deden ??

CitaatDe foutjes van zondag kun je beide heren wel verwijten omdat ze totaal onnodig waren, had weinig te maken met gewaagde inhaalactie's ofzo.

Mee eens, al kan ik Enzo's redenatie waarom het juist bij hen gebeurt ook begrijpen.
Maar in deze gevallen waren ze beiden gewoon niet zo handig bezig.
met plekken bedoelde ik positie's. Is niet de enige reden, maar heeft er wel mee te maken natuurlijk. Als je vooraan rijdt kun je hooguit op een achterblijver als Coulthard knallen ;)

Kootje

Citaat van: monaco2011 op 27 september 2011 - 17:18:03
Citaat van: Kootje op 27 september 2011 - 17:16:02
Citaat van: monaco2011 op 27 september 2011 - 16:57:27
komt vooral doordat ze op plekken rijden die ze niet gewend zijn denk ik.

Deze begrijp ik niet helemaal ??
Het is toch niet het eerste rondje Singapore wat ze deden ??

CitaatDe foutjes van zondag kun je beide heren wel verwijten omdat ze totaal onnodig waren, had weinig te maken met gewaagde inhaalactie's ofzo.

Mee eens, al kan ik Enzo's redenatie waarom het juist bij hen gebeurt ook begrijpen.
Maar in deze gevallen waren ze beiden gewoon niet zo handig bezig.
met plekken bedoelde ik positie's. Is niet de enige reden, maar heeft er wel mee te maken natuurlijk. Als je vooraan rijdt kun je hooguit op een achterblijver als Coulthard knallen ;)

Tuurlijk ..... STOOOOOOM !!!  :-[

Folkert

Dit kan Schummie iig al niet meer :P (zonder grijze haren er uit te trekken  ;D)
Trotse vader van Rosalie(L)

Wizard

Nee, zonder dominant materiaal blijft prestatie uit. Misschien hadden de kritici destijds toch gelijk en is Schumacher véél slechter dan zijn resultaten laten zien. ;)

0634

ik ben één van zijn critici (dan wel met een 'c' ;D), maar nee, dat was hij niet.

Wizard

Begint een zin niet met een hoofdletter? Hork!! >:(







































:-*

Schumiiii

Citaat van: Wizard op 01 oktober 2011 - 19:44:48
Nee, zonder dominant materiaal blijft prestatie uit. Misschien hadden de kritici destijds toch gelijk en is Schumacher véél slechter dan zijn resultaten laten zien. ;)

Denkt eens na; schumacher is nu wat van z'n snelheid kwijt sowieso, toch kan deze in de meeste races nu rosberg bijbenen, daarmee bedoel ik dat rosberg npg nauwelijks sneller is tijdens de race dan schumacher, je moet je dan maar eens de vraag stellen, wat mocht de ouwe dat beetje snelheid terug hebben zoals vroeger? Rosberg is een groot talent maar het toont voor mij nogmaals aan hoe groot schumacher wel niet is.

Schumacher heeft het totaalpakket of het toch gehad en dat maakt van hem de beste ooit. (al kan je de tijden niet vergelijken natuurlijk).

Wizard

Hij toont aan dat Schumacher met dominant materiaal kon winnen en nu kwetsbaar is. :D

Schumiiii

#1154
Citaat van: Wizard op 01 oktober 2011 - 23:54:56
Hij toont aan dat Schumacher met dominant materiaal kon winnen en nu kwetsbaar is. :D

Tuurlijk, zelfs een button won een titel omdat deze met een veel beter wagen rond reed.

In 94-2000-en mss zelfs 2001- en zeker in 2003 heeft schumacher titels gewonnen met een iets mindere tot ong evenwaardige wagen als de anderen. In 2000 was de mclaren toch nog altijd dat tikkeltje beter ook en in 2003 dikwijls problemen gehad met die banden en het scheelde slechts 2tal punten voor op raikkonen.

In 96 won schumacher races en vooral die in de regen was subliem toen, die wagen had mss wel snelheid maar al het andere was om van te bleiten, er mankeerde altijd wel wat aan, de wagen was niet bepaald bestuurbaar hetgeen irvine heeft gezegd toen en hij zelf zegde schumacher ermee weg kon en hemzelf niet echt mee weg kon.
Als de verschillen echt heel groot zijn dan kan je alleen maar winnen natuurlijk als de 6 beter voor je uitvallen maar dat is nog nooit gebeurd dit seizoen, zo kan je met zo'n kutmercedes nooit winnen hoe goed je ook moge zijn en senna zou zoiets ook niet kunnen, er zijn nu éénmaal grenzen aan.

In 97 was die ferrari in mijn ziens niet eens in staat om mee te doen voor de titel, toch doet schumacher het om tot het laatste mee te strijden, helaas had villeneuve een veel beter wagen, kon je niet naast kijken, over heel het seizoen bekeken en alsook in die beruchte race toen zag je duidelijk het verschil maar daar gaat het niet om, het gaat erom schumacher toen met die ferrari ook al kon meestrijden.

Dan in 99 het was; was alles aan het goed maken op hakkinen, ondanks de mclaren ook beter was dan de ferrari, helaas zorgde dat accident ervoor schumacher het mocht vergeten, mss had deze toen al z'n 1ste titel behaald aangezien deze toen zeer sterk bezig was.

Er zijn maar weinigen die met een (iets) mindere wagen kampioen kunnen worden zenne.

En niet te vergeten; schumacher is iemand die vroeger 's nachts nog bezig was met de mannen van ferrari en co terwijl alle andere rijders al in hun bed lagen, zelfs nu nog vraag je je af waar deze de vechtlust nog haalt om terug te keren eerst en vooral en dan na dat slechte jaar wat niet abnormaal was toch nog verder te doen en nu ook dit seizoen ze geen goeie wagen hebben, schumacher kan een wagen naar z'n hand zetten, iedereen verwacht dan maar dat meteen op 123 zo zal zijn maar zo werkt het niet, bij ferrari heeft het ook lang geduurd eer de grote successen er gekomen zijn, met de juiste mensen op de juiste plaats en met de perfecte rijder erbij, zo bekom je de successen zoals schumacher en ferrari toen, das een klein beetje nu zo bij red bull, ik zeg wel, een klein beetje, om 5-6jaar na elkaar te winnen geeft red bull nog een eindje af te leggen :).

En ja, zet schumacher of eender wie in die wagen waar d'ambrosio in rijd en schumi zal ook achteraan rond rijden maar vergeet niet, zelfs dna kan je je enorm laten opmerken, denk dan maar aan bv z'n test bij jordan van schumacher, die loog dat'em al op spa had gereden en meteen een knaltijd neerzette, sneller dan z'n ervaren teamgenoot enz...denk maar aan alonso bij minardi toen, wat deze uit die minardi kon halen was schitterend, vettel deed dat ook maar ben de naam vergeten, meende het tororosso ofzo was (sorry alsk het verkeerd schrijf, geen zin nu om op te zoeken).