Kan Schumacher het nog?

Gestart door Enzo, 18 juni 2010 - 02:06:18

« vorige - volgende »

Wizard

Citaat van: Kootje op 19 september 2011 - 21:01:21
Inderdaad.
Verschil is echter dat ik mijn mening niet als waarheid ventileer.
Doe jij wel.

Ik was hooguit (te) overtuigd. Excuses.

Kootje

Citaat van: Wizard op 19 september 2011 - 21:19:50
Citaat van: Kootje op 19 september 2011 - 21:01:21
Inderdaad.
Verschil is echter dat ik mijn mening niet als waarheid ventileer.
Doe jij wel.

Ik was hooguit (te) overtuigd. Excuses.

Aanvaard.  :)

Schumiiii

Ik zal eens mijn theorie geven waarom ze schumi geen straf hebben gegeven; mensen betalen zeer veel geld voor een f1 ticket, hamilton heeft dit seizoen ervoor al tot vervelens toe brokken gemaakt die weldegelijk meestal zijn fout waren, supporters willen waar voor hun geld en spektakel zien, iedereen zag hoe leuk het duel was tusse hamilton en schumacher en op het rechte stuk geraakt hamilton er maar niet voorbij. Vele supporters willen zo'n scherpe duels zien zoals mij trouwens en dat mag gerust op het randje zijn. Maar er zijn grenzen en schumi heeft vele ronden voor spektakel gezorgt en dan hebben ze brawn laten weten het genoeg was geweest maar ik vind dit zeer verstandig dat ze schumi niet hebbe binnen geroepen en een straf hebben gegeve, het zou zonde zijn een mooi duel verpest word doordat schumacher dan gewoon moet binnen komen en hamilton zo schumi zou voorbij gegaan zijn. Dit is nu eens verstandig redeneren, iedereen happy buiten bleiterke hamilton, die gast is serieus aan het zinken bij mij, ik heb deze jaren zitte verdedigen en zelfs ophemelen maar nu??? Eerst zit hamilton er naar uit te kijken om duels uit te vechten met schumi, hoeveel keer heeft deze dat al niet laten verstaan? Heel veel dus, het gebeurt dan eindelijk eens en meneer zit te bleiten, tja man, nu heb je zelf eens schumacher leren kennen, 42jaar oud, 3j stilgelegen een slecht jaar gekend vorig seizoen en nu op je plaats gezet door de ouwe knar haha, gewoon schitterend.

Vandaag lees ik iets heel triest; de helft van de duitsers wil dat schumacher stopt??? Voor hen ist natuurlijk makkelijker, ze hebben rosberg nog, ze hebben sowieso vettel nu enz....Toch vind ik het flauw; éénmaal schumi supporter altijd schumi supporter, ik heb ook we geegd van kijk; als schumi dit seizoen evenslecht bezig is als vorig seizoen dan is het beter dat deze stopt maar dat is absoluut niet zo, schumacher rijd steengoed vind ik en staat slechts 2puntjes achter op rosberg int klassement. Rekening houden de man nooit meer op z'n allersnelst zal zijn terwijl oa rosberg in de fleur van z'n leven zit zegt gewoon heel veel over de klasse van schumacher.

Jozef

Nu mag je mij eens een nieuwsbericht aanwijzen waarin Hamilton geciteerd wordt waaruit blijkt dat hij aan het "bleiten" is. Want volgens mij heeft je rijke fantasie dat ter plekke verzonnen.

(en tijdens de race aan je team vragen of het wel 1 beweging was, is niet bleiten)

T.Nuvolari

De regels zijn de regels en volgens mij is het Hamilton zijn goed recht om te klagen als iemand erover gaat. Hamilton zelf moet ook niet klagen als ze hem straffen als hij erover gaat.

