Kan Schumacher het nog?

Gestart door Enzo, 18 juni 2010 - 02:06:18

« vorige - volgende »

Schumiiii

Citaat van: Wizard op 23 september 2011 - 18:29:18
Nee, over de vraag of Schumacher het nog kan.

Ja awel, ik zeg het toch, hammi heeft het mogen ondervinden de ouwe het nog kan  ;).

En mijn excuses aan iedereen ik wat bot overkwam, is soms sterker dan mezelf, ik zeg nu éénmaal mijn mening rechtuit en dat komt soms verkeerd over. Wie me kent die weet wel beter. :).

Folkert

Citaat van: Wizard op 23 september 2011 - 17:47:49
Citaat van: Schumiiii op 23 september 2011 - 17:44:19
Vertel er mss dan ook bij dat hammi tot 2keer toe al de betere wagen heeft gehad, ik wil dat eens zien als ze korter bij elkaar liggen.

Zie emoticons/smileys. ;)
Precies :P

Al denk ik dat ze in gelijke auto's eveneens zeer aan elkaar gewaagd zijn. Echter denk ik dat het dit weekend groot deel te wijten was aan de verschillen in topsnelheden.
Trotse vader van Rosalie(L)

0634

Citaat van: Wizard op 23 september 2011 - 17:47:16
Citaat van: Jeroen op 23 september 2011 - 16:08:00
Als niemand het erg vind onthou ik mij van verder commentaar. Lijkt mij de moeite niet waard.

Helaas. Ik vind het erg. Dus.
Tja, soms zit het wel eens tegen in het leven ;).

Wizard

True. Maar vandaag zit het mee. Dus vertel. :D

0634

Naah, we houden het leuk vanavond. ;)

T.Nuvolari

Citaat van: Schumiiii op 23 september 2011 - 18:43:47
Citaat van: Wizard op 23 september 2011 - 18:29:18
Nee, over de vraag of Schumacher het nog kan.

Ja awel, ik zeg het toch, hammi heeft het mogen ondervinden de ouwe het nog kan  ;).

En mijn excuses aan iedereen ik wat bot overkwam, is soms sterker dan mezelf, ik zeg nu éénmaal mijn mening rechtuit en dat komt soms verkeerd over. Wie me kent die weet wel beter. :).

Uw mening rechtuit zeggen is niets mis mee, zeker niet tussen een bende Hollanders ;) , het is alleen de manier waarop.

Wizard


Jozef


Folkert

Ik ook, maar mag eerst er nog 2 keer uit heb ik zo'n ver moeden  ::) ;D
Trotse vader van Rosalie(L)

Folkert

Mocht er dus 4 keer uit ondertussen, alsi k maar niet inslaap val tijdens de race.


OT: Man man, waar is Schumacher mee bezig. Straffen die man, die rijd nog eens mensen in slaap  ;D :D
Trotse vader van Rosalie(L)

Wizard

Inderdaad. Lewis zat achter Schumacher te slapen. Ook voor Schumacher tijdens de SC. De 'schumelaar'. :)

Folkert

Citaat van: Wizard op 25 september 2011 - 12:06:54
Inderdaad. Lewis zat achter Schumacher te slapen. Ook voor Schumacher tijdens de SC. De 'schumelaar'. :)
Zie je wel, hij heeft al 1 slachtoffer in slaap gereden >:( Ik zeg inleveren al die 6 wereld titels :P
Trotse vader van Rosalie(L)

Kootje

Citaat van: Burorri op 25 september 2011 - 12:34:06
Citaat van: Wizard op 25 september 2011 - 12:06:54
Inderdaad. Lewis zat achter Schumacher te slapen. Ook voor Schumacher tijdens de SC. De 'schumelaar'. :)
Zie je wel, hij heeft al 1 slachtoffer in slaap gereden >:( Ik zeg inleveren al die 6 wereld titels :P

Toch aardig dat hij er dan één mag houden.  :D

Folkert

Citaat van: Kootje op 25 september 2011 - 12:36:07
Citaat van: Burorri op 25 september 2011 - 12:34:06
Citaat van: Wizard op 25 september 2011 - 12:06:54
Inderdaad. Lewis zat achter Schumacher te slapen. Ook voor Schumacher tijdens de SC. De 'schumelaar'. :)
Zie je wel, hij heeft al 1 slachtoffer in slaap gereden >:( Ik zeg inleveren al die 6 wereld titels :P

Toch aardig dat hij er dan één mag houden.  :D
Ja dat vond ik wel even zo netjes, hij heeft wel veel moeite gedaan afgelopen 20 jaar, dus die ene mag hij houden :P
Trotse vader van Rosalie(L)

Kootje

Citaat van: Burorri op 25 september 2011 - 13:06:52
Citaat van: Kootje op 25 september 2011 - 12:36:07
Citaat van: Burorri op 25 september 2011 - 12:34:06
Citaat van: Wizard op 25 september 2011 - 12:06:54
Inderdaad. Lewis zat achter Schumacher te slapen. Ook voor Schumacher tijdens de SC. De 'schumelaar'. :)
Zie je wel, hij heeft al 1 slachtoffer in slaap gereden >:( Ik zeg inleveren al die 6 wereld titels :P

Toch aardig dat hij er dan één mag houden.
Ja dat vond ik wel even zo netjes, hij heeft wel veel moeite gedaan afgelopen 20 jaar, dus die ene mag hij houden :P

;D