Schumiiii

Eerst zit hammi bezig em er naar uitkijkt om tegen schumacher te vechten, omdat schumi het wat hard speelt zit em te janken terwijl em zelf al meer brokken heeft gemaakt dan wat anders.
Welnu, hammi heeft nu gezien hoe goed schumacher is.

0634

Ik denk dat hij net als ons al weet hoe hij was hoor. Hamilton komt niet uit een ei ofzo ;).

Enzo

Citaat van: Schumiiii op 21 september 2011 - 22:22:13
Eerst zit hammi bezig em er naar uitkijkt om tegen schumacher te vechten, omdat schumi het wat hard speelt zit em te janken terwijl em zelf al meer brokken heeft gemaakt dan wat anders.
Welnu, hammi heeft nu gezien hoe goed schumacher is.

Denk dat je er teveel in leest, Hamilton heeft gewoon een slecht jaar dus balen mag best.
Denk niet dat zijn houding echt met Schumacher te maken heeft, eerder algehele teleurstelling in zichzelf en de auto.

Stel je voor, je draait een slecht seizoen met veel brokken en kritiek, de auto heeft een te korte 7de versnelling op Monza waardoor je een lage topspeed hebt en dan kom je zo'n pittige klojo tegen die je geen duimbreedte geeft om te passeren. Ik denk dat ik ook wel even zuur zou zijn na afloop...  ;)

Jozef

Citaat van: Schumiiii op 21 september 2011 - 22:22:13
Eerst zit hammi bezig em er naar uitkijkt om tegen schumacher te vechten, omdat schumi het wat hard speelt zit em te janken terwijl em zelf al meer brokken heeft gemaakt dan wat anders.
Welnu, hammi heeft nu gezien hoe goed schumacher is.

Ik wil je nog eens wijzen op mijn vraag om met citaten te komen want ik denk nog steeds dat je dingen aan het verzinnen bent.

Dat je tijdens het duel zelf vraagt of de beweging van je tegenstander, waar je achter zit en waardoor je meer dan een seconde per ronde (en dus een potentiële podiumplek) verliest, is echt niet janken. Voor de rest heeft Hamilton er bij mijn weten na de race geen enkele negatieve uitspraak over gedaan, nu mag je me het tegendeel bewijzen.

Schumiiii

Citaat van: Jozef op 22 september 2011 - 00:29:41
Citaat van: Schumiiii op 21 september 2011 - 22:22:13
Eerst zit hammi bezig em er naar uitkijkt om tegen schumacher te vechten, omdat schumi het wat hard speelt zit em te janken terwijl em zelf al meer brokken heeft gemaakt dan wat anders.
Welnu, hammi heeft nu gezien hoe goed schumacher is.

Ik wil je nog eens wijzen op mijn vraag om met citaten te komen want ik denk nog steeds dat je dingen aan het verzinnen bent.

Dat je tijdens het duel zelf vraagt of de beweging van je tegenstander, waar je achter zit en waardoor je meer dan een seconde per ronde (en dus een potentiële podiumplek) verliest, is echt niet janken. Voor de rest heeft Hamilton er bij mijn weten na de race geen enkele negatieve uitspraak over gedaan, nu mag je me het tegendeel bewijzen.

Ik hoef niks te bewijzen, na de race interview op bbc; je moet het willen zien natuurlijk, tussen de lijntjes kijken noemen ze dat. Ik ga er verder geen woorden aan vuil maken ook. Als er ene geen reden tot zagen heeft is het hammi wel.

Jozef

Hehe, verzonnen door de rijke fantasie dus. :)

Kootje

Citaat van: Schumiiii op 22 september 2011 - 01:01:13
Ik hoef niks te bewijzen, na de race interview op bbc; je moet het willen zien natuurlijk, tussen de lijntjes kijken noemen ze dat. Ik ga er verder geen woorden aan vuil maken ook. Als er ene geen reden tot zagen heeft is het hammi wel.

Hij stond er inderdaad niet vrolijk bij tijdens dat interview, dat is correct.
Maar hij heeft daar geen negatief woord over z'n duel met Schumacher gezegd.

Natuurlijk baalde hij dat het zo gelopen was, zouden jij en ik ook doen.
Maar omdat hij staat te balen van wederom 'n tegenvallend resultaat, betekend niet dat hij loopt te piepen en te janken over Schumi's acties.

Er is sowieso 'n groot verschil tussen je ongenoegen uiten en bleiten.
Dat eerste deed hij éénmaal over de teamradio, dat laatste deed hij simpelweg niet.
Althans .... niet op Monza.

Folkert

Citaat van: Wizard op 19 september 2011 - 19:08:50
Citaat van: Kootje op 19 september 2011 - 18:59:12
Wie zegt dat hij de regel anders interpreteerde ??

Ik. Anders had hij Schumacher wel bestraft.

CitaatWellicht wou hij ons niet onthouden van 'n mooi gevecht ??
Dacht hij : Ach ..... laat die ouwe ff lekker, die wordt zo nog wel om z'n oren gereden.
Of juist: Heerlijk .... eindelijk 'n koekie van eigen deeg voor die ......

Die gasten zitten daar om regels uit te dragen en handhaving daarvan streng te controleren. Of denk je werkelijk dat ze met een bak popcorn en kan Cola vanuit de luie stoel de race bekijken? In het laatste geval zou je een wedstrijdleiding en raceleider niet serieus meer kunnen nemen. De commerciële belangen zijn veelste hoog om niet te bestraffen uit eigen vermaak. Dat krijg je nergens verkocht.

CitaatKijk .... ik vind het vrij simpel.
Als Charlie niet vondt dat Schumi iets fout deed, waarom dan wel die waarschuwing ??
Dat geeft toch al aan dat hij wel degelijk fout gedrag zag ??

Of op het randje zat. Zou Schumacher echt de regel hebben overtreden in Charlies ogen, zou hij worden aangepakt. Lijkt mij. Maar goed, nogmaals, en dat is het enige wat ik wil aangeven, het feit dat we de regel -en het niet toepassen- bepraten, geeft aan dat de regel die ruimte laat. Of beter gezegd de toepassing ervan.
soms lijkt het daar wel op ;) :P
Trotse vader van Rosalie(L)

Schumiiii

Citaat van: Kootje op 22 september 2011 - 08:51:03
Citaat van: Schumiiii op 22 september 2011 - 01:01:13
Ik hoef niks te bewijzen, na de race interview op bbc; je moet het willen zien natuurlijk, tussen de lijntjes kijken noemen ze dat. Ik ga er verder geen woorden aan vuil maken ook. Als er ene geen reden tot zagen heeft is het hammi wel.

Hij stond er inderdaad niet vrolijk bij tijdens dat interview, dat is correct.
Maar hij heeft daar geen negatief woord over z'n duel met Schumacher gezegd.

Natuurlijk baalde hij dat het zo gelopen was, zouden jij en ik ook doen.
Maar omdat hij staat te balen van wederom 'n tegenvallend resultaat, betekend niet dat hij loopt te piepen en te janken over Schumi's acties.

Er is sowieso 'n groot verschil tussen je ongenoegen uiten en bleiten.
Dat eerste deed hij éénmaal over de teamradio, dat laatste deed hij simpelweg niet.
Althans .... niet op Monza.

Oke, tis hier dus geene enkelen die het hier wil snappen e; soit; hammi heeft zich ingehouden omdat'em anders terug op het matje zou geroepen worden, denk maar aan vorige keren; tis omdat ik zwart ben ze mij bestraffen blablabla of zijt ge dat al vergeten mss? Ik niet zenne, mee hunne zever altijd. Ik heb zelden of nooit ne blanken rijder of voetballer zoiets horen zeggen.

0634

Schei toch uit zeg. Alsof jij weet wat Hamilton denkt... ::)